נשים ומחשבים: איריס שוייסר, אינקרדיבילד

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: איריס שוייסר, מנהלת שירות וקשרי לקוחות באינקרדיבילד

איריס שוייסר, מנהלת שירות וקשרי לקוחות באינקרדיבילד.

שם ותפקיד: איריס שוייסר, מנהלת שירות וקשרי לקוחות באינקרדיבילד (Incredibuild).

השכלה ושירות צבאי:  תואר ראשון במינהל עסקים עם התמחות בכלכלה. נולדתי וגדלתי בברזיל, ועליתי לישראל בשנת 2007.

מה הביא אותך לעולם הטכנולוגיה?
המסע שלי לעולם הטכנולוגיה התחיל בזכות היותי דוברת כמה שפות והיכולת הטבעית שלי לייצר ולבנות קשרים. את דרכי התחלתי בתפקידי מכירות, ומהר מאוד גיליתי שהחוזקה שלי טמונה בהבנה עמוקה של הלקוחות וצרכיהם, מה מניע אותם ומה באמת חשוב להם. העולם הטכנולוגי תמיד סקרן אותי, במיוחד בזכות היכולת שלו לפתור בעיות אמיתיות ולייצר ערך ממשי. לאורך השנים צברתי ניסיון במגוון תעשיות מבוססות SaaS – החל מתיירות, דרך טלקום, HR ובריאות ועד ל-BI וכלים למפתחים (Dev Tools), תמיד מהצד של הלקוח.
אני אוהבת לקחת פתרון טכנולוגי מורכב ולתרגם אותו לערך פשוט , ברור וישים עבור הלקוח. להקשיב לצרכים שלהם, להבין ולזהות את האתגרים, ולמצוא את הדרך הכי טובה לסייע – זה המקום שבו אני מרגישה שאני מצליחה להביא את הערך הגבוה ביותר.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשיית ההיי-טק?
אני לא חושבת שיש אפליה ישירה, אבל כן רואה את ההשפעה של דפוסים חברתיים והיסטוריים שמובילים לכך שפחות נשים פונות לתפקידים טכנולוגיים או לתפקידי ניהול בכירים.
לשמחתי, אני עדה לשינוי ורואה סביבי יותר ויותר נשים שבוחרות לשאוף גבוה, להעז, להתנסות, לצאת מאזור הנוחות ולהגיע לעמדות השפעה. ככל שנראה יותר נשים בעמדות מפתח, כך זה יהפוך לדבר טבעי ובר השגה גם עבור הדור הבא.

האם נתקלת באפליה אישית על רקע היותך אישה?
באופן אישי, לא חוויתי אפליה ישירה – אולי כי תמיד ראיתי את עצמי קודם כול כאדם מקצועי, ולא נתתי למגדר שלי להכתיב את התחושות, הבחירות או הגבולות שלי.
ובכל זאת, זכור לי מקרה שבו לא התקבלתי לתפקיד, כנראה משום שדיברתי בפתיחות על הרצון לשמור על איזון בין עבודה לחיים האישיים – כולל זמן איכות עם הילדים, מחוץ לשעות העבודה.
קיבלתי את התחושה שהתשובה שלי לא התאימה לתפיסת העולם של המראיין – וזה רק חידד אצלי את ההבנה שאני לא במקום הנכון.
אני מאמינה שנשים מביאות עימן איכויות ייחודיות – הקשבה עמוקה, אינטואיציה רגשית ויכולת לבנות אמון. אלו חוזקות משמעותיות, במיוחד בתפקידים מול לקוחות – ואני רואה בהן יתרון, לא מגבלה.

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים