תוכן שיווקי

Marketplace כתפיסת עולם בתחום האינטגרציה

לא עוד התאמת פתרון טכנולוגי מקומי, אלא פלטפורמה מקוונת, שמאגדת את כל הפתרונות ה"חמים" באמצעות קטלוג חבילות דיגיטלי, המעניק ערך עסקי ממשי ללקוח, המגולם בכל אחד מהפתרונות 

10/02/2021 11:01
מימין: מוטי פנחס, סמנכ"ל טכנולוגיות, וגלית שביט אהרונוביץ, סמנכ"לית שיווק - מלם תים. צילום: יח"צ

בעולם של היום כולנו נמדדים ביכולת שלנו להשיא ערך אמיתי וממשי. בזירת ה-B2B לקוחות עסקיים מחפשים פתרונות טכנולוגיים, שיאפשרו להם צמיחה עסקית ומיקוד בפיתוח ליבת העסקים שלהם. הלקוחות מחפשים היום ערך עסקי ולא טכנולוגיה. איך נותנים לכך מענה ואיך מנגישים את הפתרונות ללקוח, במאמר שלפניכם.

השילוש הקדוש

בשנים האחרונות, תחום ה-IT הופך להיות מרכזי ובעל תפקיד חשוב בהובלת הארגון קדימה. בהתאם לכך, תפקיד המנמ"ר מתרחב, והוא נהיה ציר משמעותי בחברות עסקיות. המנמ"ר למעשה נדרש לחבוש כמה כובעים, שאחד הבולטים בהם הוא מוביל החדשנות ומי שתפקידו להצעיד את הארגון קדימה. לא בכדי, המנמ"רים משמשים גם פעמים רבות כמשנה למנכ"ל.

במקביל למגמה זו ואולי כמהלך משלים, חל שינוי ושדרוג במעמד האינטגרטורים, ובולטת הדומיננטיות שלהם במשולש "לקוח-יצרן-אינטגרטור". למעשה, האינטגרטורים מהווים one focal point עבור הלקוחות, ותפקידם לתת מענה לצרכים העסקיים שלהם.

האינטגרטורים מחויבים להמליץ על פתרון מתקדם, תוך התחשבות בשיקולי עלות תועלת ותוך היכרות עם המערכות הטכנולוגיות שכבר קיימות אצל הלקוח, כך שהפתרון החדש יעבוד עימם בהרמוניה וכל המכלול "ינגן" בצורה שוטפת ובשפה אחידה.

להיות ראשון זה מחייב

ארגונים עסקיים זקוקים לאינטגרטורים משום שאין להם את משאבי הידע, הזמן וכוח האדם הזמינים על מנת לדעת לתכלל את כל המרכיבים. חשוב ללקוחות שהפתרון יהיה פורץ גבולות: שיניב זרם הכנסות חדש, יחסוך במשאבים, יאיץ את הביצועים, יקנה להם אבטחה וייתן מענה לרגולציה. תפיסה זו מכתיבה למעשה את ההתנהלות של האינטגרטור והיצרן כאחד.

כאינטגרטורים עלינו להיות מצוידים בראייה עסקית רחבה והוליסטית ובשורה של מומחים, שכל אחד מהם מתמקצע בתחום מסוים. לצד זה, נדרש מאיתנו לשכלל את השפה ואת השיח עם הלקוח, שממילא עלה מדרגה. הלקוח לא רוכש טכנולוגיה. הלקוח רוכש פתרון המעניק לו ערך עסקי, וכל פתרון כזה מתחיל בתחושת אמון וביטחון באנשים שיטמיעו אותו בשטח.

צעד אחד קדימה

כמי שמשמשים כ-Trusted Advisor עבור לקוחות מובילים במשך שנים, יש לנו היכרות מעמיקה עם סביבת הלקוח ועם הסביבה התחרותית כאחד. בעוד שהיצרן, באופן טבעי, מחויב אך ורק לפתרון שלו, האינטגרטור רואה את כל התמונה מלמעלה ונאמן בראש ובראשונה ללקוח.

בהתאם לכך, מצופה מאיתנו להפתיע וליזום מול הלקוחות: לעבות ולעדכן את סל השירותים והפתרונות שלנו, ולהיות מסוגלים לאתגר, לבצע ניתוח צרכים ולהציע ללקוחות פתרונות לצרכים נלווים עוד לפני שיבקשו זאת. ציפייה זו התעצמה בשנים האחרונות והגיעה לשיאה  בשנה החולפת, מאחר שהטכנולוגיה התגלתה כאמצעי חשוב להתמודדות עם משברים כדוגמת הקורונה.

נוסף על כך, מוטלת עלינו החובה להנגיש אותם הפתרונות ללקוחות. לא בכדי יש אמרה שמיוחסת לדרווין: "לא החזק ביותר, או האינטליגנטי ביותר הוא ששורד, אלא זה המגיב בדרך הטובה ביותר לשינוי".

מסיבות אלו ואחרות, בחרנו להשיק לפני כחצי שנה את: MT Marketplace. מדובר בפלטפורמה מקוונת, שמאגדת את כל הפתרונות ה"חמים" של מלם תים באמצעות קטלוג חבילות דיגיטלי, המעניק ערך עסקי ממשי ללקוח, המגולם בכל אחד מהפתרונות.

בניגוד לאתר שלנו, המהווה "סופרמרקט", המציג את כל מגוון הפתרונות והשירותים שאנו מציעים, קטלוג החבילות מרכז אך ורק פתרונות מובילים שנבחרו ב"פינצטה", המחולקים לקטגוריות שונות, כגון: AI, Cyber, Digital ועוד, כך שקל ללקוחות לנווט בפלטפורמה ולבחור את החבילה המתאימה להם.

Keep it simple

החבילות מגלמות שירותים או פתרונות בעלי ערך מוסף ומתבססות על הניסיון הרב שצברנו בהטמעה של אלפי פרויקטים. לחבילה יש מודל עסקי ברור ותחרותי, ומעל הכלIP  ייחודי של מלם תים. בין אם זה מוצר שפותח על ידינו, Best Practice ייעודי או שירות ייחודי – הכל מתועל לטובת השאת הערך המוסף שאנחנו מביאים ולשם אנחנו מכוונים.

מעבר לכך, כל חבילה בנויה לפי תמה קבועה: פירוט התכולה, יתרונות, מהירות יישום ועוד. תודות לכך, הניווט בתוך הקטלוג הוא קל וידידותי למשתמש ובולטת בו החתירה לשקיפות: What u see is what u get.

לצד האחידות, יש גם מקום לתפירת פתרון או להתאמה שלו לצורכי הלקוח. אנו ערים לכך שלכל לקוח יש את הייחודיות שלו ואת הצרכים הייעודיים לעסק שלו, ולכן ניתן לדייק ולהדק כל חבילה בהתאם לדרישות הספציפיות.

מעצם טבעו, הקטלוג הינו דינאמי ומתעדכן כל הזמן, כאשר מאחורי כל חבילה עומד צוות מקצועי ליישום ותחזוקה, אשר תפקידו ללוות את הלקוח להבטחת שביעות רצון גבוהה.

לצפייה בכל החבילות אתם מוזמנים להיכנס לקטלוג ולבחור את החבילה המעניינת אתכם.

אירועים קרובים