תוכן שיווקי

טלדור תקשורת מתרחבת ומעדכנת שם לטלדור תקשורת ואבטחת מידע

05/02/2023 10:49
שם חדש: טלדור תקשורת ואבטחת מידע

טלדור תקשורת, חטיבת תשתיות התקשורת של וואן טכנולוגיות, השלימה מהלך מיתוג, שבמסגרתו עודכן שמה ל-טלדור תקשורת ואבטחת מידע. עדכון שם זה מגיע בעקבות התרחבות משמעותית בפעילות אבטחת המידע בטלדור תקשורת, הפועלת בארבעה ורטיקלים – Networking, Collaboration, System, Information Security.

עשרות שנים של ניסיון, פרויקטים ושיתופי פעולה מקצועיים עם יצרני חומרה ותוכנה מהמובילים בעולם כמו Cisco, Fortinet, Imperva, Tenable ורבים נוספים, מאפשרים למומחי האבטחה של טלדור תקשורת ואבטחת מידע לספק תשתית אבטחה מקצה לקצה לארגונים מכל סוג וגודל. זאת לצד פעילויות נוספות בליבת החברה, כגון חוות שרתים, תקשורת, מוקדים, מערכות טלפוניה ועוד.

בין הפרויקטים הגדולים שהובילה טלדור תקשורת ואבטחת מידע, ניתן לציין את שדרוג מערכות אבטחת המידע מתוצרת צ'ק פוינט ב-180 אתרים של חברת טבע ברחבי העולם. כמו כן, תכנון והקמת מערך הסייבר וההגנה על תשתיות קריטיות באסדת הגז "כריש" וכן הקמת מערך תשתיות אבטחת מידע בקריית התקשוב של צה"ל בנגב.

טלדור תקשורת ואבטחת מידע שמה דגש רב על חדשנות טכנולוגית. במסגרת זו היא מקיימת שיתופי פעולה עם סטארט-אפים ויצרנים מובילים של פתרונות פורצי דרך. בין הפרויקטים המרכזיים שהוטמעו אצל לקוחות: פתרון אוטומציה של Cloudify המאפשר לצוותי DevOps לפרוס ולנהל באופן רציף סביבות מולטי-קלאוד וקוברנטיס ממקום מרכזי אחד; פלטפורמה של Verity היחידה מסוגה לניהול Security Posture, המאפשרת ניצול מיטבי של חומות אש ומניעת אירועי אבטחה; פתרון Configuration Management של Gytpol, המאפשר זיהוי מהיר וטיפול בפערי אבטחה והגדרות שגויות הנגרמות על ידי טעויות אנוש.

נועם מזרחי, מנכ"ל טלדור תקשורת ואבטחת מידע: "בעוד ליבת המומחיות שלנו הייתה ועודנה בעולם תשתיות התקשורת, נדרשנו בשנים האחרונות יותר ויותר לספק ללקוחות מענה משלים גם בהיבט אבטחת המידע. שמנו לעצמנו כמטרה להפוך את תחום אבטחת המידע למוביל ומשמעותי ולהביא ערך אמיתי ללקוח וכיום פעילות זאת שווה בהיקפה לפעילות הנטוורקינג. במהלך 2022 חיזקנו משמעותית את כח האדם במחלקת ההנדסה, וכיום אנו מונים יותר מ-100 מומחים בכל עולמות התקשורת ואבטחת המידע".

אירועים קרובים