תוכן שיווקי

"פעילות הענן שלנו שילשה את עצמה השנה בעקבות המשבר"

כך אומר עידן פיינגולד, מנכ"ל Comm-IT, ומוסיף כי "המעבר לענן הפך למהלך אסטרטגי לעסקים, מגמה שתימשך גם לאחר תום משבר הקורונה"

15/11/2020 10:44
עידן פיינגולד, מנכ"ל Comm-IT. צילום: ניב קנטור

מגיפת הקורונה, והאתגרים העסקיים המורכבים שה יא הביאה בעקבותיה, גרמו לעסקים להאיץ את המעבר שלהם לענן. חברות, שלפני המשבר עדיין שקלו את האופציות העומדות לרשותן, או הפעילו מודלים היברידיים, העבירו יותר נכסים לענן בחודשים האחרונים, על מנת לעמוד בשינויים התכופים בשוק, למנף יכולות של גמישות וגידול מיידי, ולאפשר מסחר, שירות ועבודה מרחוק.

"פעילות הענן שלנו שילשה את עצמה השנה בעקבות המשבר", אומר עידן פיינגולד, מנכ"ל חברת Comm-IT. "המעבר לענן הפך למהלך אסטרטגי. הוא מבטיח לעסקים המשכיות עסקית, מתן שירותים מתקדמים ללקוחות, שיתוף פעולה מצוין בין צוותי עבודה, וכמובן – גישה קלה למידע. אנחנו צופים שהמגמה הזאת תימשך גם לאחר תום משבר הקורונה".

חברת Comm-IT מספקת שירותי מולטי-קלאוד לארגונים בכל סדרי הגודל בארץ ובעולם. בשנה האחרונה זכתה החברה במספר שיא של סטטוסים (הסמכות מתקדמות) של שותפות עם AWS, וממש לאחרונה זכתה בפרס ה-Rising Star היוקרתי ברשת השותפים של AWS בישראל לשנת 2020.

ליאור ביאליק, סמנכ"ל פעילות הענן בחברת Comm-IT. צילום: ניב קנטור

ליאור ביאליק, סמנכ"ל פעילות הענן בחברת Comm-IT. צילום: ניב קנטור

בשיחה עם פיינגולד וליאור ביאליק, סמנכ"ל פעילות הענן בחברת Comm-IT, הם מספרים על המגמות החזקות בשוק, הפעילות העסקית של החברה בתחום הענן, הפתרונות שהיא מציעה והשותפות שלה לאורך כל הדרך של המסע לענן.

איזה סוגי פרויקטים בענן היו בולטים במיוחד בשנה האחרונה?
ביאליק: "מצד אחד, פונות אלינו חברות סטארט-אפ, הזקוקות לגמישות וזריזות בפיתוח ובהשקת מוצרים חדשים. אנחנו יודעים להפוך את החלום שלהן למציאות, החל משלב האפיון והפיתוח דרך השקת המוצר בשוק, וכלה במתן שירות שוטף פוסט פרודקשן. מצד שני, פונים אלינו מחברות היי-טק מבוססות וארגוני אנטרפרייז ותיקים, בהם גופים מעולמות הרפואה והבריאות, הבנקאות והפיננסים ועוד, המעבירים את שירותיהם ממערכות Legacy למערכות מבוססות מודל SaaS, ואנו מלווים אותם במסע אל המודרניזציה, תוך עמידה בדרישות אבטחת המידע המחמירות ביותר".

איזה יתרון Comm-IT מביאה לפרויקטי הענן?
פיינגולד: "עם יותר מ-400 מומחים המועסקים בחברה, אנחנו מציעים ידע וניסיון עמוקים בכל עולמות התוכן הדרושים לביצוע פרויקטי ענן מקצה לקצה, בהם פיתוח תוכנה, SaaS, IoT, Data, סייבר אמבדד ועוד. את עולמות התוכן הללו אנחנו מתכננים, מפתחים ומממשים עבור הלקוח בפלטפורמות הענן המובילות לפי ה-best practices העדכניים ביותר".

ביאליק: "ההסמכות שקיבלנו מ-AWS הן הבטחה לכך שהלקוחות שלנו מקבלים פתרונות המבוססים על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום. לדוגמה, הסמכת ה-MSP (ר"ת Managed Service Provider) היא אחת ההסמכות המאתגרות ביותר בעולמות התמיכה, ורק חברות בודדות שבאמת מסוגלות לספק את שירותי הדור הבא של ה-MSP אכן מקבלות אותה. זכינו בהסמכה זאת בזכות שירות ה-Cloud Pro'Active שבנינו, הכולל יותר מ-150 מומחים שפועלים סביב השעון, 24/7, ומספקים את מעגל התמיכה המקיף ביותר בארץ.
הסמכת ה-AWS SaaS Competency מבדלת אותנו כשותפה היחידה בארץ המחזיקה במומחיות עמוקה זו הן בקטגוריית Build והן בקטגוריית ה-Design. המשמעות שלה היא היכולת לתכנן ולפתח מוצר SaaS מקצה לקצה. לכך מתווספת הסמכת ה-Data & Analytics אשר מביאה לידי ביטוי עומק וניסיון מקצועי של מעל 60 מומחי Data בחברה, זהו מספר חסר תקדים של מומחים המועסקים בתחום תחת קורת גג אחת והוא מאפשר לנו לתת את השירות המקצועי והמעמיק ביותר".

פיינגולד: "חשוב לציין בנוסף שפרויקטים המתנהלים אצלנו מאפשרים התאמה ושינוי של תמהיל המומחים ומספרם לפי דרישות הפרויקט בכל נקודת זמן, על פי מודל העבודה הגמיש והייחודי שלנו, ה-Flexible R&D. המודל חוסך ללקוח תשלום על מומחים שהוא אינו זקוק להם בנקודות זמן מסוימות בפרויקט, עובדה אשר מתורגמת לחסכון כספי ניכר בתקציב הפרויקט. בנוסף, העובדה שהלקוח אינו צריך לנהל מספר ספקים שונים מעולמות תוכן שונים, משמעותה קיצור משמעותי של לוחות הזמנים של הפרויקט".

באיזה תחומים לדעתכם תהיה עלייה בפעילות בשנה הקרובה?
פיינגולד: "תחום ה-IoT נמצא בצמיחה חזקה. היכולת לגשת למדדים מרחוק ולהגיב בזמן אמת הפכה חשובה במיוחד, הן בתעשייה, בתהליכי ייצור ושילוח, והן בתחום הבריאות, בכל הקשור למעקב אחר מטופלים. אנחנו מתמחים בתחום קרוב לעשור ומטפלים בכל ההיבטים, החל מהיבטי סייבר ועד לאיסוף הדטה, אנליטיקס, הנגשת המידע, BI ועוד".

מה המטרה שלכם לשנה הקרובה?
פיינגולד: "אנו נמשיך בשיפור מתמיד והרחבת השירותים ללקוחותינו וכמו כן את ההתרחבות שלנו בשווקים בינלאומיים, עם דגש על השוק האמריקני. נמשיך במאמצים שלנו לזכות בהסמכות נוספות בתחומי IoT, סייבר ועוד".

אירועים קרובים