סמסונג: הגלאקסי S4 יושק ב-22 במרץ

הטלפון החדש, המכונה אלטיוס, ימשיך את המגמה של מסכים גדולים ויציע מסך בגודל 4.99 אינץ' ● עוד יכלול המכשיר 2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, אנדרואיד בגרסה 4.2.1, מצלמה אחורית באיכות 13 מגה-פיקסלים ומצלמה קדמית של 2 מגה-פיקסלים ● ההכרזה תהיה ככל הנראה באירוע מיוחד, ולא בתערוכת MWC 2013

הטלפון הבא והרביעי בסדרת ה-Galaxy S הפופולרית של סמסונג (Samsung) צפוי להיות מושק ב-22 במרץ באירוע מיוחד. שם הקוד של המכשיר, אלטיוס (Altius), מעורר עניין רב – בעיקר לאור העובדה שהוא אמור להיות הראשון שישתמש במעבד החדש של החברה, שמציע שמונה ליבות, זאת בנוסף למעבד גרפי חזק בן שמונה ליבות גם כן. הטלפון יתחיל להימכר בפועל, לפי הדיווחים, ב-15 באפריל, אך ישנן הערכות נוספות שמצביעות על 22 באפריל כיום הראשון למכירה.

כמו בעת השקת הטלפון הקודמים שלה, מעדיפה סמסונג לבצע אירוע הכרזה מיוחד ומפואר להשקת הטלפון החדש, ולא להשיקו במסגרת תערוכת MWC 2013 שתיערך בסוף החודש בברצלונה. זאת, למרות שהחברה מתכוונת לנצל את במת התערוכה כדי להשיק את הטאבלט החדש שלה, Galaxy Note 8.

הטלפון החדש ימשיך את המגמה של מסכים גדולים יותר, ויציע מסך בגודל 4.99 אינץ'. עוד יכלול מכשיר האלטיוס 2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, אנדרואיד (Andorid) בגרסה 4.2.1, מצלמה אחורית באיכות 13 מגה-פיקסלים עם אפשרות צילום בקצב של 30 פריימים לשנייה, ומצלמה קדמית של 2 מגה-פיקסלים שיכולה לצלם וידיאו ברזולוציה של 720. חידוש נוסף בטלפון הוא ערכת הטענה אלחוטית.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משתמש מיקרוסופט

    אני מחכה לחלונות 9 פון, שתרוץ על מעבד כזה, ועל 4-8 GB זכרון אז אפשר יהיה לומר שיש לכם מחשב ביד בנתיים אגב מחשבים ניידים מומלץ כבר לקנות עם 16 GB זכרון זה עולה רק 190 ש"ח לסלוט של 8 GB המחירים ירדו מאוד מעבד זה כבר לא הכל - הכי חשוב זכרון - כאן שמו לכם 2 שזה יפה אבל לא מספיק בדור הבא שיהיה 4-8 GB זכרון אני אקנה אני כמובן מדבר על הזכרון DDR3 גם בזכרון האיחסון בטח כבר יהיו פלאפונים עם 250 GB זכרון כבר יש היום דיסק און קיי של טרה שלמה

אירועים קרובים