תוכן שיווקי

דורקום מציעה לשוק את מחשבי HP במודל השכרה ייחודי ומשתלם

איך להפחית את כאבי הראש ל-IT ולהנהלות הארגון גם יחד?

25/03/2021 14:00
מימין: יובל פרומקין. מנהל תחום As A Service בדורקום מחשבים, ושי פרומקיס. מנהל קטגוריות מוצרי מחשוב ב-HP ישראל. צילום: ויקטור לוי

כתב: הילל יוסף.

"דורקום היא משווק מורשה של HP. בשנה החולפת, כך לפי IDC ישראל, HP המשיכה להוביל את שוק המחשוב בארץ עם 39 אלף מחשבים. לו היו אומרים לפני 30 שנים 'למה אתם קונים מכוניות? עשו ליסינג!' היו מתנגדים להצעה מכל עבר – מהקונה ועד לקצין הרכב בארגון. לפני כ-20 שנים, ברוב החברות הצעות להפרטת חדר האוכל היו נדחות על הסף. כיום, חברות לא רוכשות טלפונים, כלי רכב או מפעילות בעצמן את חדרי האוכל, כי זו לא ליבתן העסקית. המודל של דורקום, שותפה ותיקה של HP ישראל – של 'רכיב כשירות', במסגרתו הלקוח מקבל מחשב חדש לעובד חדש, הוא לא אחראי לתפעול שלו למשך שלוש שנים ואז מחשב מוחלף בחדש, מביא לחיסכון כספי ותפעולי, ומפחית את כאבי הראש ל-IT ולהנהלות הארגון גם יחד", כך אמר שי פרומקיס, מנהל קטגוריות מוצרי מחשוב ב-HP ישראל.

לדברי פרומקיס, "סדרת HP EliteBook 800 מהדור השמיני מספקת ללקוחות מחשב בעל עיצוב יפהפה, שניתן לניהול, עם שכבות אבטחה וכלים עוצמתיים לעבודה משותפת. כלל התכונות הללו יעזרו לארגון להישאר פרודוקטיבי בכל מקום. מדובר במשפחת המחשבים הנמכרת ביותר של HP בעולם ללקוחות עסקיים ולארגונים גדולים, שמציעים ללקוחות אבטחת מידע ברמה הגבוהה ביותר. בימים אלה, של עבודה מרחוק, עבודה מהבית ועבודה היברידית, מדובר בתכונה החשובה ביותר עבור הארגון והמשתמשים המבוזרים שלו, שכבר לא מוגנים על ידי הפיירוול המשרדי".

הוא הוסיף כי "היכולת לנהל את מערך המחשוב הארגוני טוב ויעיל יותר היא ממד חשוב: איש צוות ה-IT רואה כשל בזיכרון, או מקבל התראה מתי יהיה כזה, מתי יש התראה לפריצה ומתי לערוך עדכון גרסאות. היכולת הזו מספקת יציבות ומונעת את הצורך בייצור של אימאג' – מהלך שעולה לא מעט. כך, HP מספקת ללקוחותיה יציבות לאורך זמן. מדובר במחשב שבנוי מהחומרים הטובים ביותר שיש בשוק, כאלה שמבטיחים אמינות והמשכיות עסקית גבוהות".

פרומקיס ציין ש-"המחשבים שלנו עוברים בהצלחה יתרה סדרה של 13 בדיקות המוכוונות למגזר הצבאי – החל מרעידות, עבור בנפילות וכלה באבק ובהרטבה. לאורך שנים, מחשבי HP ממוצבים כמחשבים הכי עמידים בשוק".

לסיום הוא אמר כי "דורקום היא שותפה של HP ישראל מזה שנים רבות, ומפגינה לאורך השנים נאמנות ומקצועיות – מה שמניב ערך מוסף ללקוחות".

"משבר הקורונה הגדיל את פעילות ה-'כ-שירות' שלנו"

יובל פרומקין, מנהל תחום As A Service בדורקום מחשבים, אמר כי "אנחנו יודעים לתת ללקוח מוצר שהוא לא רק מוצר, כי אם חוויית צריכה כוללת, לרבות שולחן עבודה, שרתים, מערכות אחסון, מערכות וירטואליות, ענן פרטי ורכיבי תקשורת. ככאלה, אנחנו מסירים מהלקוח הארגוני את נטל הרכישה והתחזוקה של ציוד הקצה, שהופך למסורבל. כל היבטי רכישת המחשבים והמסכים כבר לא מתאימים לכל ארגון, והופכים לעול ולמשא. נוצר מצב שבו לקוחות 'מעמיסים' את חדרי ארונות המחשוב שלהם ב-'פגרי מחשבים'. זה מסיט משאבים בניהול ה-IT לתחום שהוא לא בליבה שלהם".

"התחלנו להפעיל את המודל העדכני הזה, של 'רכיב כ-שירות', בשנה החולפת, וקיבלנו משוב מאוד חיובי מהשוק ומהלקוחות", אמר. "משבר הקורונה הגדיל את הפעילות שלנו בתחום והוכיח את הכדאיות הטמונה בו. ארגונים קיבלו גמישות, שהייתה רכיב מפתח בצורך לגדול ולקטון במהירות, ולענות לצורכי המשתמשים בזמן תגובה קצר. ככה מגדילים את ערך המוצר – עם מעטפת שירות, כלי ניהול חכמים ויכולות ניטור שמסייעות לנהל את כלל המלאי בזמן אמת".

פרומקין סיכם באומרו כי "עבודה במודל יעיל וחדשני זה מניבה חיסכון תפעולי שעשוי להגיע לעד 30%. המעבר מרכישה לצריכה As A Service היא מהלך נכון, שמביא לכך שהארגון לא משעבד מראש את כספו. אנחנו פועלים במודל זה מול מגוון רב של חברות משלל מגזרים: ביטחוני, היי-טק ופארמה, כמו גם תעשייה מסורתית. אנחנו יודעים להכניס לתמהיל הפתרון מוצרי אבטחה לציוד הקצה ולסביבת 365, לרבות פתרונות EDR ועוד. המודל טומן בחובו גם היבט של שמירה על איכות הסביבה. דורקום הייתה הראשונה עם המודל החדשני הזה, שמניב ערך לכולם: לספקית הציוד, לאנשי ה-IT ולמשתמשים. אני מעריך שהיקף הפעלות שלנו בתחום ימשיך לצמוח השנה".

אירועים קרובים