תוכן שיווקי

איך משתמשים ב-AI יוצרת לשיפור חוויית הלקוח?

ועידת זום (ללא תשלום), שתיערך ב-25 במאי 2023, תכנס למסך אחד את המומחים המובילים בתחומם, שייתנו טיפים והמלצות לשימושים בכלי בינה מלאכותית לטובת חיבור נכון לעובדים וללקוחות

15/05/2023 11:22

כמיטב המסורת של ארגון כנסים וועידות המיועדות לקהל מקבלי ההחלטות ומנהלים בארגונים, קטנים כגדולים, הכריזה זום (Zoom) על קיומה של ה-Work Transformation Summit, ועידה בינלאומית, שתיערך ב-25 במאי (בזום, בין השעות 11:00-13:00 – וללא תשלום) ושתעסוק רובה ככולה בשימושי הבינה המלאכותית בעולם התעסוקה המשתנה.

הוובינר של זום יציג תובנות ניהוליות של מיטב המומחים העולמיים בשאלה שמעסיקה ארגונים רבים: איך להשתמש בבינה מלאכותית כדי לתקשר טוב יותר עם הלקוחות? כמו גם איך משתפים פעולה, מעצימים פרודוקטיביות ומצטיינים – על רקע ההתפתחות המהירה של נוף העבודה המודרני.

המפגש מיועד למנהלי טכנולוגיה בארגונים, למקבלי החלטות, למנכ״לים, למנהלי חוויית לקוח (CX) ולצוותי מכירות מתקדמים.

בין המרצים ניתן יהיה לפגוש את פסקל בורנט, מומחה בעל שם עולמי בתחומי ה-AI והאוטומציה, סמיטה חאשים, סמנכ״לית מוצר ראשית בזום, ג'יי.פי גונדר, סגן נשיא בחברת פורסטר, רובין גאסיס, מנכ״ל מטריג׳י, ננסי ראדמייקר מלונדון ביזנס סקול, את קייסי סנטוס, מנמ"רית אשוריון, דייוויד סטריקלנד, סגן נשיא טלהלת׳ ואחרים.

בין הנושאים שיידונו: איך מנהלים באחריות את השימושים של הבינה המלאכותית ואיך מתכוננים להטמעת התחום בארגון, שימושי Generative AI לשיפור חוויית הלקוח ואילו חידושים כדאי לאמץ בחיבור הנכון בין אנשי מכירות ושירות והלקוחות.

לחצו כאן לתוכנית הוועידה ולרישום.

אירועים קרובים