סקר מקיף יבחן: מה חושבות חברות ישראליות על מעבר לענן?

חוקרים בטכניון, בראשות ד"ר אסף אברהמי, מבקשים לדעת מה העמדות של החברות ומנהלי המחשוב בארגונים בנושא ● תוצאות הסקר יפורסמו בבלעדיות באנשים ומחשבים

הגל החדש של פופולריות הענן - הצתה מאוחרת של מנכ"לים מסוימים? צילום אילוסטרציה: BigStock

הפקולטה להנדסת תעשייה וניהול בטכניון, בשיתוף מיקרוסופט (Microsoft) וקבוצת אנשים ומחשבים, עורכת בימים אלה סקר מקיף שמטרתו לבחון את עמדות השוק הארגוני בכל הנוגע למעבר למחשוב ענן. הסקר מבקש למצוא מהם השיקולים של ארגונים במעבר או באי מעבר אליו.

מוביל את הסקר ד"ר אסף אברהמי, מנכ"ל קבוצת ידיעות טכנולוגיות, במסגרת עבודת מחקר שהוא מבצע יחד עם קבוצת חוקרים מהטכניון.

לדבריו, "מחשוב הענן הפך להיות נגיש וטריוויאלי עבור המשתמשים, כך שהשימוש במיילים, רשתות חברתיות, שיתוף קבצים וכדומה הפך טריוויאלי". הוא ציין כי "מעבר למשתמשי הקצה, חלה התפתחות בתחום שירותי הענן במסגרת עסקים וחברות בכל קנה מידה: למשל, מחשוב הענן מאפשר חסכון בעלויות, שיפור זמני 'ריצה' וייעול הארגון בהיבט ניצול משאבים".

ד"ר אסף אברהמי, מנכ"ל ידיעות טכנולוגיות. צילום: קובי קנטור

ד"ר אסף אברהמי, מנכ"ל ידיעות טכנולוגיות. צילום: קובי קנטור

"המחקר אמור לסייע לארגונים לקבל החלטות נכונות תוך שקלול של כלל הגורמים הרלוונטיים להעברת שירות המחשוב של הארגון לענן", אמר אברהמי.

החוקרים פונים למנהלי המחשוב בשוק הארגוני עם הסקר, שהוא אנונימי ולצרכי מחקר בלבד. קוראי אנשים ומחשבים מוזמנים להשתתף בסקר, שעיקרי הממצאים שלו יתפרסמו באופן בלעדי במדיות של אנשים ומחשבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים