תוכן שיווקי

המילטון עברה לתצורת ענן פרטי ווירטואלי בענן של קבוצת Y-tech

עדיה צוק, מנמ"רית קבוצת המילטון: "הטרנספורמציה הדיגיטלית שלנו מקצה לקצה התחילה והסתיימה תוך שבועיים"

27/04/2021 12:06
עדיה צוק, מנמ"רית קבוצת המילטון. צילום: דרור נחומי; שי גינדי, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות, Y-tech. צילום: אסנת קרסננסקי

קבוצת המילטון נוסדה בישראל בשנת 1990 והפכה לאחת החברות המובילות בארץ בתחום הייבוא, השיווק וההפצה של מוצרי חשמל לבית, גאדג'טים, סמארטפונים, טאבלטים וקטגוריות מוצר נוספות המוצעות על ידי מותגי בינלאומיים כמו שיאומי (Xiaomi), סנסוי (Sansui), מידאה (Midea) ועוד.  

במשך עשרות שנים הקימה החברה ותחזקה בעצמה תשתית מחשוב מקומית שכללה שמונה שרתים שהריצו אפליקציות מגוונות וביניהן: ERP, מערכת ניהול מחסן, מערכת קופות, מערכת סוכני שטח, מערכת BI ושרתי Windows וקבצים. המערכות הללו הניעו תהליכי עבודה של כ-150 עובדי החברה: מנהלים, עובדים אדמיניסטרטיביים, מחסנאים ומלקטים, סוכני שטח, עובדים ב-5 חנויות החברה, ועוד. למפיצי החברה ולאלפי החנויות המוכרות את מוצריה ניתנה גישה למערכת ה-ERP לצורך ביצוע הזמנות ותשלומים.

התרחבותה המואצת של המילטון חייבה השקעות מתמשכות בתחום המחשוב, ועם השנים הפכה תשתית המחשוב והתקשורת למעמסה כספית וניהולית, שהכבידה על החברה ושאבה קשב ומשאבים ניהוליים הולכים וגדלים. כל העת נדרשו רכישות של ציוד חדש, תיקונים ושדרוגים של השרתים ומרכזיית התקשורת הפיזית, מאבק תמידי לאבטחת סייבר, עדכוני תוכנה, פעולות גיבוי ואחסון, התמודדות עם נפילות חשמל ואתגרים רבים נוספים.

"המילטון החליטה לעבור לחזית הטכנולוגיה, כדי לתמוך בצמיחה המואצת, להתמקד בלבה העסקית ולהשתחרר מהעיסוק הבלתי פוסק והתובעני בתשתית המקומית שלנו", הסבירה עדיה צוק, מנהלת מערכות מידע בקבוצת המילטון. "בחרנו בקבוצת Y-tech כדי לעבור לתצורת ענן פרטי בחוות השרתים שלה, בתהליך שהתגלה כיעיל ואפקטיבי. המעבר לענן בוצע במסגרת פרויקט אסטרטגי שמובילה החברה, במסגרתו הוטמעו מערכת ERP Priority, מערכת WMS לניהול מחסן ממוחשב, וכן מערכות ותשתיות נוספות, זאת במטרה לשפר את התמיכה של מערך ה-IT בצמיחה העסקית המהירה של החברה. הפרויקט עמד ביעדי הלו"ז והתקציב וכבר עכשיו, כחודש מהעלייה לאוויר, אנו מתחילים לקטוף את פירותיו".

Y-tech, שנוסדה בשנת 2005, על ידי תומר שוייצר, מתמחה בניתוח, אפיון, בניה ויישום פתרונות מחשוב ו- IT מתקדמים, תוך שילוב אינטגרטיבי של עולמות הענן והתקשורת לבניית מערך טכנולוגי מקצה לקצה, המותאם באופן מדויק לצרכים ולמאפיינים של כל לקוח. הפתרון מקיף תשתיות IT, פתרונות תקשורת (כ-ISP מאושר על ידי משרד התקשורת), תשתית כשירות ענן IaaS (ר"ת Infrastructure as a Service), רשת תקשורת כשירות ענן – NaaS (ר"ת Network as a Service), בתצורות של ענן פרטי ווירטואלי, ועוד. שירותי הענן מאובטחים באמצעות חבילת אבטחת הסייבר CyberRing, שהשיגה עד כה רמה של 100% בזיהוי ובלימה של מתקפות מסוגים שונים. כן מפעילה החברה מרכז בקרה משוכלל הפועל 24X7, המשלב מערכות בקרה מתקדמות לתשתיות (NOC) ולאירועי אבטחה וסייבר (SOC), שעוקב אחר כל רכיבי הפתרונות של הלקוחות באתריהם ובענן, ומבטיח תגובה מהירה לכל בעיה באמצעות מענה אוטומטי ו/או אנושי.

"המעבר לענן Y-tech שחרר אותנו מהכבלים של המחשבים והשרתים"

שי גינדי, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות בקבוצת Y-tech, אמר כי "Y-tech הקימה עבור המילטון מערך מחשוב שלם בתצורת ענן פרטי ווירטואלי, הכולל מרכזיית תקשורת בענן, שרתי קבצים, בסיסי נתונים ואפליקציות המריצים בענן את כל התוכנות הארגוניות של המילטון, כולל ERP של פריוריטי, תוכנת הקופות של וריפון, מערכת Power BI של מיקרוסופט, מערכת WMS לניהול מחסן ממוחשב מבית פריוריטי, מערכת סוכני שטח ופורטלים ארגוניים.

צוק הוסיפה ש-"Y-tech ניהלה עבורנו טרנספורמציה דיגיטלית מקצה לקצה, שהסתיימה תוך שבועיים בלבד, בתהליך יעיל ומקצועי. אין לנו ספק, שהניסיון הגדול שלהם בהגירת עסקים לענן תרם להצלחת המהלך שלנו. המעבר לענן של Y-tech שחרר אותנו מהכבלים של המחשבים והשרתים, וסיפק לנו גמישות עסקית מלאה להגדיל או להקטין עומסים תוך שניות, בהתאם לצרכים עונתיים האופייניים לשוק מוצרי הצריכה האלקטרוניים".

עוד לדבריה: "התמיכה המקצועית השוטפת 24X7 של Y-tech מבטיחה עבודה רציפה ללא כל חשש מנפילות והשבתות, שגורמות לנזק כספי אדיר, ועובדי החברה מקבלים מענה מיידי לכל פניה שלהם למוקד השירות של Y-tech. תשתית הענן והנתונים מוגנים באמצעות מערכות CyberRing ומרכז הסייבר המאויש במומחי הסייבר של Y-tech. יתרה מכך, הסניפים מקושרים ישירות לשרתים בענן דרך מערך התקשורת של Y-tech ללא מעבר באינטרנט – והדבר מספק שכבת הגנה נוספת לכלל המערכות והנתונים הרגישים של לקוחותינו".

אירועים קרובים