תוכן שיווקי

מוטי אוזנה מונה לסמנכ"ל דליוורי ו-CTO ב-YouCC טכנולוגיות

16/01/2024 16:07
מוטי אוזנה, סמנכ"ל דליוורי ו-CTO ב-YouCC טכנולוגיות.

מוטי אוזנה מונה לסמנכ"ל דליוורי ו-CTO ב-YouCC טכנולוגיות. החברה מתמחה בעולמות האבטחה של סביבות הענן הארגוניות. במסגרת תחומי אחריותו, אוזנה יהיה אמון על הובלת האסטרטגיה הטכנולוגית של החברה, תוך דגש על עולמות החדשנות ואבטחת הענן. כמו כן, הוא יוביל את מערך הדליוורי בקרב לקוחות החברה שצורכים שירותים מנוהלים בתחום אבטחת המידע.

לאוזנה ניסיון של יותר משני עשורים בעולמות התשתיות ואבטחת המידע בשוק האינטגרציה וה-IT. בתפקידו הקודם שימש אוזנה כ-CISO בזרטו. קודם לכן, הוא מילא תפקיד CTO בחברת ביטוח ישראלית וכמה תפקידי מפתח ביבמ, בתחומי התשתיות ואבטחת המידע.

"הצטרפותו של אוזנה – מכפיל כוח משמעותי לחברה"

רימון כהן, מנכ"ל YouCC טכנולוגיות, ציין כי "ארגונים רבים צמאים לחדשנות כשמדובר בהגנה על תשתיות ואפליקציות בסביבות ענן. הצטרפותו של אוזנה מהווה מכפיל כוח משמעותי לחברה. ניסיונו הרב בעולמות אבטחת הענן – הן בצד האינטגרטור והן בצד הלקוח – מהווה כיסוי שלם בהבנת הצרכים ובמתן מענה בפתרונות אבטחת מידע בענן".

"אני בטוח שאוזנה, כ-CTO, יוביל את החברה למתן פתרונות אבטחה איכותיים מתקדמים וחדשניים, ובכך יתרום למימוש החזון שלה למצוינות טכנולוגית בעולמות אבטחת הענן, עבור קהל הלקוחות", הוסיף.

אוזנה ציין כי "העולם העסקי והטכנולוגי משתנה לנגד עינינו. תהליכי דיגיטיזציה והגירה לענן מציפים אתגרי אבטחה משמעותיים, שמחייבים שינוי תפיסה בקרב מנהלי אבטחת המידע בארגונים. שינוי המחייב בין היתר יישום של טכנולוגיות מבוססות AI, שיתמכו בניתוח נתונים בקנה מידה רחב ויאפשרו זיהוי מוקדם יותר של איומים, שימוש בפלטפורמות ליישום תהליכי אוטומציה ככל הניתן לטובת תגובה אוטומטית לאיומים, וכלים שיקטינו את זמן החשיפה לאיומים. בתוך העולם החדש הזה אנחנו רואים שארגונים צמאים לפתרונות מתקדמים בעולמות אבטחת הענן, ולאינטגרטורים שיציעו פתרונות חדשניים לאתגרים אלה".

YouCC טכנולוגיות, מקבוצת Octally, הינה חברת שירותים ופתרונות בתחום ההגנה על סביבות הענן הארגוניות, בהם פרויקטי מיגרציה לסביבות ענן, אבטחה של סביבות הענן, שירותי מומחה ושירותים מנוהלים. החברה משמשת שותפה של חברות טכנולוגיה מובילות שמציעות פתרונות Best of Breed להגנה ותפעול של סביבות הענן: סיסקו, פורטינט, גוגל, מיקרוסופט, טורק, OX-Security ועוד.

אירועים קרובים