תוכן שיווקי
לקראת וובינר של זום, ביום ג' הקרוב ב-11:00

Zoom Contact Center – חוויית הלקוח עולה מדרגה

וובינר בעברית, שבו יוצג ויודגם הקונטקט סנטר החדשני של זום, יסייע לכם להבין כיצד אתם יכולים לספק חוויית לקוח יוצאת דופן בהתקשרויות המכירה שלכם, ולשמר את לקוחותיכם בשוק תחרותי

15/03/2023 14:00
זום קונטקט סנטר

וובינר מקצועי, שבו יוצג הקונטקט סנטר החדשני של זום (Zoom) – שמהווה מרכז תקשורת רב ערוצי ומאפשר לצוותי המכירה בארגון לשפר באופן משמעותי את שביעות רצון הלקוחות – ייערך ביום ג' הקרוב, ה-21 במרץ, בין השעות 11.00 ל-12.00. ההשתתפות באירוע היא ללא תשלום. בוובינר יוצג, בין היתר, השילוב של Zoom Contact Center וסיילספורס, כולל וידיאו מובנה, שמאפשר לארגון ליזום פעולות פרודוקטיביות עם לקוחות פוטנציאליים. המפגש מיועד למנהלי IT בארגונים, מנהלי מוקדי תמיכה, מנהלי מרכזי שירות, מנהלי מוצר, מנהלי חוויית לקוח (CX) וצוותי מכירות מתקדמים.

לדברי סילביה דה פולי, Marketer בזום לאזור דרום EMEA, מרכז שירות הלקוחות של החברה מסייע לעסקים בכל הענפים לספק תשובות מהירות, מדויקות ומותאמות אישית ללקוחותיהם במגוון ערוצים, כולל שימושים בקול, צ'אט, SMS ו-וידיאו. השירות בנוי על פלטפורמת זום המאובטחת, הפתוחה והאמינה, וכך הוא יכול לסייע לעסקים לשפר את הפרודוקטיביות, לייעל את התקשורת בין עמיתים, לשפר את "רזולוציית" המגע הראשון ולשמר את אנשי המכירות והשירות.

"הלקוח המודרני מצפה לחוויות דיגיטליות חדישות, שחורגות משירותי מוקד טלפוני מבוססי קול", אמרה דה פולי. "התקשרויות חזותיות מספקות יותר הזדמנויות לאינטראקציות אנושיות, שמהדהדות זמן רב יותר. בגלל יכולות הווידיאו המובנות שלו, מרכז שירות הלקוחות של זום מאפשר מעתה לנציגי השירות או המכירות להעביר בקלות אינטראקציה עם לקוח מצ'אט או קול ל-וידיאו, ולהציע חוויה אמפטית יותר". לדבריה, תהליך שבעבר היה מצריך כמה נציגי שירות יכול כעת להיות מואץ ולהימשך רק שיחה אחת.

את הוובינר תעביר ליאת בן עטייה שבתאי, מהנדסת פתרונות בזום.

לפרטים נוספים ולהרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים