תוכן שיווקי

סלקום מציגה: הדור הבא של ה-5G – בלעדי ללקוחות סלקום

לראשונה בישראל - 5G Premium

28/01/2024 11:48
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום.

סלקום גאה להשיק את הדור הבא של הסלולר בישראל: ה-5G Premium.
אחרי שזכתה במקום הראשון בשירות, על פי דו"ח פניות הציבור של משרד התקשורת, ועלה כי היא מספקת ללקוחותיה את חווית המשתמש הטובה ביותר, את הכיסוי הטוב ביותר בדור 4 ו-5, את הפריסה הנרחבת ביותר לדור 5 – מביאה סלקום את המהפכה הבאה בדור 5 ללקוחות הסלולר.  

החבילות החדשות שנפתחו, מבוססות על יכולות 5G slicing המתקדמות, ויעניקו ללקוחות לא רק את רשת ה-5G הטובה בישראל של סלקום, אלא מהוות קפיצת דרך טכנולוגית שתאפשר להם מהירות גלישה גבוהה יותר.

במהלך החודשים האחרונים בוצעה הרחבה של קיבולת הרשת, על מנת ליישם את טכנולוגיית ה-5G slicing, המייצרת למעשה "נתיב" נוסף, חדש ו-"מהיר" ללקוחות ה-5G Premium, אשר ייהנו מגלישה במהירות גבוהה יותר במצבי עומס, לצד הטבות ייחודיות במסלולים החדשים. 
מתוך סקר שערכה החברה עולה כי 51% מלקוחות הסלולר מעוניינים ברשת סלולרית שתעניק להם גלישה מהירה יותר, לצד יכולות העלאה והורדת נתונים מתקדמות, כ-27% היו מעוניינים להיות בנתיב ייעודי שיאפשר להם גלישה חלקה במצבי עומס ו-19% היו רוצים שהרשת שלהם תהיה מאובטחת יותר, עם הגנה מקסימלית מפני סייבר.

"צעד ראשון בדרך למהפכת ה-5G SA"

מדובר בצעד ראשון לפני המהלך המלא של שדרוג ליבת הרשת של סלקום והעברתה לענן, לטכנולוגיית 5G SA, שיקרה בהמשך השנה. טכנולוגיית ה-5G SA עתידה לאפשר מגוון שימושים בטכנולוגיות IoT לתחבורה, רפואה, תעשייה, AI ועוד.

במסלולי ה-5G Premium, לצד המהירות, ייהנו הלקוחות העסקיים מגלישה בנתיב ייעודי, מנפח גלישה של 1,000 ג'יגה בייט (1000 GB), וממגוון הטבות נוספות בהתאם לסוג החבילה. 

דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "חבילות ה-5G Premium הן הדור הבא של הסלולר בישראל, בתכולה, בשירות ובחוויית המשתמש. זהו צעד ראשון בדרך למהפכת ה-5G SA ואנו ממשיכים להשקיע על מנת לספק ללקוחותינו את הרשת האיכותית ביותר, עם הכיסוי והפריסה הנרחבים ביותר, לצד הבאת הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים והחדשניים ביותר בעולם, שיעניקו להם חווית תקשורת מעולה אשר תאפשר להם להישאר מחוברים בכל עת".

לאתר סלקום עסקים >  לחצו כאן

אירועים קרובים