תוכן שיווקי

איך החברה שנבחרה להוביל את המצביעים לקלפי יכולה לעזור לכם?

01/12/2022 14:57
מייסדי הסטארט-אפ SPS: שגיב לוי, דרור שקד, גילת אביב, לובו ויזנר, ארי זלנר ואלכס ליאחוביץ'.

הבחירות לכנסת התקיימו בדיוק היום (ה') לפני חודש, אלא שפיתוח אחד שקשור בהן כאן כדי להישאר – ובגדול. הכוונה היא למערכת של הסטארט-אפ SPS, שנבחר על ידי המדינה להוביל את המצביעים אל הקלפיות – הן בבחירות האחרונות והן באלה הקודמות, שהתקיימו במרץ 2021.

SPS פיתחה פלטפורמת ניווט לעסקים ו-GIS Transportation הראשונה מסוגה בעולם, שמציעה יכולת ניהול קהל בזמן אמת (Real time crowd management). היא כבר מסייעת לעסקים להגדיל את ההכנסות מתנועת המבקרים בסניפים שלהם ומונעת זליגת מידע פרסומי יקר ערך למתחרים. כיצד?

לפני שנשיב על השאלה הזאת, כדאי לדעת שהסטארט-אפ הישראלי SPS הוקם לפני שלוש שנים על ידי שגיב לוי ודרור שקד. לצוות מייסדי החברה הצטרפו שורה של מובילי היי-טק עם ניסיון מוכח בפיתוח וצמיחה של חברות טכנולוגיות. החברה הציבה לה כמטרה לשמש כפלטפורמה טכנולוגית לחברות מסחריות, גופים ממשלתיים ועסקים שמחפשים פתרון ורסטילי ליצירת חוויית משתמש ייחודית ולסיוע בניהול קהל בזמן אמת, ללא צורך בהורדת אפליקציה.

הפלטפורמה מאפשרת למשתמשי הקצה לנווט בכל מערכות הניווט, כולל תחבורה ציבורית, למקום היעד. ארגונים שמשתמשים בטכנולוגיה הייחודית של SPS מקבלים גישה למידע יקר ערך ושימוש בשירותי הפרימיום המגוונים של החברה, כגון: אפיק הכנסה ייחודי נוסף עבור עסקים, שכבת הגנה נגד זליגת דטה למתחרים, יכולת ניהול קהל בזמן אמת, ויסות חניונים לאירועים גדולים, הצגת הסניף הקרוב ללקוח בצורה אוטומטית, ERTM המעדכן את העסקים על זמן ההגעה של הלקוחות (במייל או API), ניתוחים עסקיים גיאוגרפיים עם תובנות עסקיות מבוססות מיקום, וקידום והעלאת אחוזי ההמרה לשימוש במערכות תורים.

הפלטפורמה של SPS מאפשרת לחברות וארגונים בעלי סניפים או משרדים לייצר לינקים לניווט ללא עלות, לכלל המיקומים של הארגון – מחברות כנסים, עבור במשרדי כרטיסים, רשתות סניפים ועד לחברות זימוני תורים.

סיפורי הצלחה בבחירות, בממשלה ובשירותי בריאות כללית

בבחירות האחרונות, משרד הפנים השתמש בפלטפורמה של SPS על מנת להנגיש את המידע של מיקומי הקלפיות עבור האזרחים, כולל מידע בזמן אמת על כל הדרכים להגיע למיקום הקלפי, מידע המשכי (קומה, משרד, כניסה וכדומה) וזמני הגעה בכל אמצעי הניווט והתחבורה.

סיפור הצלחה נוסף הוא השימוש במערכת בניווטים לרופאים ולמרפאות של שירותי בריאות כללית. המערכת משמשת את לקוחות ארגון הבריאות הגדול בישראל, שמספרם עומד על מעל ארבעה מיליון. עוד גופים שמשתמשים בשירות של החברה הם חברות וארגונים ממשלתיים במשק הישראלי, עם מיליוני ניווטים בשנה.

ברשות החדשנות הבחינו ביעילות של הפלטפורמה ש-SPS מציעה וזיכו אותה במענק בשווי של חצי מיליון דולר, כהכרה בחדשנות יוצאת דופן, בצוות יזמים עתיר ניסיון ובפוטנציאל שוק אדיר. יחד עם קבוצת משקיעים טכנולוגיים מוכרים בתעשייה, החברה הכריזה בימים אלה על תחילת גיוס בסבב A, להרחבת הפעילות באירופה ובארצות הברית.

מעוניינים לדעת עוד? לאתר החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים