תוכן שיווקי

Confluent מכריזה על פריסת ענן בפלטפורמת Google Cloud

השירות שהוכרז נועד כדי לענות על הביקוש ל-Data Streaming בישראל ● Confluent Cloud - שירות ענני ומנוהל עבור פלטפורמת Apache Kafka - מאפשר למידע לזרום ללא גבולות וללא מגבלות מכבידות הקשורות לניהול תשתיות

18/06/2023 13:08
דניאל לוית, מנהל מכירות אזורי ב-Confluent.

קונפלואנט (Confluent), חלוצת הזרמת הנתונים, הודיעה היום כי שירות ה-SaaS שלה, Confluent Cloud, זמין כעת ללקוחות דרך פלטפורמת הענן של גוגל (Google Cloud) בישראל.

פלטפורמת גוגל קלאוד (GC – ר"ת Google Cloud) מציעה ל-קונפלואנט את הזמינות, הביצועים הגבוהים, האחזור הנמוך והאבטחה הדרושים כדי לעמוד בסטנדרטים של לקוחות הדורשים גמישות, אמינות והתאוששות מאסון. קונפלואנט היא חלוצת הרעיון של Data In Motion, תפישה שבה תמיד הדאטה נמצא בתנועה בין מערכות שונות, לצורך תמיכה בתהליכים עסקיים הדורשים זרימה ועיבוד נתונים בזמן אמת.

"כחלק מהקידמה הדיגיטלית וה-Start Up Nation, ישראל היא באופן טבעי שוק אסטרטגי עבור קונפלואנט. עם טכנולוגיה פופולרית בארץ ובעולם וקהילת לקוחות הולכת וגדלה גם בישראל, ה-Data Streaming תופס תאוצה והופך לעדיפות עליונה גם עבור ארגונים שסביבת הענן אינה ברירת המחדל עבורם", אמר דניאל לוית, מנהל מכירות אזורי ב-קונפלואנט. "ההשקה של Confluent Cloud בדאטה סנטר של גוגל בישראל תסייע ללקוחות להעביר מידע לענן המקומי בצורה קלה יותר, ותסייע להם להוציא לפועל יוזמות רבות של טרנספורמציה דיגיטלית בעולם היברידי ורב ענני".

"האזור הוא מוקד צמיחה מרכזי עבור קונפלואנט"

"אנו שמחים ש-קונפלואנט סיפקה את פתרון ה-Data Streaming והשירותים הנוספים שלה בענן המקומי של  גוגל קלאוד בישראל, ושהוא זמין ב-Marketplace של גוגל קלאוד. זה יאפשר ללקוחות בארגונים מסחריים ובמגזר הציבורי ריבונות נתונים, מודרניזציה ותפעול מאובטח ויעיל של פלטפורמות הנתונים שלהם עם גוגל קלאוד", אמר דאהי וו (Dai Vu), מנהל, Marketplace ו-ISV GTM Programs ב-גוגל.

Confluent Cloud הוא שירות ענני מנוהל במלואו לחיבור ועיבוד נתונים, בכל מקום בו הוא נחוץ. הסקלביליות, הגמישות והאחסון האינסופי שלו מפשטים העברת נתונים בזמן אמת, על פני עננים ציבוריים ופרטיים. Confluent Cloud מציעה גם קונקטורים מנוהלים למקורות הנתונים הפופולריים ביותר באקוסיסטם של קפקא, כמו גם Stream Processing מבוסס SQL וכלי אבטחת מידע לשליטה בנתונים, והכל תחת אותו הממשק. כשירות ענן, הפתרון מספק התחייבות ל-SLA זמינות מובטחת של 99.95%.

לוית הוסיף, "האזור הוא מוקד צמיחה מרכזי עבור קונפלואנט. פריסת הענן שלנו ב-GCP ישראל מדגימה את המחויבות המתמשכת שלנו להעצים ארגונים בישראל עם סביבות הענן האופטימליות המציעות את האבטחה, הגמישות והיכולת להניע נתונים בקנה מידה משמעותי".

אירועים קרובים