תוכן שיווקי

ויזארדס קיבלה הסמכת Cloud Native של VMware

המהלך משלים את אסטרטגיית החברה ל-2021 ומגדיל את הפעילות העסקית שלה בישראל

25/11/2021 09:50
דוד יונגמן, מייסד ומנהל תחום בויזארדס.

חברת ויזארדס, המנוהלת על ידי יוני פנחס, קיבלה לאחרונה את הסמכת VMware master services competency – ההסמכה הגבוהה ביותר של חברת VMware לתחום ה-Cloud Native. בתוך כך, הודיעה החברה על התחלת הטמעה וסיום מוצלח של מספר פרויקטים אסטרטגיים בתחום זה בישראל. המהלך משלים את אסטרטגיית החברה ל-2021, מגדיל את הפעילות העסקית שלה בישראל ומעניק ללקוחות החברה פתרונות ייחודיים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

ויזארדס הינה שותפה בכירה של VMware בישראל, ובפרט מחזיקה בניסיון, במקצועיות, בידע ובהכשרה ברמה הגבוהה ביותר בתחום ה-Cloud Native. במסגרת זו היא מתמחה ב-VMware Tanzu, שנועדה לשנות את האופן שבו ארגונים בונים, מריצים ומנהלים תוכנה בסביבות קוברנטיס. הסוויטה של VMware Tanzu מאפשרת ניהול מרכזי מקצה לקצה של התשתית והאפליקציות באופן מאובטח ועם יכולות פריסה בלתי מוגבלות וסלקביליות, On-prem, בעננים ציבוריים, היברידיים ומכשירי קצה.

לדברי דוד יונגמן, מייסד ומנהל התחום בחברה, ״תפיסת ה-Cloud Native מאפשרת ללקוחות שלנו גישה חדשה ומרעננת לפיתוח תוכנה שמותאמת לסביבה דינאמית ומשתנה. צוותי הפיתוח יכולים לפתח קוד ולהטמיע אותו ללא תלות בסביבה הספציפית שבה הם עובדים ולקבל גמישות ועצמאות מרבית בעבודה שלהם, לצד חיסכון בזמן ובעלויות נוספות, כמובן. פתרונות ה-Cloud native של VMware מספקים API, שמאפשר לצוותי הפיתוח לצרוך משאבי מחשוב כמו קונטיינרים, מכונות וירטואליות, storageו-load balancing בכל סביבה המנוהלת על ידי VMware Tanzu – בכל ענן שהוא. באמצעות VMware אנו מעניקים ללקוחות שלנו חוויית פיתוח ואופרציה בלתי מוגבלת, אגנוסטית, קלה לתפעול ומגוונת למערכות הארגוניות שלהם״.

ניב רז, מנהל הטכנולוגיות ב-VMware ישראל

ניב רז, מנהל הטכנולוגיות ב-VMware ישראל. צילום: מיה כרמי דרור

ניב רז, מנהל הטכנולוגיות ב-VMware ישראל, מסר, כי "ענן אינו מטרה, אלא אמצעי להשגת ערך עסקי. ארגון שמפתח יישומים חייב לוודא שהארכיטקטורה מתאימה לטכנולוגיות הענן. ארכיטקטורה נכונה מאפשרת למפתח בארגון להתמקד בפיתוח במקום להתמקד בתשתית. בעזרת המתודולוגיה החדשה של VMware, מפתחים יכולים להעביר קוד לייצור על בסיס יומי תוך הגדרת סדרי עדיפויות בהתאם לתעדוף ולערך העסקי הגבוה ביותר – זאת תוך שיפור האיכות וקיצור זמן הפיתוח וההגעה לשוק. אנו מברכים את חברת ויזארדס על קבלת ההסמכה ומצפים להמשך עבודה משותפת".

המהלך של ויזארדס – מעבר חלק ומהיר מלגאסי לקונטיינרים

ויזארדס מתמחה בייעוץ ומתן שירות מקצה לקצה למערכות המחשוב הארגוניות. היא מעניקה פתרונות לארגוני אנטרפרייז מכל המגזרים, בישראל ובחו״ל, ומשתפת פעולה עם היצרנים המובילים במגוון רחב של סביבות מחשוב, פלטפורמות ענן וסביבות היברידיות. עם לקוחות החברה בישראל נמנים ארגונים גדולים ומותגים מובילים, כמו קופות החולים, חברות טלקום, משרדי ממשלה וארגונים ביטחוניים, ענקיות ריטייל, מפעלים וכן מספר תאגידים בינלאומיים. "ההצלחה של ויזארדס מתאפשרת בזכות ניסיון וידע חוצה תחומים ותהליכים, עבודה משותפת עם ענקיות הטכנולוגיות המובילות בעולם ובעיקר ההון האנושי, שמספק מענה מהיר, איכותי ויצירתי", אומר יונגמן ומספר על פרויקטים לא שגרתיים בהם חשבו "מחוץ לקופסה".

לדבריו, בארגונים רבים שקיימות בהם מערכות legacy ארגוניות, ויזארדס מבצעים מהלך מהיר, נקי וחלק לקונטיינרים על מנת שהארגון יוכל להתקדם בפעילות העסקית שלו, אבל גם להיות מוכן למתקפות הסייבר המתגברות. "ארגונים מבינים היום, שדרך הפיתוח הם יכולים להגיע לעולם החדש הדיגיטלי. אמנם, זו מגמה שרק הולכת וגוברת, אבל לצערנו אנחנו שומעים מארגונים שלא תמיד זה אפשרי. לא תמיד הם יכולים להחליף את המערכות הוותיקות הקיימות בחדשות, ולפעמים לא ניתן אפילו לשדרג את התשתית שעליה מותקנות המערכות. צוות המומחים שלנו מצא לכך פתרון, והיום אנחנו מאפשרים לארגונים לקחת את המערכות הקיימות, ללא שינויים, ולהריץ אותם כקונטיינר. היתרונות של מהלך זה הוא ביטול התלות במערכת ההפעלה הישנה וקבלת הגמישות התפעולית שנותנת פלטפורמת הקוברנטיס".

למידע נוסף ולפרטים היכנסו לאתר ויזארדס.

אירועים קרובים