תוכן שיווקי

דור העתיד של עולם ה-DevOps מתחיל בלוג-און

תכירו את העובדים הבאים שלכם

12/07/2023 12:18
ה-Bootcamps של לוג-און.

זה לא סוד שבשנים האחרונות מקצועות ה-DevOps מסומנים כהבטחה גדולה בהיי-טק. יותר ויותר ארגונים מבינים את הצורך והיתרונות בעבודה עם תשתיות ענן, כשהצפי הוא שעד שנת 2025 למעלה מ-85% מהארגונים יאמצו אסטרטגיית מחשוב ענן ו-95% מעומסי העבודה הדיגיטליים החדשים יתבצעו על פלטפורמות ענן.

העלייה בפופולריות התחום נובעת, ככל הנראה, מהמעבר הדרסטי בשנים האחרונות לשימוש בשירותים דיגיטליים בעקבות מגיפת הקורונה, ביניהם צריכת שירותי הענן. תחום ה-DevOps מחבר בין שני תחומים שקודם היו נפרדים: אופרציה ופיתוח. לכן, אין זה מפתיע שהימצאותם בנקודת ההשקה שבין שני תחומים מבוקשים אלה, מקנה לאנשי ה-DevOps יתרון גדול ויכולת השפעה על סך כל היכולת התפעולית והעסקית בארגון.

ועדיין, למרות שה-DevOps נחשב לאחד מהתחומים החמים והמבוקשים ביותר בהיי-טק, כשזה נוגע להיצע בפועל, תחום ה-DevOps אינו נפגש עם הביקוש וסובל בינתיים ממחסור כרוני בכוח אדם מיומן. מצב זה מעמיד את החברות והארגונים בקושי למצוא מועמדים בעלי כישורים מקצועיים, ידע וניסיון שתואמים את דרישות השוק.

כאן אנחנו – חברת לוג-און – נכנסים לתמונה. לאור ביקושים קשיחים בשנים האחרונות, ומעבר של אנשי DevOps מארגון אחד לאחר כמעין משחק כיסאות מוזיקליים שבו המוזיקה אינה נגמרת לעולם, החלטנו לקחת את העניינים לידיים ולמסד הכשרות Bootcamps מקצועיים למפתחי DevOps, תוך התחברות עם מכללות טכנולוגיות מובילות, ויצירת שיתופי פעולה עם חברות היי-טק מקומיות ומרכזי פיתוח בינלאומיים!

הראל ואנג'לה, בוגרי הקורס של לוג-און בפאנל בוגרים.

הראל ואנג'לה, בוגרי הקורס של לוג-און בפאנל בוגרים. צילום: לוג-און תוכנה

אנחנו עושים תוכנה, אבל מתמחים באנשים

לוג-און הינה חברת תוכנה ישראלית – עם פעילות שירותים מקומית ופריסת מוצרים בינלאומית – הנחשבת לאחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות והמבוססות בישראל. עם ותק של 40 שנות פעילות, עם צוותי הגיוס והניהול שלנו, עם מערכות מהמתקדמות שיש ועם ולמעלה מ-900 יועצים ומובילים טכנולוגיים, אנו מפתחים מוצרי תוכנה, מספקים שירותי ייעוץ, בונים הכשרות, ומובילים פרויקטי תוכנה בעולמות ה-AI, Digital, אוטומציה של מערכות, Big Data, Cyber Security ו-DevOps. בנוסף על הניסיון המצטבר של לוג-און באיתור, מיון, וקליטה של מאות רבות של עובדים טכנולוגיים מדי שנה, אנחנו מקיימים ומלווים בלוג-און הכשרות מקצועיות לטכנולוגיות ולתפקידי מפתח מבוקשים בשוק ההיי-טק.

אנחנו מתמחים באנשים. אנחנו רואים במתן הזדמנויות שוות בעבודה ערך עליון, ופועלים לגיוון ושילוב של שכבות ומגזרי אוכלוסייה מגוונים בשוק ההיי-טק המקומי, דוגמת נשים, המגזר החרדי, בוגרי בתי ספר טכנולוגיים וגם מועמדים חסרי ניסיון.

למה דווקא הבוגרים שלנו?

התאמה מדויקת – מערכת הלימודים שלנו מוטת פרקטיקות להשתלבות בסביבות עבודה, תוך עיסוק בטכנולוגיות שהן בחזית השימוש היומיומי בסביבת העבודה של הלקוח. כך, בסוף התהליך מקבלים תוצאה מדויקת ומידת התאמה מקסימלית, ממש כמו כפפה ליד.

איתור מיון וגיוס – מערך המיון, והגיוס שלנו חשוף לאותן תכונות דומיננטיות שמייצרות השתלבות אישית ומקצועית מוצלחות. מה שנכון בסביבת עבודה אחת, לא בהכרח נכון גם לאחרת. השונות התרבותית, הניהולית, והטכנולוגית עומדת לנגד עינינו ומהווה פקטור מרכזי ביכולתנו לבחור את האנשים, ולמקסם את סיכויי הצלחתם.

קשה באימונים, קל בקרב – התלמידים שלנו עוברים הכשרת Bootcamp אינטנסיבית, בת 1,200 שעות אקדמיות, במשך זמן של פחות משנה. הלימודים משלבים פרויקטים והסמכות, וכוללים כ-300 שעות לימוד ותרגול ייעודיים לתחום ה-DevOps. בדגש על ה-DevOps בסביבת העבודה של הלקוח.

פרופיל המוכשרים – ראש 10, 5 פיזיקה, 5 אנגלית, 5 מתמטיקה, לוחמים בצה"ל, ללא ניסיון טכנולוגי אבל צמאים לידע, שעברו סינון קוגניטיבי מוקפד ושזקוקים להזדמנות שווה בדרך לתפקיד הראשון שלהם בהיי-טק.

הראל ואנג'לה בוגרי הקורס, דנה אבואף ראש צוות הגיוס, וגל ביטון, ראש צוות גיוס דיגיטלי, בלוג-און.

הראל ואנג'לה בוגרי הקורס, דנה אבואף ראש צוות הגיוס, וגל ביטון, ראש צוות גיוס דיגיטלי, בלוג-און. צילום: לוג-און תוכנה

ההוכחות כבר בשטח

אחרי ההצלחה של מחזורי ההכשרה הראשונים, חשבנו שגם אתם תשמחו לדעת ולשמוע.

עם מחזור Bootcamp נוסף שנמצא בעיצומו, הכשרות ה-DevOps בלוג-און הפכו זה מכבר למקור נוסף המאפשר לחברות וארגונים לשלב ולקלוט בסביבת העבודה שלהם אנשים איכותיים, מיומנים, מוטיבציוניים וראויים.

לפרטים ומידע נוסף לקראת פיזור המחזור באוגוסט 2023 – פנו אלינו: [email protected]

אירועים קרובים