תוכן שיווקי

MobileIron מכריזה על גרסא חדשה לניהול SmartPhones

החברה הוכרזה כמועמדת לזכייה בכנס ה-Mobile WorldCongress אשר נערך בברצלונה

14/02/2011 16:16

חברת MobileIron הכריזה על גרסא חדשה של פלטפורמת ה-VSP לניהול SmartPhones . גרסא זו כוללת בין השאר תמיכה במערכת ההפעלה Android וכן תמיכה במערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט – Windows Mobile 7.

חידוש נוסף בגרסא זו היא יכולת הניהול של אפליקציות באופן שבו מנהל א.המידע יכול לקבוע מה הם האפליקציות האסורות לשימוש, מה הם האפליקציות המותרות לשימוש ומה הם האפליקציות הנדרשות לשימוש. כל חריגה ממדיניות זו מספקת התראה ויכולות נידוי של המכשיר עד כדי מחיקת המידע מרחוק. אולם החידוש המעניין ביותר היא יכולת ההפצה של אפלקיציות ארגוניות שפותחו תחת מערכת ההפעלה של אפל עבור iPhone ו-iPad.

ארגונים רבים אשר פיתחו אפליקציות פנימיות נמנעו מלעלות את האפליקציה ל-Apple Store ובכך להפוך אותה לנגישה לכלל הציבור, כל זאת לצד בעיה במעקב אחר המשתמשים אשר התקינו את האפליקציה ועושים בה שימוש , ניהול גרסאות וכו'. הגרסא החדשה מאפשרת ניהול והפצה של In-house application ללא שימוש ב-Apple store ומספקת מעקב מלא אחר המכשירים אשר עושים שימוש באפליקציה.
ראוי לציין כי לאפל ו-MobileIron שיתופי פעולה ייחודיים בעולם והדבר בא לידי ביטוי בפתרונות משותפים שהחברות מספקות לארגונים.

MobileIron הינה יצרנית פתרונות מובילה בתחומה לניהול Smartphones. החברה מפתחת פלטפורמה מרכזית לניהול כלל מערכות ההפעלה הניידות הקיימות בשוק – Symbian IOS , Android , Web OS , Windows Mobile , BlackBerry. פתרונות החברה מספקים מענה לצרכי ניהול, אבטחת מידע, ניהול עלויות, ניהול אפליקציות ועוד.

יהנתן טורצקי, מנכ"ל חברת Extend, המייצגת את החברה בישראל, מוסר כי "ארגונים רבים מבינים את הצורך בשילוב מוצרי ניהול ל-Smartphones, ואנו משוכנעים כי הפתרונות של MobileIron מספקים את המענה המתאים. התמיכה של MobileIron ב-Android וב-Windows Mobile 7 מעידה על מחויבותה של החברה לספק מענה איכותי לגרסאות השונות של יצרנים שונים. בחודשים הקרובים נכריז על מספר שיתופי פעולה אסטרטגיים בתחום שימצבו את MobileIron כפתרון המוביל בישראל לניהול Smartphones".

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם יהנתן בטלפון 052-2772508 או בכתובת הדוא"ל הבאה.
מידע נוסף ניתן למצוא ב-www.extend.co.il או ב-www.mobileiron.com

אירועים קרובים