תוכן שיווקי

תנובה פורצת דרך בעולמות ה-B2C עם דאטה פרו וסיילספורס

12/01/2022 14:12
מימין: שי מיקהל, איילת אהרון, לירן שכטר ואורי רוזן.

אי ודאות היא משהו שלמדנו לחיות איתו בתקופה האחרונה. אבל אם יש דבר אחד בטוח זה שהחולייה החשובה בשרשרת השירות, המכירה והשיווק היא לקוח הקצה. המהפכה הדיגיטלית, שהואצה בעקבות הקורונה, השאירה חותם בתחום הקמעונאות. יותר ויותר צרכנים מצפים ליחס דיגיטלי, פרסונלי ומותאם יותר, וזה כאן כדי להישאר. מספר הולך וגדל של ארגונים מבקשים להעביר את פעילותם לאונליין ולחזק את הקשר הישיר עם הצרכן. כך, לדוגמה, תנובה, חברת המזון הגדולה בישראל, השלימה הטמעה של פלטפורמת האי-קומרס המתקדמת של סיילספורס באתר מכירות אבקות החלבון של GO, ובמקביל את הטמעת פלטפורמת השיווק המתקדמת Salesforce Marketing cloud עבור תמיכה שוטפת בפעילות השיווק הדיגיטלית של הקבוצה.

שי מיקהל, סמנכ"ל מערכות המידע בתנובה, מספר על גידול בכמות ההזמנות של המוצרים הללו, ובעקבותיו ההבנה שתנובה סיפקה מענה איכותי לצורך אמיתי – בזמן הנכון.

שי מיקהל, סמנכ"ל מערכות המידע בתנובה.

שי מיקהל, סמנכ"ל מערכות המידע בתנובה. צילום: יח"צ

"כחלק מתפיסה רחבה של מערכת שתתמוך בניהול לקוחות ומסחר דיגיטלי ומתוך רצון לעשות שימוש בפלטפורמה חזקה להכלה ועיבוד נתוני הלקוחות והצרכנים הוטמעה מערכת Salesforce Marketing Cloud. יישום זה מאפשר לתנובה ללמוד ולהעמיק את הקשר עם הצרכן מנקודת מבט של 360 מעלות, תוך שימוש בתקשורת רב ערוצית ויכולות בינה מלאכותית", אומר מיקהל. הוא ציין כי "את הטמעת ה-Marketing Cloud של סיילספורס, שמקדם את האלמנטים הללו, ביצעה עבור תנובה דאטה פרו Proximity מבית BBDO, שותפה מובילה של סיילספורס בישראל".

איילת אהרון, מנהלת מערכות מידע בתחום חדשנות דיגיטל ומכירות בתנובה.

איילת אהרון, מנהלת מערכות מידע בתחום חדשנות דיגיטל ומכירות בתנובה. צילום: יח"צ

"דאטה פרו נבחרה לאחר תהליך מכרז קפדני שביצעה תנובה, שנמשך חודשים רבים. היא עמדה בכל היעדים שהצבנו לפרויקט מבחינת תקציב ומטרות", אומרת איילת אהרון, מנהלת מערכות מידע בתחום חדשנות דיגיטל ומכירות בחברת המזון. "ראינו שלדאטה פרו יש יכולות חוצות מחלקות והבנה עסקית עמוקה של הצרכים שלנו – מהבנה טכנולוגית של האתגר ביישום הדרישות של העסק ועד להבנה בעולמות הקריאייטיב והתוכן. כמו כן, היא ידעה להשתלב בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית שאנחנו מובילים". לדבריה, אנשי דאטה פרו ביצעו את הפרויקט ברמה הגבוהה ביותר, והעלייה לאוויר הייתה מאוד מוצלחת וחלקה.

הילה ברוך קונפורטי, מנהלת פיתוח עסקים דיגיטליים בתנובה, מספרת על היעדים החשובים שהחברה הציבה לעצמה כחלק מתפיסת המהלך: "המטרה שלנו היא יצירת היזון חוזר בין הערך הצרכני שתנובה יודעת לייצר – אם במוצרים ואם בתוכן – לבין הנגיעה הישירה בצרכן, שמסייעת לנו להעמיק ולבסס את הקשר עימו ומלמדת אותנו על הצרכים הקיימים והחדשים, בכדי שהצעות הערך עבורו תהיינה מותאמות לו. היכולת שיש לנו כיום להשתמש בתהליכי לימוד מכונה ובבינה מלאכותית עבור עולמות התוכן של השף הלבן מאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה – להעמיק את הקשר עם הצרכן, להעניק לו חוויה סופר פרסונלית ומדויקת, ולהעלות את המעורבות שלו עם המותגים שלנו ועולמות התוכן שאנחנו מייצרים. תנובה ממשיכה להתפתח בעולמות ה-B2C, ודוגמה מעולה לכך היא סדרת המוצרים המועשרים בחלבון שלה, תחת המותג GO".

אורי רוזן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בדטה פרו.

אורי רוזן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בדאטה פרו. צילום: יח"צ

"תנובה מצטרפת למאגר של לקוחות אסטרטגיים עבור דאטה פרו, כאשר עולם מוצרי הצריכה והקמעונאות הפך להיות חוד החנית של תחום ההתמחות שלנו, והיא מהווה עוד גוף משמעותי בעולם הזה", אומר אורי רוזן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בדאטה פרו.

לדבריו, "לא בכל יום יוצא לנו להשתתף בפרויקט כל כך מפואר ומאתגר מכל כך הרבה היבטים, ואנחנו שמחים על הזכות שניתנה לנו ובטוחים שבעתיד יהיו לנו הזדמנויות משותפות ליצור המון הצלחות על בסיס התשתית שהטמענו. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לטלי זהבי, גיא כהן, גיא בירנברג, הילה קונפורטי, איילת אהרון ורינת רויזמן על התרומה המשמעותית בניהול הפרויקט ועל האכפתיות".

לירן שכטר, מנהל מגזר לקוחות אסטרטגיים בסיילספורס מרקטינג קלאוד ישראל.

לירן שכטר, מנהל מגזר לקוחות אסטרטגיים בסיילספורס מרקטינג קלאוד ישראל. צילום: יח"צ

לירן שכטר, מנהל מגזר לקוחות אסטרטגיים בסיילספורס מרקטינג קלאוד ישראל, ציין ש-"תנובה היא לקוח אסטרטגי עבורנו, והיא מבצעת טרנספורמציה דיגיטלית רחבה על גבי הפלטפורמה".

לדבריו, "המודולים השונים של ה-Marketing Cloud המאפשרים חיבור פרסונלי עם כל לקוח ולקוח בכל זמן ובכל ערוץ שיבחר, ומהווים מרכיב ליבה משמעותי לאין ערוך בטרנספורמציה שארגון כזה עובר. אנחנו גאים בחיבור האסטרטגי שבין סיילספורס, תנובה ודאטה פרו, שעוזר לחברת המזון להגשים את החזון הזה הלכה למעשה. אנחנו מצדיעים לשותפינו לדרך ומייחלים לעוד שיתופי פעולה פוריים בעתיד".

אירועים קרובים