תוכן שיווקי

מחפשים אנשי DevOps? הכירו את הבוגרים המוכשרים של לוג-און

24/07/2022 10:02

אז למה דווקא אנשי ה-DevOps של לוג-און? בגלל ההכשרה כמובן! הכל התחיל בבחירה מדוקדקת של האנשים ומסתיים באופי ואיכות ההכשרה, וכמובן שבזהות החברה המכשירה.

משתתפי מחזור הבוטקאמפ השני שלנו, עברו הכשרה אינטנסיבית בת 900 שעות אקדמאיות של לימודים, פרויקטים והסמכות, ויסיימו עם עוד 300 שעות של לימודים ותרגולים ייעודיים לתחום ה-DevOps. לבסוף ישובצו הבוגרים המוכשרים שלנו בקרב לקוחותיה המגוונים של חברת לוג-און תכנה בע"מ.

מעניין גם אתכם? קראו עוד, הכירו ושריינו לעצמכם את העובדים הבאים שלכם, בוגרי ובוגרות קורס ה-DevOps שלנו!

בשנים האחרונות התפתח מחסור כרוני באנשי DevOps מקצוענים. במציאות של היום, עם כל ההתפתחויות המרשימות בתחומי ה-IT, הביג דטה והענן, פיתוח תוכנה באופן מהיר, סקיילבילי ואיכותי הפך הכרחי עבור רוב רובן של החברות המעוניינות לעמוד בקצב, ולספק גירסאות ותוספות חדשות למוצרים שלהן בזמני תגובה מהירים וברמה של Time To Market. כך, הביקוש לאנשי DevOps נסק והפך להיות אחד מהתחומים החמים והמבוקשים ביותר, כשהמשתלבים בו מביאים עמם ידע וניסיון רב, הן מתחומי האופרציה והן מתחומי הפיתוח.

חברת לוג-און, המעסיקה יותר מ-800 יועצים טכנולוגיים בכל קשת מקצועות התוכנה ובמגוון נרחב של סביבות עבודה, השכילה להיכנס אל תוך הוואקום שנוצר בתחום ה-DevOps ולאפשר ללקוחותיה פתרונות מגוונים גם בתחום אסטרטגי זה, בין השאר באמצעות שיתוף פעולה עם אחת מהמכללות הטכנולוגיות המובילות בישראל, בהכשרה ייעודית במתכונת בוטקאמפ של אנשי DevOps צעירים אך מבטיחים.

מתוקף היכרותה של לוג-און את השוק בכלל, ועם התמחות מצטברת בת עשרות שנים בתחומי האיתור, מיון, גיוס, הכשרה ושיבוץ של כוח אדם טכנולוגי, מיסדנו את אחד ממסלולי הבוטקאמפ האטרקטיביים בשוק בתחום ה-DevOps. חשיפתנו ל-DNA הארגוני של רבות מהחברות בשוק אפשרה לנו לבצע עוד בשלב ההכשרה את ההתאמות הנדרשות לכל סביבת עבודה. כך יוצא, שעל אף שמדובר בבוגרים צעירים וללא ניסיון, את כמות הידע שצברו במהלך המסלול ולצד ההסמכות ותיקי העבודות הסטנו במידה רבה אל אותן סביבות עבודה שבהן עמדו להשתלב.

והתוצאה – מנצחת עבור כולם. WIN WIN SITUATION!

WIN עבור לקוח הקצה – שחי במחסור כרוני, אבל קיבל החלטה אקטיבית להטמיע עובדים חדשים צעירים מוכשרים ונמרצים, ולפתח אותם כדור עתיד בסביבת העבודה שלו, תוך שבזמן קצר יחסית, בהמשך ליתרונות המסלול, גם יצליח לגשר על הפערים שנוצרו לו ברמה המקצועית.

WIN עבור הבוגרים – שבאמצעות חשיפתם לשוק ושיבוצם המיידי מבלי שיצטרכו לעבור דרך חתחתים ולדלג בין תהליכי מיון מייגעים, הם מוטמעים בשוק העבודה ההיי-טקי, משתלבים בסביבות עבודה מתקדמות ויכולים להתחיל ולקדם את עצמם ואת חייהם.

איך אנחנו יודעים שזה עובד? רבים מבוגרי המחזור הראשון שלנו שובצו בשוק בהצלחה מרובה, עם שביעות רצון הדדית של כולם… ויש לנו הוכחות!

אז איך ממשיכים מכאן? זה די פשוט! מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר כאן, ואנחנו חוזרים אליכם במהרה!

אירועים קרובים