תוכן שיווקי

דאטה פרו ו-GROO חוגגות את העלייה לאוויר של Salesforce Marketing Cloud

המערכת, אשר נחשבת בעיני רבים לפלטפורמת השיווק המתקדמות ביותר בעולם, היא הגדולה בישראל

15/03/2021 13:00

לפני כחצי שנה, חברו יחד GROO, אתר האיקומרס הגדול בישראל (לשעבר גרופון) ודאטה פרו Proximity, שותפה מובילה של ענקית הטכנולוגיה סיילספורס (Salesforce), במטרה להטמיע את פלטפורמת Salesforce Marketing Cloud. הפלטפורמה, אשר נחשבת בעיני רבים לפלטפורמת השיווק המתקדמות ביותר בעולם, הוטמעה בכוחות משותפים, על מנת לאפשר ל-GROO להעניק חווית קנייה היפר-פרסונלית לכל אחד ואחת מלקוחותיה.

מי שהוביל את המהלך החדשני והטכנולוגי מהצד של GROO היה חגי יפה, מנהל תחום CRM וטכנולוגיות השיווק ב-GROO. "בחרנו בסיילספורס משלוש סיבות", משתף יפה, "הראשונה היא גודלו של האקוסיסטם, השנייה היא היכולת לייצר חדשנות בכלים השונים, והשלישית, והחשובה מכולן, היא היכולת לרוץ מהר ולממש את הצרכים העסקיים שלנו. בהקשר של דאטה פרו, היה לנו חשוב לייצר ממשק עם שותף שלא מתבסס על טכנולוגיה בלבד, כמו רוב השותפים".

דאטה פרו מאפשרת ל-GROO ליהנות מכל העולמות, בין אם מארכיטקטים שיבינו מהי הפרקטיקה הטובה ביותר לכל תהליך; ומאנשי עיצוב – שיסייעו לייצר Data Driven Creative; ובין אם מצוות אסטרטגיה – שיבנה ביחד עם GROO את מסעות הלקוחות של סיילספורס.

"אנחנו מרגישים שהחיבור רק הולך ומתעצם", אומר יפה. "דאטה פרו מוכיחים את עצמם כטובים בכל אחד משלבי התהליך, והם גם היו טובים בהרבה משאר הפרטנרים. אחת הסיבות להצלחת התהליך הייתה המעורבות האישית של ניצן מלכית, ה-CTO של דאטה פרו, של אילנה קדוש נבון, המנכ"לית, ושל רחלי אברהם, סופרוויזרית בכירה, אשר הבטיחו באופן אישי את הצלחת הפרויקט".

חגי יפה, מנהל תחום CRM וטכנולוגיות השיווק ב-GROO. צילום: יח"צ

חגי יפה, מנהל תחום CRM וטכנולוגיות השיווק ב-GROO. צילום: יח"צ

מגשימים חזון

לדברי אורי רוזן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בדאטה פרו, האתגר המרכזי כיום בשוק הוא יישום טכנולוגי מדוייק לצד הבנה חזקה של הביזנס עצמו. "מאוד בקלות, ניתן להתאהב בטכנולוגיה ולשכוח שהיא באה לשרת את הלקוח ואת העסק. בפרויקט של GROO, היה לנו חשוב שבכל שלב של העשייה המשותפת נזכור את המטרות וה-KPI, לשמם שכרו את שירותינו".

רוזן משתף כי "הזכות לעבוד עם חברה כמו GROO, מורכבת מכמה אלמנטים שקשה למצוא היום בפרויקטים בישראל. הראשונה, היא היכולת לעבוד ב"סקיילים" גבוהים של טראפיק – בכל 30 שניות נמכר שובר ב-GROO, האפליקציה זוכה ללמעלה מ-5 מיליון ביקורים חודשיים ונשלחות מהפלטפורמה מעל ל-60 מיליון הודעות סמס, הודעות מייל והתראות מדי חודש. השנייה, היא החתירה המתמדת למצויינות טכנולוגית – אני לא מכיר אף לקוח בישראל שכבר בשלבים המוקדמים של היישום הטמיע את תהליכים מבוססי AI, Machine Learning ועוד. אני רוצה להודות באופן אישי לצוות GROO אשר היה מעורב בתהליך – לתומי שנפלד, מנכ"ל GROO; למעין קלר, סמנכ"לית השיווק; לעפרי רם, CTO; וכמובן לחגי יפה!".

אורי רוזן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בדאטה פרו Proximity. צילום: יח"צ

אורי רוזן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בדאטה פרו Proximity. צילום: יח"צ

ממנפים את ה-DATA

"ב-GROO מצטברים ביום מיליוני איוונטים והאתר והאפליקציה נהנים מטראפיק עצום. היכולת למנף את נכסי הדטה של החברה ולתרגם אותם ליתרון תחרותי היא קשה לחיקוי בנוף ה-eCommerce הישראלי ומהווה את אחד מהמנופים האסטרטגיים שלנו לשנים הקרובות", אומרת מעין קלר, סמנכ"לית השיווק ב-GROO.

"עוד נדבך חדשני ופורץ דרך ביישום הוא הטמעת רכיב ה-Interaction Studio, הראשון מסוגו בישראל", מוסיף יפה. "פלטפורמת Interaction Studio, שהיום נמכרת כתוספת יוקרתית לפלטפורמת Marketing Cloud, תאפשר לנו לעשות קונסולידציה של דטה מהרבה מאוד מקורות מידע בארגון (אונליין ואופליין) ברמת היוזר הבודד, ובהתאם לקבל החלטות בזמן אמת", אומר יפה.

מעין קלר, סמנכ"לית השיווק ב-GROO. צילום: יח"צ

מעין קלר, סמנכ"לית השיווק ב-GROO. צילום: יח"צ

לקוחות ושותפים של סיילספורס פורצים גבולות חדשים עם הפלטפורמה

"פרוייקט ה-Marketing Cloud ב-GROO הוא אחד הפרויקטים המורכבים והשאפתניים שבוצעו כאן בישראל, מכל הבחינות – תהליכית, טכנולוגית, לוח זמנים הדוק וכמובן מבחינת גודל קהל הלקוחות שנהנים מהשירותים שמספקת GROO. זו גאווה גדולה לראות שהפרויקט עלה לאוויר בזמן כל כך קצר", אומר ארנון ברזילי, Regional Vice President – Salesforce Marketing Cloud Israel. "אנחנו בסיילספורס מאמינים בערך של Customer Success, ואין דבר שיותר משמח אותנו מלראות עבודה אינטנסיבית וקרובה, מבוססת אמון מלא ואפילו חברות, בין שותף מוביל שלנו לבין לקוח אסטרטגי כמו GROO".

ארנון ברזילי, Regional Vice President - Salesforce Marketing Cloud Israel. צילום: יח"צ

ארנון ברזילי, Regional Vice President – Salesforce Marketing Cloud Israel. צילום: יח"צ

אירועים קרובים