תוכן שיווקי

גטר תשווק מוצרי הטלפוניה לעסקים של חברת הענק אלקטל לוסנט אנטרפרייז

המכשירים שישווקו יהיו הטלפונים העסקיים של החברה, אשר מאופיינים באיכות החומרה ללא פשרות ובאיכות הסאונד הגבוהה

13/06/2021 11:05
מוצרי טלפוניה מבוססי SIP של אלקטל לוסנט אנטרפרייז. צילום: אלקטל לוסנט אנטרפרייז

גטר קום, חטיבת התקשורת של קבוצת גטר, תחל לשווק בישראל את מוצרי הטלפוניה של חברת הענק אלקטל לוסנט אנטרפרייז (ALE – Alcatel Lucent Enterprise).

גטר מרחיבה את ליין המוצרים שלה בתחום התקשורת, ומוסיפה את הטלפונים החדשים של חברת אלקטל לוסנט אנטרפרייז למגוון המוצרים שלה. לאחר שנים רבות של הפצת מרכזיות וטלפונים ייעודיים החלה אלקטל לוסנט אנטרפרייז לשווק, בנוסף, ליין מוצרי טלפוניה מבוססי SIP בלבד.

המכשירים שישווקו יהיו הטלפונים העסקיים של החברה, אשר מאופיינים באיכות חומרה ללא פשרות ובאיכות הסאונד הגבוהה ביותר מבין הטלפונים הקיימים היום בשוק התקשורת (Ultra-wide band).

אלקטל לוסנט אנטרפרייז הינה מהחברות המובילות בעולם בתחום התקשורת, המשווקת פתרונות ארגוניים בתחומי ה-NETWORK (ביניהם LAN, WLAN ופתרונות שליטה ובקרה), UC ארגוני (ON PREM ובענן) ופתרונות ייחודיים מבוססי ענן כדוגמת ה-RAINBOW. 

לדברי עמית מזרחי, מנהל פעילות הטלפוניה בגטר: "זוהי החלטה אסטרטגית בחברה לשתף פעולה עם ענק תקשורת כדוגמת ALE, כשהמטרה היא לחזק ולהרחיב את סל הפתרונות שלנו בתחום הטלפוניה לכל עסק. כיום יש לנו ערוצי הפצה חזקים, שיכולים להרחיב את הפריסה של אלקטל לוסנט אנטרפרייז בישראל".

לדברי שלומי ברגיג, מנהל השותפים בחברת אלקטל לוסנט אנטרפרייז: "אנחנו תמיד שמחים לקבל שותפים חדשים ובייחוד שותפים מקצועיים וממוקדים כגון חברת גטר קום. אנחנו בטוחים שהליין החדש של הטלפונים מביא עימו בשורת חדשנות אמיתית ובעזרת טכנולוגיית ה-SIP הפתוחה יאפשר לכולם, גם ללקוחות בעלי מרכזיה שאינה מבית אלקטל לוסנט אנטרפרייז, ליהנות ממכשירים שהם כבר הרבה יותר מטלפון".

אירועים קרובים