תוכן שיווקי

לקוח נוסף למערכת FreeForm והפעם ממגזר הביטוח

20/05/2012 14:45

החטיבה לחסכון ארוך טווח בחברת כלל ביטוח בחרה במערכת ה-FreeForm כתשתית להפקת מערך מכתבי לקוח. המערכת תוטמע כחלק ממערכת "מכתבים חטיבתית", מערכת ארגונית לניהול התקשורת הכתובה עם לקוחות החברה.

הבחירה במערכת ה- FreeForm באה לאחר פרויקט POC מוצלח שבו הוכחו יכולות המערכת והתאמתה המלאה לצרכי הארגון. עקב אילוצי לוחות זמנים, נקבע לוח זמנים אגרסיבי במיוחד לפרויקט ההטמעה (שבוע ימים!), אתגר שהחטיבה עמדה בו בהצלחה מרובה.

אורן לשם, מנכ"ל FreeForm: "המוצר שלנו מושתת ארכיטקטורת SOA פתוחה וסקלאבילית ובנוי לאינטגרציה והטמעה מהירים ביותר. עדין, היה צורך בשיתוף פעולה בין כל הגורמים בארגון ומעורבות מנהלים כדי לעמוד ביעד האגרסיבי שנקבע. לשמחתי, לא רק שעמדנו בו, אלא שגם הספקנו להדריך את הארגון בשימוש בסביבת העריכה של המערכת לצורך עיצוב עצמי של תבניות הפלט הנדרשות בהמשך ההטמעה .כיום,  החטיבה לחסכון ארוך טווח יודעת לאפיין תבנית פלט, לבנות אותה ולשלב בה חוקיות עסקית ושיווקית מתקדמת. מצאנו שותף זריז ומקצועי ומכאן התוצאות המרשימות".

FreeFormאלי נגרי, CIO של החטיבה, ציין כי מערכת FreeForm נבחרה לאחר הצלחה בפרויקט POC ובכוונתו להרחיב את השימוש במערכת לתחומים נוספים בעתיד בהתאם לשביעות הרצון מהמערכת בסביבת הייצור".

FreeForm הינה החברה המובילה בתחום הפקת פלט חכם, אינטראקטיבי ופרסונאלי והפצתו בתקשורת רב-ערוצית ללקוחות. החברה מאפשרת לארגונים להרחיב, לטייב ולהעצים את הקשר עם לקוחותיהם תוך חיסכון בעלויות והגדלת ההכנסות.

אירועים קרובים