תוכן שיווקי

חברת זהר דליה בחרה בפלטפורמת ה-MES של טרונובייט

במסגרת הפרויקט החברה תטמיע את מערכת PlantSharp שלה לניהול רצפת הייצור ● שווי העסקה לא נמסר אך מוערך במאות אלפי שקלים

07/12/2020 13:11
מערכת מתקדמת לניהול רצפת ייצור. טרונובייט. צילום אילוסטרציה: BigStock

חברת זהר דליה, המובילה והמתקדמת ביותר בישראל בתחום חומרי גלם וחומרי ביניים לתעשיית הדטרגנטים ומוצרי ניקוי וחיטוי למשק הבית ולשוק המוסדי, בחרה בפתרון PlantSharp, לניהול רצפת הייצור (MES), של חברת טרונובייט (Trunovate) מקבוצת קונטאל טכנולוגיות.

חברת טרונובייט מובילה את פתרונות ה-IIoT בישראל, עם פתרון הדגל PlantSharp כפתרון MES המוביל והחדשני בארץ ובעולם. החברה מספקת פתרונות IIoT למגזרים שונים במשק, עם דגש על חדשנות, הובלה עסקית ואינטגרציה כוללת. במסגרת הפרויקט בזהר דליה, החברה תטמיע בשלב הראשון את פתרון ה-OEE בקווים השונים במפעל, ובשלב השני ישולבו מודולים חדישים וטכנולוגים.

אירנה לוין, מנהלת הפרויקט מטעם זהר דליה, סיפרה כי הסיבה שבגללה בחרו במערכת PlanSharp היא ש"המערכת כוללת מספר מודולים שנותנים מענה לרוב הצרכים של החברה בנושא ניהול רצפת ייצור. המערכת גמישה, ניתנת להתאמה לצרכים ייחודיים של החברה ומספקת כלים שיאפשרו לדרגים הניהוליים שליטה בהיבטים השונים של הייצור ושל שרשרת האספקה". עוד אמרה לוין כי "המערכת מצוידת בממשקים מקוונים למערכת ה-ERP של המפעל, פריוריטי (Priority)".

מדוע בחרתם ב-טרונובייט כספק?
"ניסיון בעבודה מול חברת האם קונטאל, מבוסס על מקצועיות, מענה רחב ומקצועי בנושאים שונים של הפרויקט, שירות ואמינות".

איך הפתרון משתלב עם הפעילות העסקית של הארגון, ובמה אתם צופים שיתרום?
"ההחלטה להטמיע מערכת לניהול רצפת ייצור התקבלה כדי לתמוך בהמשך פיתוח וייצור פתרונות איכותיים בשוק מוצרי הניקוי, טואלטיקה וקוסמטיקה, ובמטרה להתייעל, תוך דגש על שיפור איכות המוצרים ותהליכי העבודה, איכות הסביבה ובריאות תעסוקתית וייעול מדיניות ניהול מלאי.

מערכת PlantSharp אמורה לתרום בהגברת שליטה ושיפור במדדים הבאים:

  • שיפור OEE
  • בקרת השבתות/תקלות בקווי ייצור, כולל ניתוח סיבות ומציאת פתרונות התייעלות. ניהול מערך החזקת שבר והחזקה מונעת.
  • שקיפות וזמינות מידע על מלאי בתהליך בכל שלבי הייצור, כולל בקרת פחתים.
  • יכולת דיווח אוטומטי של נתוני ייצור בזמן אמת.
  • יכולת שחזור תהליך הייצור, המאפשרת קבלת מידע מהיר אודות סוגי חומרי הגלם, תאריכים, משמרות, תחנות עבודה והעובדים.

אדיר אורן, מנכ"ל חברת טרונובייט: "אנו שמחים על הבחירה של זהר דליה בפלטפורמת ה-MES המובילה שלנו כפתרון לניהול רצפת הייצור במפעל. פלטפורמת PlantSharp הינה מוצר מהמתקדמים בעולם מבחינה טכנולוגית, ותאימות מלאה לעולם ה-Industry 4.0, תוך ביצוע אופטימיזציות של מערך הייצור. אנו מודים לחברת זהר דליה על בחירתם בנו ומברכים אותם על הצטרפותם לעשרות לקוחות מרוצים אשר כבר עובדים עם הפתרון בארץ ובעולם".

לפרטים נוספים הקישו כאן או שילחו מייל אל: [email protected]

אירועים קרובים