תוכן שיווקי
בעקבות כנס Digital Health

כיצד אפלאוז ו-K Health מסייעות להילחם בהתפשטות מגפת הקורונה?

13/12/2020 15:06
צילום אילוסטרציה: BigStock

שירותי הבריאות המקוונים הולכים וצוברים תאוצה בשנים האחרונות, ומאפשרים הן לגופי הבריאות והן למטופלים נוחות רבה יותר, מבלי לפגוע באיכות השירות. בעידן הקורונה נסק השימוש בשירותים אלה, בעיקר בשל החשש של אנשים להגיע למרפאות ולהיחשף לווירוס. שירותים רפואיים מקוונים ויעילים, המחליפים את הצורך של מהטופל לבקר במרפאות, מסייעים לשטח את עקומת הגידול בנדבקי הקורונה.

אפלאוז, שמספקת פתרונות בתחום בדיקות ההמונים, עובדת עם גופי בריאות בעולם ומסייעת להם להבטיח כי שירותי האונליין שלהם יסופקו ללא תקלות ועם חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. הסיפור המשותף שלה ושל K Health מציג כיצד אפלאוז מסייעת לספקי שירותי בריאות מקוונים להבטיח בצורה מהירה את האיכות הדיגיטלית של הפתרונות שלהם עבור טווח רחב של תרחישים, מכשירי קצה מגוונים ופרופילים של משתמשים בשווקי היעד השונים.

K Health מתגייסת לאבחון קורונה מרחוק

K Health נוסדה ב-2016, ובבעלותה משרדים בניו-יורק ובתל אביב. פעילותה של החברה מתרכזת בארצות הברית, והחזון שלה הוא לבצע מהפיכה בשירותי בריאות מרחוק ואבחון באמצעות יכולות הבינה המלאכותית. באמצעות שימוש מושכל בכמה בסיסי נתונים של רשומות רפואיות והפעלת בינה מלאכותית, מייצרת הטכנולוגיה של החברה אבחון וייעוץ רפואי על בסיס ניתוח מיליוני מקרים קודמים. לאחר מכן התוצאות נשלחות לרופא, שמפרש את התוצאות של המטופל ומקרים אחרים לצורך ייעוץ והתאמת טיפול. K Health יכולה לחבר מטופלים ליותר מ-10,000 מומחי רפואה שמתאימים בדיוק לצרכים שלהם.

בחודשיים האחרונים, K Health מיקדה את מאמציה בתחום המאבק בקורונה. עם בסיס נתונים עוצמתי העומד לרשותה, אפליקציית K Health מבצעת אבחון של חולים ללא צורך לצאת מביתם, ובכך היא מונעת סיכון מיותר ומצמצמת את התפשטות הנגיף.

שתי החברות חוברות יחדיו

K Health פועלת באנגלית ובספרדית, ותומכת במטופלים ב-47 מדינות. כדי להתגבר על הזינוק במספר משתמשי האפליקציה, אפלאוז מסייעת לה להתמודד עם היקף הבדיקות הדרוש על מנת להבטיח שהאפליקציה תעבוד ללא תקלות 24 שעות ביממה. היא מבצעת עבור K Health בדיקות פונקציונאליות ידניות של האפליקציה. בזכות הזמינות של קהילת הבודקים של אפלאוז, הפרוסה על פני הגלובוס עבור כל סוג בדיקה שדרוש לחברה, כגון בדיקה בשפות שונות, מערכות הפעלה שונות ומכשירים שונים, K Health יכולה לבדוק במהירות הנדרשת מגוון רחב של מאפיינים חדשים שהיא משיקה: צ'טבוטים, תהליכי רישום ותצוגות ויזואליות ועוד. כאשר צוות המוצר של K Health נדרש לתעדף בדיקות עבור תהליכי האבחון החדשים לקורונה, אפלאוז הייתה שם כדי להוציא לפועל מחזור בדיקות חדש במהירות שיא.

גופי בריאות שבוחרים לבצע את הבדיקות בעצמם מתקשים במציאת והכשרת בודקי תוכנה איכותיים כדי לבדוק את היישומים מרחוק עם מאפיינים שונים. גיוס בודקים עלול להפוך לסיוט שמנקז אליו משאבים מרובים.

"כאשר נדרשנו למקד את צוות ה-QA בבדיקת המאפיינים החדשים שנוספו לאפליקציה בהקשר של וירוס הקורונה, כל מה שהיינו צריכים זה לשלוח הודעה אחת לצוות של אפלאוז", אמר סקוט צ'סראוון, סמנכ"ל התפעול של K Health. "הצוות הפנימי שלנו היה מסוגל להתמקד בהשקה, בעוד שאפלאוז ניהלה את הבדיקות".

K Health מינפה את יכולות אפלאוז גם לביצוע בדיקות לוקליזציה. כאשר K Health החלה במאמצים להפוך את המוצר שלה לנגיש לדוברי ספרדית, אפלאוז סיפקה בודקים דוברי ספרדית כשפת אם, על מנת להבטיח שכל התרגומים מדויקים. באמצעות עבודה עם בודקים שעונים למאפיינים הספציפיים הנדרשים, K Health רואה בדיוק כיצד משתמשים אמיתיים חווים את המוצרים שלה. הדבר מבטיח מוצר פונקציונאלי, ידידותי ונעים לשימוש.

"אפלאוז שמה את המוצרים שלנו בידיים של משתמשים אמיתיים ברחבי העולם. היקף התובנות והטווח הרחב של הבדיקות הם בעלי ערך עצום עבורנו", סיכם צ'סראוון.

יצוין כי אפלאוז מספקת פתרון פורץ דרך לביצוע בדיקות איכות ובדיקת חווית משתמש לאפליקציות מובייל, ווב, יישומים ארגוניים, חנויות מקוונות ופתרונות אינטרנט של הדברים, באמצעות גישת בדיקות המונים (CrowdTesting), שנשענת על קהילה מנוהלת של יותר מ-700 אלף מומחים, שמספקים שירותים על פי דרישה. החברה מספקת ללקוחותיה תובנות אותנטיות, הנסמכות על בדיקות אנושיות אמיתיות בכל שלב של פיתוח התוכנה. באמצעות קהילת המומחים של אפלאוז יכולים ארגונים לבצע מגוון עצום של בדיקות על פי כל מאפיין נדרש – החל משפת מערכת ההפעלה, עבור בסוג ההתקן וכלה במאפיינים אנושיים ייחודיים. לקוחות המשתמשים בפתרונות של החברה נהנים מחוויות דיגיטל ברמה גבוהה, הבונות נאמנות לקוחות, מאיצות חדשנות ומגדילות הכנסות.

אפלאוז מעצימה יותר מ-3,000 לקוחות הנמנים על מותגי הדיגיטל המובילים בעולם, שמספקים באמצעותה חוויה דיגיטלית משובחת ללקוחות שלהם בכל מכשיר ובכל מקום. בין לקוחות אפלאוז בישראל ובעולם נכללים: גוגל, מיקרוסופט, אובר, ישרכארט, רשת הטלוויזיה פוקס, אי-ביי, וולמארט, פייפאל, סיטי בנק, CNN, דיסני, אקספדיה, HBO, רשת מלונות הילטון, ב.מ.וו. ופולקסוואגן.

החברה הוקמה ומנוהלת על ידי הישראלי דורון ראובני. המטה שלה ממוקם בבוסטון. בישראל היא פועלת בקרב חברות סטארט-אפ ועד לגופי אנטרפרייז.

למידע נוסף לחצו כאן.

אירועים קרובים