אלי זיברט, חילן: "בסופו של דבר, ארגונים בישראל ייכנסו לענן – כמו שקרה עם הווירטואליזציה"

"הלקוחות שיותר בשלים כיום למעבר למיחשוב ענן הם לקוחות בינוניים, המונים בין 100 ל-300 עובדים", אמר זיברט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של החברה ● עם זאת, הוא העריך ש-"בעוד חמש שנים, גם לקוחות בארגוני אנטרפרייז יעבירו חלק ממערכי המיחשוב שלהם לענן - פרטי, ציבורי או בן כלאיים" ● "מדובר בתהליך, שבמסגרתו כשהלקוח הראשון גובר על מחסום הפחד, האחרים יבואו בעקבותיו", ציין

"יש כיום חששות וחסמים של ארגונים גדולים מפני הכניסה למיחשוב ענן. עם זאת, בסופו של דבר, הענן יהיה נפוץ בתוך שנים ספורות בקרב ארגונים מכל הגדלים, כמו שקרה עם פרויקטי וירטואליזציה בתחילת הדרך", כך אמר אלי זיברט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של חילן.

זיברט דיבר בכנס לקוחות שקיימה החברה היום (ג') בגני התערוכה. במהלכו של הכנס היא שינתה את שמה מחילן טק לחילן והשיקה חבילת מוצרים ושירותים לניהול המשאב האנושי, פרי פיתוח פנימי, בהשקעה של 10 מיליון שקלים.

לדברי זיברט, "הלקוחות שיותר בשלים כיום למעבר למיחשוב ענן הם לקוחות בינוניים, המונים בין 100 ל-300 עובדים. אולם, בעוד חמש שנים, גם לקוחות בארגוני אנטרפרייז יעבירו חלק ממערכי המיחשוב שלהם לענן – פרטי, ציבורי או בן כלאיים. מדובר בתהליך, שבמסגרתו כשהלקוח הראשון גובר על מחסום הפחד, האחרים יבואו בעקבותיו".

הוא ציין, כי פעילות האינטגרציה של חילן קמה על בסיס רכישות !We ואנקור ואמר שהיא מתמקדת בווירטואליזציה ובענן. כך, לדברי זיברט, "יש לנו אתר שבו אנחנו מציעים ללקוחות ארגוניים בינוניים פתרונות בכמה רמות, עד רמת אתר וירטואלי מלא בענן. אם לקוח רוצה להכפיל את היקף ה-IT שלו בן לילה, או את נפח האיחסון שלו, אנחנו יכולים לעשות זאת עבורו בלחיצת כפתור". הוא ציין, כי לקוחות אחרים משתמשים באתר הענן של חילן לטובת מימוש DR, עם שכפול חם של הנתונים. "זה יכול להביא לחזרה לפעילות מלאה לאחר השבתה בתוך שעות ספורות", אמר.

זיברט ציין, כי הפעילות של חילן בעולם זה החלה לפני כשנה, וכיום היא מונה כמה עשרות לקוחות. "אני מעריך שבמהלך 2012 נכפיל אותה", אמר. בין לקוחות החברה בעולם מיחשוב הענן הוא ציין את קלאריזן, טסקום, יפעת טכנולוגיות ואלבר.

הוא התייחס בדבריו גם להיבט אבטחת המידע ואמר, כי זהו אחד האתגרים של ארגונים כאשר הם עוברים למיחשוב ענן. זיברט ציין שחילן מייצגת את טרנד מיקרו (Trend Micro) בישראל ואמר ש-"יש להם פתרון אבטחת מידע מובנה, המשולב במערכות VMware, להגנה על סביבות וירטואליות".

בהמשך אמר זיברט, כי הפיתוח הפנימי של המוצרים והשירותים במסגרת חילן Value, הפתרון שהשיקה החברה במהלך הכנס ומיועד לעולם משאבי האנוש, ארך כשנתיים. לדבריו, הרעיון שעמד בבסיסו הוא אספקת תמונת מצב מלאה ואחודה עבור הארגונים. כך, אמר, אחד המודולים במערכת הוא חילן BI – "כלי המספק לארגון מבט חד ומשמעותי לגבי המשאב האנושי שלו. הכלי מאחד את כל נתוני השכר, הנוכחות ומשאבי האנוש בארגון, כמו גם נתונים ממערכות IT אחרות, ובסופו של דבר נותן תמונה ברורה אחת. הוא אוסף את העצים ומציג את היער", אמר. לדבריו, בעזרת לוח מחוונים ניתן לקבל באמצעות הפתרון החדש, בין היתר, פילוחי נתונים פרטניים, צפייה במגמות, קבלת נתוני חקר ביצועים ומדדי נצילות. "אנחנו מספקים יכולת של התנהלות אחרת עבור ארגונים", סיכם זיברט.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים