רודפת פרסום: טוויטר רכשה את הסטארט-אפ MoPub תמורת 350 מיליון דולר

הנרכשת מציעה שירות המאפשר ללקוחות לעקוב אחרי המודעות שלהם המיועדות להופיע במכשירים ניידים ● בכך מבקשת טוויטר לחזק את פלטפורמת הפרסום שלה, אולם מיהרה להדגיש כי "הרכישה לא תשנה את הדרך בה מחליטים בחברה מה לפרסם במובייל"

רגע עם טוויטר

אתר המיקרו-בלוגינג טוויטר (Twitter) רכש את חברת ההזנק MoPub, שמוצר הדגל שלה מאפשר ללקוחות לעקוב אחר המודעות שלהם המיועדות להופעה במכשירים ניידים, תמורת הערכות של כ-350 מיליון דולרים. החברה אישרה אמש (ב') את הרכישה, אולם סירבה לפרט את עלות העסקה.

בטוויטר רכשו את החברה כדי לחזק את פלטפורמת פרסום המודעות של החברה, וזאת כדי להראות הכנסות עתידיות חזקות יותר לקראת הנפקת החברה. לפי פרסומים ברשת, ההכנסות של טוויטר מפרסום ביישומים הניידים שלה בשנה וחצי האחרונות, עולות על אלו של הפרסומים שיישומי שולחן העבודה. יצוין כי מוצר נוסף של הנרכשת הוא פלטפורמה שמאפשרת למפרסמים להשתמש במעין בורסת פרסומים ניידים, במטרה לרכוש שטח פרסום.

עוד על פי החברה, רכישה זו תחזק את היכולת של החברה לפרסם מודעות "טבעיות" בדפי הציוצים, מודעות שמשתלבות בזרם ההודעות הרגיל והשוטף ולא מודגשות ככאלה עם הצבה משמאל או מימין לתזרים ההודעות. עם זאת, גם המודעות המשולבות בתזרים יסומנו בהתאם כדי שהמשתמשים יוכלו להמשיך ולהבדיל בין חומר פרסומי לבין ציוצים "אמיתיים", ששולחים המשתמשים לאתר של טוויטר.

"הרכישה החדשה לא תשנה את הדרך בה מחליטים בטוויטר מה לפרסם במובייל. אנחנו נמשיך לשמור על אותם סטנדרטים גבוהים שמגדירים כיום את הפלטפורמה שלנו. הגישה שלנו היא להציג מודעה כשאנו חושבים תהיה שימושית או מעניינת למשתמש", אמר קווין וייל, סגן נשיא להכנסות ומוצרים בחברה. אדם ביין, המנכ"ל של MoPub, יצטרף לרשת החברתית הפופולרית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים