תוכן שיווקי

ווי אנקור מספקת למנהלי התשתיות את השקט הנפשי לו הם זקוקים

14/07/2021 14:41
רועי ברקאי, סמנכ''ל חטיבת הענן ב-ווי אנקור. צילום: ניב קנטור

כתב: הילל יוסף.

"אנחנו פעילים בכל תחומי הענן, עם הענן שלנו, שבנוי משני דטה סנטרים ושחוגג עשור להקמתו, לצד פעילות בעולם העננים הציבוריים. בסופו של דבר, כולנו מבינים למה נדרש להגר לענן, זה כבר ברור. כעת נותר לחדד את ההבדלים בין הלקוחות השונים והצרכים הספציפיים שלהם, ולבנות להם פתרון מותאם אישית. אין דין לקוח אחד כדין הלקוח השני, ואין פתרון בענן שמתאים לכל", כך אמר רועי ברקאי, סמנכ"ל חטיבת הענן ב-ווי אנקור מקבוצת חילן.

ברקאי דיבר בכנס שערכה החברה אתמול (ג') באולם סטוקו בתל אביב. הכנס, שדן באתגרי ניהול המידע בעידן הענן, התקיים בהשתתפות לקוחותיה ושותפיה העסקיים של החברה.

לדבריו, "אנחנו מציעים קשת רחבה של שירותים היברידיים, שבמסגרתה הלקוח בוחר להיכן להגר את עומסי העבודה שלו – בעננים הציבוריים או בענן שלנו".

"הענן של ווי אנקור", ציין ברקאי, "כולל שלושה שירותים מרכזיים: הראשון, שירותי תשתית כשירות (IaaS), ללקוחות שרוצים להעביר עומסי עבודה מהרישוי המסורתי (און-פרמיס) – לענן. השירות השני הוא התאוששות מאסון כשירות (DRaaS), שאנחנו מספקים אותו יחד עם צוות הנדסת הענן שלנו, עם התחייבות להסכם רמת שירות (SLA) ברמה גבוהה".

לדבריו, "בתוך כלל השירותים, אחד מהם – השלישי – הפך למשמעותי בקורונה, שאז ראינו עליה באיומי הסייבר. אנחנו מסייעים לתת מענה למתקפות סייבר בשני אופנים: הפרו-אקטיבי, על מנת להקטין את הסיכוי לפגיעה, והתגובתי, אם הארגון נפגע, כיצד לחזור לשגרה במהירות האפשרית".

"מעטפת שירותים ומערכות רחבה"

"אנחנו מספקים ללקוח הארגוני מעטפת שירותים ומערכות רחבה", אמר ברקאי. "היא כוללת מערכות אחסון, גיבוי, וירטואליזציה, תקשורת, שירותי סיסטם MS ומעטפת שירות סביב השעון – לכל מערכות הארגון".

לדבריו, "בשנה האחרונה הרחבנו את מגוון השירותים שאנחנו נותנים והשקנו מודל של שירותים מנוהלים מקצה לקצה. זהו מודל תפעולי לניהול חלקי, או מלא, של מערך ה-IT. צורת פעולה זו מאפשרת ללקוח להתרכז בפעילות העסקית של הארגון, לשמור על זמינות גבוהה של המערכות ולשפר את ביצועי המערכת, וכן את רמת השירות ושביעות הרצון ממערכות המחשוב. כך, אנחנו מביאים להפחתה משמעותית של מצוקות המנמ"ר, ומסייעים לו להתמקד בליבת העסקים שלו – ולא בתשתיות".

הוא אמר ש-"מודל העבודה של השירותים המנוהלים שאותו אנחנו מציעים מביא לחיסכון כספי עצום לארגון בגיוסי ובהכשרות צוות ה-IT הפנימי, במגוון טכנולוגיות. מרכז השירותים המנוהלים שלנו מאויש סביב השעון ועונה לאתגרי המנמ"ר: מערך עובדים מקצועי שלם, שמעניק מענה טכנולוגי מורכב, כשהיקף העובדים הנדרש למילוי המשימה הוא גמיש ומשתנה בהתאם לצרכי הלקוח. יש לנו את היכולת לפרוס את מגוון השירותים שלנו בזמן אפס – בתוך כמה שעות, ולכל היותר כמה ימים, לרבות הקמת אתר DR, והגנה וניטור על תחנות הקצה, עם מערכות התרעות חדשניות וטיפול פרו-אקטיבי באיומי הסייבר. כך אנחנו מציעים ראייה רוחבית, של 360 מעלות, שהיא קריטית לארגון, היות שהיא מספקת למנהלי התשתיות את השקט הנפשי לו הם זקוקים".

אירועים קרובים