תוכן שיווקי

אברא: תקשורת אחודה מקצה לקצה – עם Microsoft Teams

13/07/2023 12:52

כתב: הילל יוסף.

"עבור כל ארגון, הטכנולוגיה משמשת ככלי המגשר על פערים, וכל מנמ"ר ומנמ"רית מקדמים מגוון רחב של טכנולוגיות ופלטפורמות מתקדמות, על מנת לאפשר זמינות, תפעול חכם ויעיל של המשאב האנושי – מכל מקום ובכל שעה. אנחנו מעניקים לארגונים יכולת לשיתופיות, תפוקתיות ותקשורת, על בסיס ההיצע של Microsoft Teams", כך אמר גולן אדרי, סמנכ"ל תקשורת אחודה (VP Unified Communications) באברא (abra).

אדרי ציין כי "אנחנו, באברא, מתמקדים בשלושה עמודי פעילות בתחום התקשורת האחודה: Teams כשירות טלפוניה מלא – Teams voice as a service; ציוד לעולמות של חדרי ישיבות, תוך מיקוד בחוויית המשתתפים; ופעילות בעולמות הקונטקט סנטר – כולם על טהרת מיקרוסופט".

הוא ציין כי "אנחנו, באברא, מעניקים ללקוחות הארגוניים פתרונות גלובליים לשיתופיות ותקשורת, על בסיס Microsoft Teams, עם שירות ותמיכה שלנו סביב השעון, לרבות הדרכות והטמעה עבור כל משתמשי הארגון. בהיבט אבטחת המידע והגנת הסייבר – מערכת Teams מוצפנת מקצה לקצה ועומדת בכלל תקני האבטחה הבינלאומיים".

אברא

אברא

"Teams voice as a service היא פלטפורמה עננית, קלה, מהירה ופשוטה לפריסה, המאפשרת ללקוחות שלנו לקבל שירותי טלפוניה בניהול מלא, סביב השעון, לא באתר הלקוח. הם מקבלים שירותי טלפוניה בארץ ובחו"ל, שיחות בינלאומיות והגעה לכל נקודה בעולם", הוסיף אדרי. "עוד אנחנו מציעים לארגונים תקשורת אחודה כשירות, UCaaS. כך, הלקוח מקבל את כל דרכי ההתקשרות לבחירתו – צ'ט, אודיו, וידיאו בחדרי הישיבות וקונטקט סנטר עם תמיכה". הוא ציין כי "היתרונות של הפתרון הם ברמות התפעולית והכלכלית כאחד. כך, מתקבל חיסכון בעלויות חומרה, לצד הקמה מהירה, בתוך כמה שעות. הפתרון זמין ונגיש, והוא מאפשר להתרחב – ללא חומרה. זהו הפתרון המיטבי למקרה שבו הארגון עובר משרדים. הוא נועד לכל לקוח שלנו, שעד כה היה ברשותו פתרון און-פרמיס, וכעת הוא לא נדרש לרכוש ציוד, כי יש לו את כלל היצע השירותים במקום אחד, לרבות ניהול ותמיכה שוטפים. כך, למשל, בעת פתיחה של סניף חדש, בארץ או בחו"ל, הוא לא נדרש להעתקת קווים".

לדבריו, "אנחנו מעניקים ללקוחות את כל היתרונות של טלפוניה בענן: שירות גלובלי, סביב השעון, בכל אזור זמן, עבור כל דרכי התקשורת – מתוך סביבת המשתמש. יש לנו, באברא, צוות שמתמחה ומנוסה בעולמות מיקרוסופט, ואנחנו מלווים את הארגונים – כדי שהמעבר לענן יהיה ידידותי וקל. אנחנו מאפשרים גם לאינטגרטורים להציע את השירות שלנו ללקוחותיהם".

מהי החוזקה של Microsoft Teams?

"כל פלטפורמות השיתופיות האחרות הן טובות", אמר אדרי. "החוזקה של Microsoft Teams היא בהיותה חלק מסביבת עבודה מוכרת ופופולרית בקרב המשתמשים, בשל ההיכרות שלהם עם כלי Office 365. אנחנו מתנהלים בקליינט אחד, שמעניק את כל סל הפתרונות של דרכי ההתקשרות מתוך סביבת העבודה של המשתמש". הוא הסביר ש-"מערכת Teams 'עוטפת' את כלל הפלטפורמות של מיקרוסופט כמעין האב, לרבות מענה לכלל צורכי אבטחת המידע, שהשתנו בשל השינוי בדפוסי העבודה. לפתרונות של המתחרים אין את החיבור הטבעי לסביבת מיקרוסופט. אצלנו, לכל משתמש יש ישות מזוהה אחת, ואיתה הוא יכול לפעול בכל השירותים והכלים השונים – ובצורה מאובטחת".

"היתרון המרכזי של פלטפורמת Teams", ציין אדרי, "הוא הפרודוקטיביות. לעומת פלטפורמות אחרות, היא מאפשרת פונקציונליות חזקה של ניהול יעיל וקל, בסביבה אחודה – לטובת מגוון שירותים".

לסיכום הוא אמר כי "חווינו האצה בפעילות שלנו בעולמות השיתופיות בסביבת מיקרוסופט, והיא נמשכת גם בעידן הפוסט-קורונה. אנחנו פעילים בתחום זה יותר מעשור, עם עשרות לקוחות ארגוניים מכלל מגזרי התעשייה, בארץ וגם בחו"ל. על לקוחותינו נמנים, בין השאר, סרגון, רד תקשורת, אלגוסק, נס, קרמר אלקטרוניקה, סולאר אדג', אינקרדבילד, סאפיינס, אלוט ואקס ליבריס. אברא תמשיך להעניק לארגונים את כל המעטפת הנדרשת להם, לרבות שירות 24/7, ליווי משלב התכנון עד להקמה, יישום ותמיכה לאחר מכן. חווינו גידול בהיקף הפעילות שלנו במחצית הראשונה של השנה, ואני מעריך שהמגמה תימשך, משום שלקוחות רבים רוצים שקט – ואנחנו מעניקים להם פלטפורמה טכנולוגית שמספקת את השקט הזה. בתקופה מאתגרת זו, מערכי IT נדרשים לתת את השירות הטוב ביותר במערך המחשובי ולאפשר תקשורת זמינה סביב השעון".

איתן ספקטור, מנהל פעילות הענן באברא, ציין כי "פעילות הענן שלנו שמה בראש סדר העדיפויות את הערך ללקוח. המטרה שלנו היא לפשט תהליכים מורכבים על ידי פיתוח יכולות אוטומציה שמקצרות את זמני הפרויקטים, ובכך חוסכים ללקוחות זמן וכסף".

לדבריו, "המחשבה סביב הערך ללקוחות באה לידי ביטוי בפתרון של Teams Voice as a Service, שאדרי וצוותו מובילים, ובשירותי ענן נוספים שאנחנו מספקים, כגון Office 365 ,Azure ו-AWS".

אירועים קרובים