תוכן שיווקי

זום: נפתחה ההרשמה בחינם ל-Work Transformation Summit EMEA

הוובינר, שייערך ב-18 בינואר 2024, יוקדש לדרכים לבניית אסטרטגיה מנצחת בעולם העבודה החדש תוך שימוש בבינה המלאכותית

31/12/2023 13:06
בין המשתתפים: Smita Hashim ה-CPO של זום.

המפגש השנתי (והמסורתי) של חברת זום, המוקדש לתחום משאבי האנוש והעבודה בעידן החדש, ייערך השנה ב-18 בינואר 2024. ה-Work Transformation Summit EMEA יוקדש השנה רובו ככולו לדרכים המוחשיות לבניית אסטרטגיה מנצחת תוך שימוש בבינה המלאכותית.

כולם מדברים כיום על AI, אבל בלא מעט מקומות ועסקים נשאלת השאלה הקריטית: איך עוברים את שלב ה״באזז״ כדי לנצל את מלוא הפוטנציאל האמיתי של AI במסגרות העבודה השוטפת? המפגש הקרוב מיועד, למעשה, כך אומרים בזום, לספק למשתתפים תובנות מעשיות מפי מומחי התעשייה על יישום מכוון של AI כדי לשדרג את חוויות העובדים והלקוחות.

המפגש ינווט באיזון עדין בין התאמה אישית ויעילות דיגיטלית תוך שמירה על מגוון נושאים אתיים ורגולטוריים שנמצאים כיום בחזית עולם העבודה, וילמד כיצד AI משפיעה על הדרכים שבהן אנשים משתפים פעולה ומתחברים היום ובעתיד. תוך כדי, ניתן יהיה ללמוד כיצד ניתן לשלב בינה מלאכותית בארגון כדי לשפר את התוצאות העסקיות תוך טיפוח קשרים חזקים יותר. הוא גם יספק הצצה בלעדית לתוך החידושים האחרונים שמעצבים את עתיד העבודה ומקום העבודה ויסביר כיצד למנף AI כדי ליצור סביבת עבודה יעילה וגמישה יותר. בזום מאמינים ש-AI מיועדת לכולם, וכולם יכולים להפיק תועלת מהחדשנות הזו.

בין השאר, הוובינר יפגיש את המשתתפים עם שלל מומחים, שיספקו  נקודות מבט משלהם על היישום המעשי של AI בעולם העסקים. בין המשתתפים השנה:

Xuedong Huang (CTO, Zoom) ו-Mahesh Ram (Head of AI, Zoom) – שיספקו אסטרטגיות להטמעת AI, לצד Pascal Bornet, סופר וממוחה AI בעל שם עולמי, Seth Marrs, אנליסט מחברת פורסטר, Smita Hashim ה-CPO של זום, Patrick Kelly, מעצב דעת קהל ומומחה עבודה ועוד רבים אחרים.

הנושאים שיעלו לדיון יהיו כיצד AI יכולה לשנות אינטראקציות עם לקוחות ולייעל את תהליכי העובדים, כמו גם לבדל את העסקים בשוק התחרותי, כיצד מאזנים בין מתן חוויות מותאמות אישית תוך שמירה על מצוינות תפעולית, איך מתמודדים עם ההיבטים האתיים והרגולטוריים של יישום AI בעסק וכמובן גם ייתן הצצה כיצד בינה מלאכותית תעצב את עתיד העבודה.

לינק להרשמה החינמית

אירועים קרובים