תוכן שיווקי

חברת נגב גז טבעי בחרה בפלטפורמת ה-IIoT של טרונובייט

הפלטפורמה נועדה לניהול מונים חכמים ומערך השירות למגזר הפרטי והתעשייתי

18/04/2021 11:58
חברת טרונובייט מקבוצת קונטאל

חברת נגב גז טבעי פועלת ברישיון המדינה להקמה, הפעלה ותחזוקה של גז טבעי. החברה מספקת גז טבעי ובטוח לשכונות מגורים, מרכזי מסחר, מפעלי תעשייה ולענף החקלאות.

החברה בחרה ב-Plant Sharp – פלטפורמת ה-IIoT של חברת טרונובייט (Trunovate) מקבוצת קונטאל טכנולוגיות לטובת ניהול השירות וקריאות מונים ידניים וחכמים למגזר הפרטי והתעשייתי.

במסגרת הפרויקט החברה תטמיע מספר מודולים של הפלטפורמה, החל ממודול קריאות מונים, מודול הפקת דרישות תשלום ללקוחות, אפליקציית Mobile עבור דרגי השטח, ומודול קריאות שירות מהמתקדמים בתחומו, המערכת תתממשק עם מערכת ה-SAP בארגון.

דו"ח התפלגות מונים

דו"ח התפלגות מונים

משה שפיצר, מנכ"ל חברת נגב גז טבעי: "לאחר בחינה של מספר פתרונות בחרנו ללכת עם הפתרון של חברת טרונובייט, הפתרון הינו מהייחודיים והחדשנים שבדקנו, והוא יספק מענה עבור הצרכנים הביתיים והמוסדיים".

אדיר אורן, מנכ"ל חברת טרונובייט: "אנו מודים לנגב גז על האמון בנו. הפלטפורמה שלנו משרתת עשרות ארגונים בתחום המונים והאנרגיה, אין לי ספק כי הפתרון שלנו יספק את קפיצת המדרגה הטכנולוגית והעסקית אשר הלקוח הגדיר בצורה מאוד מפורטת, מענה אשר ייתן לנגב גז את היכולת לגדול ולצמוח בהתאם לדרישות הארגון".

חברת טרונובייט מקבוצת קונטאל מובילה את פתרונות ה-IIoT בישראל עם פתרון הדגל שלה, Plant Sharp כפתרון MES מוביל וחדשני בארץ ובעולם, החברה מספקת פתרונות IoT למגזרים שונים במשק, עם דגש על חדשנות, הובלה עסקית ואינטגרציה כוללת.

לפתרונות נוספים לניהול רצפת הייצור ניתן לפנות לירון הלפון – מנהל המכירות: [email protected]

אירועים קרובים