תוכן שיווקי

One Identity מציגה: Cloud PAM Essentials לניהול זהויות פריווילגיות

השירות החדש לניהול זהויות (PAM), במודל SaaS, מאפשר לארגונים לעמוד ברגולציות של התעשיה ולצמצם סכנות אבטחה, ללא צורך בתוספת תשתית

27/03/2024 11:15
מימין לשמאל: ניר כמון, מנהל הפעילות הטכנית בישראל ומזרח אירופה, וערן אברגל, מנהל טריטוריה ישראל ומזרח אירופה. One Identity.

חברת One Identity – ספקית מובילה של פתרונות ניהול והגנה על זהויות – הודיעה על השקת השירות One Identity Cloud PAM Essentials.

הפתרון החדשני, במודל SaaS, יפשט את ניהול הזהויות וההרשאות (PAM) לאורך הארגון, בדגש על אפליקציות ותשתיות ענן.

על רקע הזינוק בהיקפי ההגירה של ארגונים לענן, התרחבות משטח התקיפה, התחכום והתדירות הגוברת של תקיפות סייבר – הצורך בפתרונות PAM יעילים הוא קריטי מאי פעם. פתרונות אלה מעניקים לארגון שליטה ובקרה הדוקה על הגישה של חשבונות בעלי הרשאות (חזקות/ פריווילגיות), ומכאן חשיבותם המכרעת בביצור אבטחת המידע של הארגון וצימצום מתקפות מבוססות זהות.

ערן אברגל, מנהל טריטוריה ישראל ומזרח אירופה בחברת One Identity, מסביר את היתרון הייחודי של פתרון PAM Essentials: "בניגוד לפתרונות אחרים הקיימים בשוק, שעל פי רוב דורשים הטמעות יקרות ומתמשכות, את PAM Essentials אפשר להריץ תוך דקות, ללא צורך בהשקעות תשתית נוספות. הפתרון הזה יכול לחסוך ללקוחות אלפי דולרים שמושקעים בהטמעות, מה שהופך את שירות האבטחה המתקדם של PAM לנגיש אפילו עבור הארגונים הקטנים ביותר".

פתרונות PAM מקיפים – חיוניים לעסקים בסדר גודל קטן ובינוני

אין ספק שעסקים קטנים ובינוניים, שבדרך כלל מתמודדים עם משאבי IT מוגבלים, עשויים להפיק תועלת משמעותית מהפתרון הזה.

KuppingerCole מצאו כי 78% מן העסקים בסדר גודל קטן ובינוני רואים בפתרונות PAM מקיפים חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית אבטחת הסייבר שלהם.
ניר כמון, שמנהל את הפעילות הטכנית בישראל ומזרח אירופה בחברת One Identity, התייחס לעובדה כי קיים בשוק צורך דוחק לניהול זהויות והרשאות מבוסס ענן, שניתן להטמיע בקלות ושיתאים לעסקים קטנים ובינוניים, ואמר: "חברות רבות נכשלות בסקר סיכונים (Audit) בגלל שליטה לא מספקת על משתמשים עם הרשאת מנהל מערכת, מה שמונע מהן ביטוח סייבר. PAM Essentials הוא פתרון שמספק יכולות הרבה מעבר לפתרונות און-פרם מסורתיים, בכך שהוא תומך בעמידה ברגולציות ובסטנדרטים סצפציפיים לתעשייה, וזה צעד מהותי בדרך לעמידה בתנאי ביטוח סייבר".

"לאור התקנות החדשות של הרשות לניירות ערך האמריקנית (SEC), ולדרישות ההולכות ומחמירות לביטוח סייבר, PAM Essentials מאפשר לארגון לעמוד בדרישות בצורה חלקה. המטרה שלנו עם PAM Essentials היא לספק פתרון גמיש וידידותי, שיעניק שקט נפשי וביטחון בתוך הנוף הדינמי של אבטחת סייבר".

PAM Essentials הוא פתרון שמתאפיין ב-Time-to-Value יוצא דופן ובממשק ניהול יעיל, והוא מניח בידיהם של צוותי האבטחה אמצעי שליטה עוצמתיים, שמבטיחים שרק בעלי הרשאות יוכלו לגשת למערכות רגישות ולמידע רגיש. הפתרון מספק נראות מלאה לפעילויות המשתמשים, ומאפשר ניהול סיכונים פרואקטיבי, באמצעות ממשק משתמש אינטואיטיבי. 

התכונות העיקריות של PAM Essentials

  • פונקציונליות PAM בארכיטקטורת Cloud Native: צוותי אבטחת מידע היברידיים ומרוחקים יכולים לגשת לאפליקציות ומשאבי ענן ללא קושי.
  • ניהול זהויות מבוסס סשן: פעילויות משתמשים מנוטרות, נשלטות, ומתועדות עם גישה מרחוק באמצעות SSH ו-RDP.
  • תיעוד פעילויות והרשאות: לוגים מסודרים של הבקרה, תיעוד של פרוטוקולים של סשנים (במוצרי) פרוקסי, ובידוד כל User session, מייצרים נראות יוצאת דופן, לאיתור איומים פוטנציאליים.
  • ניהול הרשאות מאובטח: ניהול מרכזי של התחברות אוטומטית, רוטינת החלפת סיסמאות ואחסון מאובטח עבור סיסמאות של חשבונות שרת מקומיים, מצמצמים את הסיכון של גישה בלתי מורשית.
  • טכנולוגיית גישה מאובטחת: מבטלת את המורכבויות של פתרונות גישה מסורתיים לרשת – ללא צורך ב-VPN, בהיותה בנויה על ארכיטקטורת אפס-אמון.
  • אינטגרציה מובנית עם OneLogin: לקוחות OneLogin נהנים מהרחבה של ניהול הגישה האחוד, באמצעות PAM Essentials המנוהל מרכזית.
  • גמישות: משתמשים יכולים לשלב במהירות וביעילות ספריות קיימות וכלי אימות.

לחצו כאן למידע נוסף על PAM Essentials

אירועים קרובים