תוכן שיווקי

מי מספר 1? בזק בינלאומי – שותפת השנה הטובה בעולם של Ericsson LG

Ericsson LG אירחה בסיאול נציגים מעשרות חברות תקשורת מהעולם ● בכנס זכתה בזק בינלאומי, השותפה הרשמית בישראל, בתואר Best Global Partner Award והוכרה כמובילה עולמית בתחום התקשורת בענף המלונאות

03/04/2023 11:34
אנשי בזק בינלאומי ובכירי Ericsson LG* במעמד הענקת התואר Best Global Partner Award.

דאבל לבזק בינלאומי: בכנס השנתי שערכה לאחרונה ענקית התקשורת העולמית Ericsson LG בסיאול שבדרום קוריאה, גרפה חברת התקשורת וה-IT הישראלית שני פרסים יוקרתיים, ובהם התואר המשמעותי מכולם – Best Global Partner Award לשנת 2022.

כמו כן, במהלך הטקס החגיגי, בהשתתפות עשרות נציגים מרחבי העולם, זכתה בזק בינלאומי להוקרה מיוחדת מטעם מנכ"ל Ericsson LG, פטריק יוהנסון, עבור פעילותה בתחום המלונאות – בזק בינלאומי גרפה גם את פרס ה-Hospitality, המוענק בגין מצוינות, חדשנות טכנולוגית ופתרונות תקשורת המותאמים לעולם התיירות.

במכתב פתוח שהפנה סמנכ"ל המכירות והשיווק העולמי של Ericsson LG, אהד אלחטיב, לעובדי בזק בינלאומי באמצעות המנכ"ל רון גלב, הוא בירך על הזכייה. "כל הכבוד, מדובר בהישג גדול", כתב אלחטיב. "אנו גאים בבזק בינלאומי שמייצגים את המותג שלנו בשוק הישראלי. המסירות והעבודה הקשה השתלמו. זה מעורר השראה לראות את ההצלחה המקצועית של בזק בינלאומי ואת מידת ההערכה שאנו זוכים לקבל כשותפים. מצפים להמשך עבודה פורייה גם בשנה הקרובה".

האוסקר של עולם התקשורת

עבור Ericsson LG מדובר במסורת ארוכת שנים: מדי שנה מארחת החברה נציגים מעשרות מדינות, שבהן קונגלומרט התקשורת השוודי-קוריאני פעיל, לאירוע המשלב השתלמות מקצועית, הכרת פיתוחים חדשים בתחום הטלקומוניקציה שהחברה מציגה לראשונה בפני שותפיה, והדובדבן שבקצפת – ערב גאלה יוקרתי, במהלכו מוענקים פרסי הצטיינות למי שייצגו את החברה באופן המרשים ביותר באותה השנה.

כנס השותפים העולמי האחרון (GPC 2023) עמד בסימן כינוס ראשון שנערך בעולם האמיתי, אחרי שלוש שנים של כינוסים וירטואליים בשל מגיפת הקורונה. לרגל המאורע החליטו אנשי LG להפיק אירוע גרנדיוזי במיוחד והחזירו את האירוע הביתה, לסיאול, שם נהנו האורחים מהפקת ענק הכוללת כוכבי K-pop לצד מופעים השואבים מהמסורות הקוריאניות העתיקות.

אלון אלמסל, מנהל מוצר תקשורת אחודה (UC) בבזק בינלאומי, שהיה חלק מהמשלחת הישראלית לכנס, עדיין מעכל את החוויה המפעימה: "הרגשנו כאילו לקחו אותנו לאוסקר", הוא סיפר בחיוך, "ומה שהכי משמח – זה שבסוף הערב אנחנו היינו אלה שקטפו את הפרס הגדול".

במעמד קבלת פרס המלונאות Hospitality. מימין לשמאל: אהד אלחטיב, סמנכ"ל המכירות והשיווק העולמי של Ericsson LG; ענבר דיין פורמורדי, מנהלת שיווק UC&DC, בזק בינלאומי; אלון אלמסל, מנהל מוצר UC בזק בינלאומי; יונו יאנג, מנהל מכירות עולמי, Ericsson LG.

במעמד קבלת פרס המלונאות Hospitality. מימין לשמאל: אהד אלחטיב, סמנכ"ל המכירות והשיווק העולמי של Ericsson LG; ענבר דיין פורמורדי, מנהלת שיווק UC&DC, בזק בינלאומי; אלון אלמסל, מנהל מוצר UC בזק בינלאומי; יונו יאנג, מנהל מכירות עולמי, Ericsson LG. צילום: Ericsson LG

שיתוף פעולה פנימי – המפתח להצלחה

כשאלמסל מדבר על פרויקט המלונאות שהקנה לבזק בינלאומי מוניטין כל כך משמעותי בקרב אנשי Ericsson LG, הוא מתכוון להטמעת רשת מרכזיות חכמה בכל מלונות ישרוטל ובכל מלונות פתאל בישראל. התהליך המורכב, שנעשה תוך שיתוף פעולה מתמשך עם אנשי Ericsson LG, דרש השקעה לא מבוטלת בהתאמת הטכנולוגיה לדרישות המרובדות של רשתות המלונות בארץ. העשייה כללה שורה של יישומים, שנחנכו במיוחד לבקשת אנשי הפיתוח של בזק בינלאומי, וכיום מהווים סטנדרט בסיסי במערך התקשורת של מרכזיות Ericsson LG.

"כשאנחנו ניגשים לפרויקטים ענקיים, כמו ברשתות המלונות או להבדיל, פרויקט ענק שביצענו להעלאת כל מוקדי התקשורת של עיריית חיפה למרכזיית Ericsson LG בענן, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להסתפק בפתרונות הליבה של המערכת", אמר אלמסל. "הצלחה של פרויקט כזה מגיעה בזכות הצוותים המקצועיים שלנו – הפריסיילים, צוותי הדליברי, הטכנאים, שעובדים בשיתוף פעולה יחד עם צוותי הפיתוח שלנו כדי להבין את המורכבויות של כל לקוח, לאתר שותפים נוספים שיוכלו להיכנס לפרויקט – כמו למשל חברת אספייר (Aspire), שסיפקה למערכת את ה-Contact Center – וגם לאתגר את השותפים הבכירים שלנו, כמו Ericsson LG, כדי לדחוף את היכולות הטכנולוגיות למקסימום".

עם הפרסים. אלון אלמסל, מנהל מוצר UC, בזק בינלאומי.

עם הפרסים. אלון אלמסל, מנהל מוצר UC, בזק בינלאומי. צילום: בזק בינלאומי

מבט אופטימי אל העתיד

העשייה הזו, מתברר, שווה לבזק בינלאומי לא רק פרסי הצטיינות מטעם Ericsson LG.
אלמסל מסביר: "ההצלחה בפרויקט המלונאות הביאה רשתות מלונות אירופיות ליצור איתנו קשר וסביר להניח שבמהלך השנה הקרובה בזק בינלאומי תיקח חלק כאינטגרטור ברישות והעלאה לענן של מרכזיות במלונות גם מחוץ לישראל. זה עוד ביטוי ליכולות הגבוהות שלנו ולאמון הרב שאנחנו מקבלים הן מצד היצרן והן מצד הלקוחות".

"הפרס הזה מייצג הערכה לכלל הפעילות של בזק בינלאומי", אמר רון גלב, מנכ"ל בזק בינלאומי. בתור חברת ה-ICT המובילה בישראל קיבלנו יעדי מכירות גבוהים במיוחד והצלחנו להגיע ואף לעבור אותם, תוך כדי התמודדות עם בעיות אספקה עולמיות, מבלי שהלקוחות ירגישו את זה.
כמהלך אסטרטגי ארוך טווח, העברנו את כל פעילות הענן של Ericsson LG לדאטה סנטר חדיש ומשופר, מתוך הבנה שאנחנו תמיד צריכים לחפש להיות צעד אחד קדימה – למצוא את הפיתוח הנכון, את הטכנולוגיה הבאה ואת השיפור הממוקד שיביא ערך ממשי ללקוחות שלנו".
גלב סיכם: "מעל הכל, חשוב לנו שהמנהלים הבכירים בקוריאה או בשוודיה ידעו שיש להם בישראל שותפים אמיתיים לדרך, שמחפשים איך לשלב ואיך לשפר כל צד בעשייה. יש כאן המון עובדים שנותנים מעצמם, לצד משאבים טכנולוגים אדירים שהושקעו כדי שבסופו של דבר נזכה להערכה כזו, ואנחנו גאים לראות שההשקעה הזו הוכיחה את עצמה, ובגדול".

*בתמונה הראשית מימין לשמאל: אהד אלחטיב, סמנכ"ל המכירות והשיווק העולמי של Ericsson LG; אלון אלמסל, מנהל מוצר UC בבזק בינלאומי; ניר וקשי, מנהל צוות פעילות יצרנים ופיתוח עסקי, בזק בינלאומי; ענבר דיין פורמורדי, מנהלת שיווק UC&DC בבזק בינלאומי; ו-פטריק יוהנסון, מנכ"ל Ericsson LG.

 

אירועים קרובים