תוכן שיווקי

IFN מקבוצת יעל השיקה כלי ניהול מסמכים שמותאם לדיגיטל ולמובייל

כלי PowerDox, המבוסס על Angular 10, מוטמע בכלל ביטוח, בסס"ח ובחברות ביטוח נוספות, בפרויקטים בהיקפים של מיליוני שקלים ● "PowerDox מהווה מתיחת פנים של מה שהכרנו עד היום בעולם ניהול המסמכים", אמר משה (צ'יקו) יבניאל, מנכ"ל IFN

29/10/2020 11:21
משה (צ'יקו) יבניאל, משנה למנכ"ל Yael-IFN. צילום: יח"צ

IFN מקבוצת יעל (Yael Group), קבוצת IT מהמובילות בישראל, השיקה את PowerDox – כלי מתקדם לניהול מסמכים, המייצר חוויית משתמש משודרגת. הפתרון, אשר פותח ב-IFN, מבוסס על כלי פיתוח של Angular 10, ומותאם לשימוש במובייל ובדיגיטל, ללא צורך בפיתוחים נוספים. באחרונה בוצעו שלושה פרויקטים בשלוש מחברות הביטוח הגדולות בישראל, ביניהן כלל ביטוח ובסס"ח (ביטוח סיכוני סחר חוץ), בהיקף כספי של מיליוני שקלים, כאשר PowerDox היה במרכזם. PowerDox מאפשר לחברות הביטוח לראות תמונה כוללת של כל תביעה ולקדם אותה באופן אוטומטי, לצד שיפור יכולת העמידה של חברות הביטוח בתהליכי הרגולציה.

PowerDox הינו מחולל יישומים, שבנוי על הסוויטה המובילה של כלי יבמ לאוטומציה עסקית (Business Automation) ומסוגל לנהל תהליכים עסקיים מבוססי מסמכים, לייצר הנעת מסמכים ולהביא לאוטומציה של הפעולה העסקית על פי לוגיקה מוגדרת מראש בכל ארגון. לפי תוכנית והגדרות שהותאמו לארגון מכל תחום, יכול הפתרון להזניק תהליך עסקי ברגע הגעתו של מסמך מסוג X לתיבת המייל של גורם כלשהו או לאתר הארגון. הכלי, שמציע שירותים מבוססי API Web ו-Angular 10, מאפשר הקמת יישום ותהליכים עסקיים על ידי קסטומיזציה בלבד של ניהול מסמכים מחלקתי או חטיבתי בתוך ימים אחדים.

"PowerDox מביא אותנו לרמה מתקדמת של חוויית משתמש, כפי שלא נראתה עד היום", מסר משה (צ'יקו) יבניאל, משנה למנכ"ל Yael IFN. "הפתרון החדש שפיתנו מהווה מתיחת פנים של ממש בכל הנושא של ניהול מסמכים ארגוני. כחלק משלל יכולות מתקדמות, הוא מסוגל להתאים את עצמו לתכולת ולגודל המסך בכל תחנה ולייצר חוויית משתמש דינמית, המתקבלת הודות לגמישות הכלי ולפשטות השימוש בו עבור כל ארגון".

הפתרון משלב מציגנים (Viewers) מתקדמים, המסוגלים להציג קבצי CAD, קבצי HTML, מסמכי Office וכיוצא בזה, ללא כל צורך בהתקנת אפליקציה בתחנת המשתמש. כמו כן, כולל הפתרון טכנולוגיה התומכת בכל סוגי הדפדפנים החדשים – כרום, אנגולר, פיירפוקס ועוד, בשפה המונגשת לעולמות הדיגיטל והמובייל. באמצעותו יוכלו החברות שרכשו אותו לזכות ביכולות ניהול והצגת מסמכים מתקדמות, יכולות אחזור מסמכים וניהול תהליכי ביטוח מול מאות אלפי לקוחות – ניהול תביעות, ניהול פוליסות, ניהול פרטי לקוח, ניהול לשכות וכיוצא בזה.

 

 

אירועים קרובים