טוויטר תמכור מודעות פרסום מחוץ לרשת החברתית

הסטארט-אפ MoPub, שנקנה על ידי טוויטר בספטמבר תמורת 350 מיליון דולר, בדרך לפרוע שטרות ראשונים ● הרשת החברתית תשתמש במידע שברשותה במטרה למקד מודעות ביישומים סלולריים ובאתרי אינטרט מצד שלישי

רגע עם טוויטר

הרשת החברתית טוויטר (Twitter) עתידה למכור מודעות גם באתרים אחרים, זאת בעקבות מהלך רכישתה של MoPub המפעילה זירת סחר למודעות במכשירים ניידים. כך על פי ידיעה שהופיעה בפייננשל טיימס (Financial Times).

לאחר שתושלם הרכישה של MoPub, שמסתכמת בכ-350 מיליון דולר, תיעזר הרשת החברתית הציבורית לעתיד במידע שברשותה, במטרה למקד מודעות ביישומים סלולריים ובאתרי אינטרנט מצד שלישי. בטוויטר רכשו את החברה כדי לחזק את פלטפורמת פרסום המודעות של החברה, וזאת כדי להראות הכנסות עתידיות חזקות יותר לקראת הנפקת החברה. לפי פרסומים ברשת, ההכנסות של טוויטר מפרסום ביישומים הניידים שלה בשנה וחצי האחרונות, עולות על אלו של הפרסומים שיישומי שולחן העבודה.

ערוץ הפרסום הנוסף אמור לסייע לחברה להגדיל את ההכנסות ולהגיע מהר יותר לרווחיות. במחצית הראשונה של השנה הסתכמו הכנסות טוויטר ב-254 מיליון דולר, אולם החברה הפסידה 69 מיליון.

"הרכישה החדשה לא תשנה את הדרך בה מחליטים בטוויטר מה לפרסם במובייל. אנחנו נמשיך לשמור על אותם סטנדרטים גבוהים שמגדירים כיום את הפלטפורמה שלנו. הגישה שלנו היא להציג מודעה כשאנו חושבים תהיה שימושית או מעניינת למשתמש", אמר קווין וייל, סגן נשיא להכנסות ומוצרים בטוויטר, עם היוודע רכישת MoPub.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים