תוכן שיווקי

בזק בינלאומי הקימה פרויקט IT ענק בפירמת עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן

בזק בינלאומי הקימה את רשת המחשוב במשרדים החדשים של פירמת עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן, המשתרעים על 14 קומות במגדלי רובינשטיין ת"א ● ההליך המורכב כלל תכנון מחודש של הרשת, בניית תשתיות, שדרוג מערכת אבטחת המידע והרחבת הדטה סנטר בחוות השרתים של בזק בינלאומי

26/07/2021 11:14
פרויקט ענק של בזק בינלאומי עבור פירמת עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן. צילום: יח"צ

שיתוף פעולה של הגדולים ביותר: פירמת עורכי הדין הגדולה בישראל, הרצוג פוקס נאמן, השלימה לאחרונה מעבר למשרדים חדשים המשתרעים על פני 14 קומות (בשלב ראשון) באחד ממגדלי תאומי רובינשטיין בתל אביב. בזק בינלאומי נבחרה להוביל את הפרויקט המורכב של הקמת תשתיות המחשוב במשרדים החדשים.

הרצוג הינו משרד עורכי הדין הגדול והמוביל בישראל על פי דירוג DUN'S 100, ובין לקוחותיו נמנים חברות בינלאומיות, חברות פרטיות וציבוריות, חברות תעשייתיות, חברות ממשלתיות, קרנות השקעה והון סיכון, חברות היי-טק, קופות ובתי חולים, בנקים ומוסדות פיננסיים ואקדמיים.

בזק בינלאומי ביצעה את פרויקט בניית רשת ה-IT של קומפלקס המשרדים – החל משלבי התכנון, דרך הקמת התשתיות וליווי צמוד של המעבר לאתר החדש, וכלה בהרחבת הדטה סנטר של הפירמה בחוות השרתים של בזק בינלאומי. הן בבזק בינלאומי והן במשרד הרצוג פוקס נאמן מדווחים כי המעבר למערכת המחשוב במשרדי החברה החדשים עבר בצורה חלקה.

"ב-20.6.21 התייצבנו ליום עבודה ראשון במשרדים החדשים", מתאר רן בן דוד, מנהל מערכות מידע ואבטחת מידע בפירמת הרצוג פוקס נאמן. "כ-650 עובדים הגיעו בבוקר בהרכב מלא לחנוכת הבית, והתחילו את יום העבודה במשרד החדש. היעד שהצבנו לעצמנו שביום העבודה הראשון במשרד כולם יוכלו להתחיל לעבוד. המחשבים, מערכת הטלפוניה, רשת אלחוטית ועוד – הכל עבד! ולבזק בינלאומי היה חלק גדול בהצלחת הפרויקט. אני שמח להעיד שצלחנו את המשימה המורכבת בהצלחה אדירה, בזכות שיתוף הפעולה המצוין עם בזק בינלאומי".

משרד גדול – אתגר גדול

"מדובר בפרויקט עצום", מסכמת עירית מיכאלי, מנהלת רכש ותהליכים במשרד, את תהליך העתקת התשתיות ממשרדי החברה הישנים בבית אסיה למשרדים החדשים בתאומי רובינשטיין. "14 קומות בשלב הראשון וכ- 650 עובדים, על תשתיות שאמורות לתמוך בשרתים, במשתמשים, בחדרי ישיבות עם ציוד מולטימדיה ובציודי ביטחון, במערכת טלפוניה מתקדמת, ויש עוד אינספור נושאים הרלוונטיים למערך ה-IT שנדרשנו לתת עליהם מענה. עשינו שימוש בכאלפיים נקודות קצה".

ואת כל האופרציה נדרשה בזק בינלאומי להקים מבלי שפעילות המשרד תופסק: "ההנחיה מההנהלה שלנו הייתה אפס דאון-טיים", אומר בן דוד בחיוך, "ועם האתגר הזה באתי לשותפים בבזק בינלאומי כשהם התחילו לתכנן את המעבר. הם הרימו את הכפפה".

"האתגר היה לא פשוט", מעיד גיא תורג'מן, מנהל פרויקטים בבזק בינלאומי. "הייתה לנו חצי שנה של הכנות, החל מאפיון רצון הלקוח והתצורה, דרך הקמת התשתיות, ועד תכנון פיזי של יום המעבר. כדי להימנע מעצירת פעילות מינימלית, ביצענו לאורך חלק מהזמן עבודה משלושה אתרים במקביל: האתר הישן במשרדי הלקוח, שהמשיך לעבוד עד לרגע המעבר; האתר החדש, כמובן; ובנוסף גם אתר DR שפעל בחוות השרתים של בזק בינלאומי, במטרה לספק גיבוי ולהוות תחליף לפעילות, בזמן שאנחנו משנעים את כל הציוד מהאתר הישן ומקימים את התשתיות באתר החדש".

הזמן להשתדרג

בן דוד מתאר את המעבר למשרדים החדשים כהזדמנות שנקרתה בפני הפירמה לשדרוג מערכות המחשוב ולהעלאת רמת אבטחת הסייבר: "המעבר אפשר לנו לבצע שורה של התאמות ששדרגו את כל מערך המחשוב. הרשת הישנה נבנתה לפני שנים, ומאז עברה שדרוגים והתאמות בשיטה של טלאי על טלאי. המעבר הזה איפשר לבנות רשת חדשה, שתספק יכולות גבוהות הרבה יותר בנושאים כמו ניטור, ויזיביליטי, בקרת עומסים, וכמובן אבטחת מידע".

"כדי לעמוד בסטנדרטים שמשרד בגודל כזה צריך, נדרשנו לשדרג את מערך ה-IT בכל אספקט של בניית הרשת ", אומר תורג'מן. "השקענו בציוד ליבה של היצרנים המתקדמים ביותר ודאגנו להתאים הכל לצרכים הספציפיים של הלקוח. התקנו מערך פיירוולים חדשים, התחדשנו ב-50 מתגי תקשורת, ייצרנו פתרונות NAC מתקדמים, והבאנו את מערך המחשוב לסטנדרט הגבוה ביותר בצורה משמעותית".

עבודת צוות מקצועית ולעניין

"אני יכול למנות לא מעט יתרונות בעבודה עם בזק בינלאומי, ואחד הדברים שבפירוש מאפיין את העבודה איתם, ונותן לך המון שקט, זו העובדה שיש אבא אחד לכל מה שקורה", מסכם בן דוד את שיתוף הפעולה בין שני גופי הענק. "יש לי מי שדואג לטפל בבעיות התקשורת, אבטחת המידע והטלפוניה מקצה לקצה, הכול פועל בסנכרון, ואם יש בעיה כלשהי באיזשהו תחום – יש לי בן אדם אחד בצד השני שדואג להפעיל את מי שצריך אצלם בתוך הבית, כדי שזה יעלם".

"עבדנו ביחד על הפרויקט החשוב", מסכם ערן ברק, מנהל אגף ה-Enterprise בבזק בינלאומי, "צוות  טכני מיומן מצד הלקוח, והצוות שלנו, שאנשיו עשו משמרות לילה ועבדו בשעות לא שעות כדי לעמוד בדרישות הייחודיות של הפרויקט. הרצוג הינו לקוח אסטרטגי ואין גאה ממני להגיע למצב שבו הלקוח, שבוע אחרי המעבר, שבע רצון והכל מתפקד בצורה מושלמת".

ליטל אלזרא, מנהלת תיקי לקוחות ENT בבזק בינלאומי: "הרצוג פוקס נאמן היא אחת החברות המובילות במשק, ואחד הלקוחות האסטרטגיים שלי. העבודה עם עירית מיכאלי, מנהלת רכש ותהליכים, ורן בן דוד הייתה מאתגרת, מאחר שהם תמיד דורשים את הטוב ביותר בהיבט הטכנולוגי והמסחרי. סיפקנו ללקוח את השירות הכי מקצועי, ושמחנו לקבל פידבקים מעולים לאורך הפרויקט ובסיומו".

המידע בחסות בזק בינלאומי, חברת התקשורת הגדולה בישראל, המספקת פתרונות IT מקצה לקצה לארגוני ענק ומתמחה בפתרונות פס רחב לכל טכנולוגיה

אירועים קרובים