תוכן שיווקי

ראקאס נטוורקס מובילה את מהפכת ה-Wi-Fi6

30/06/2020 12:51

שוק ה-Wi-Fi העולמי עובר בימים אלה תהליכי התחדשות ושינויים גדולים. בשנת 2013 הושק תקן 802.11.ac, שהביא שינויים לעולם האלחוט בדמות רוחבי פס גבוהים יותר (פי שלושה מהתקן הקודם – 802.11n), שידור סימולטאני למספר מכשירים במקביל (MU-MIMO) וטיוב בגלישה בתדר 5 ג'יגה-הרץ. השקת תקן האינטרנט האלחוטי Wi-Fi6 (או, בשמו הקודם, 802.11ax) לפני כשנה טרפה את הקלפים ומשנה את כללי המשחק בשוק האלחוט בפרט ובשוק התקשורת בכלל.

תקן זה מאפשר העברת נתונים בקצב גבוה של עד 10 ג'יגה-ביט לשנייה על גבי רשתות האלחוט, כמו גם קישור של כמות משתמשים גבוהה בו זמנית, יציבות ומהירות.

במילים אחרות, רשת האלחוט הארגונית כבר לא מהווה צוואר בקבוק ב-LAN הארגוני. יתרה מזאת, היכולת להעביר כמויות מידע גדולות בקצבים גבוהים על רשת האלחוט פותחת בפני ארגונים רבים עולם חדש של פתרונות ותצורות עבודה שהיו מוגבלים עד היום לעולמות התקשורת הפיזית בלבד.

שימוש ביחידות גישה התומכות ב-Wi-Fi6 כחלק מתכנון הרשת האלחוטית צריך ללכת יד ביד עם תכנון התשתית הפסיבית ותשתית המתגים של הארגון, על מנת ליצור סביבה שתאפשר להביא לידי ביטוי ולנצל בצורה מיטבית את יכולות האלחוט החדשות.

כחברה מובילה וכחלוצה בעולמות האלחוט והמתגים מביאה ראקאס (Ruckus) לשוק את טכנולוגיית ה-RF הייחודית שלה (שמורה בפטנט), שנקראת +Beamflex, בשילוב עם תקן Wi-Fi6. בשנה האחרונה השיקה ראקאס מספר דגמי יחידות קצה (Access Points) חדשים, המבוססים על טכנולוגיית802.11ax WiFi6 Certified, מהווים קפיצת מדרגה משמעותית מבחינת יכולות וביצועים, ומשלבים בתוכם תמיכה בפרוטוקולי IoT כגון Zigbee ו-BLE, המובנים ביחידה עצמה.

בקר מקומי, ענן ציבורי ומה שביניהם

ניהול יחידות הגישה (AP) יכול להתבצע ממגוון פלטפורמות הניהול של ראקאס – בקר מקומי (פיזי או וירטואלי), ענן פרטי, ענן ציבורי או ניהול ללא בקר (Unleashed). בשונה ממתחרותיה, מאפשרת ראקאס ללקוחות שלה לבחור את פלטפורמת הניהול המתאימה לכל אחד מהם בהתאם לגודל הרשת, לצרכים הספציפיים ולמודל העבודה שבו הוא מעוניין.

יתרה מזאת, מתוך הבנה כי צרכי הארגון משתנים לאורך הזמן, וכך גם הדרישות והיישומים של רשתות האלחוט וה-LAN, מציעה ראקאס מודל ייחודי המאפשר ללקוחות לעבור מפלטפורמת ניהול אחת לשנייה בצורה קלה ומהירה, בהגדרה מרחוק וללא צורך בהחלפת ציוד הקצה.

פלטפורמת Unleashed מאפשרת ניהול ובקרה של הרשת האלחוטית, אך מייתרת את הצורך לרכוש בקר ורישוי. ראקאס הצליחה להכניס בקר מתקדם לתוך אחת מנקודות הגישה ברשת, וזאת מבלי לפגוע בתפקודה כיחידת שידור וקליטה אלחוטית. הבקר כולל מגוון רב של יכולות, המבוססות על פלטפורמת ה-ZoneDirector הוותיקה והאהובה על ידי המתקינים והלקוחות, לרבות עמודי נחיתה לרשת אורחים, חיבור לשרתי AAA להזדהות מאובטחת לרשת, ACL ומרבית השימושים של ארגוני SMB/SME. הפלטפורמה תומכת בעד 128 נקודות גישה בסביבת עבודה אחת.

פלטפורמת הענן הציבורי של ראקאס (Ruckus Cloud) מאפשרת לספקי IT ארגוניים וספקי שירותים מנוהלים (MSPs) לנהל בקלות ובצורה אינטואיטיבית את הרשת הקווית והרשת האלחוטית ממקום מרכזי אחד במודל As a Service.

באמצעות יישום טכנולוגיות מתקדמות ושימוש בטופולוגיית מיקרו-שירותים, ממזג Ruckus Cloud את ניהול הרשת, ניטור הרשת ויכולות Troubleshooting לכלי אחד מרכזי, ומאפשר לצוותי IT לפתור בעיות במהירות ולשפר באופן יזום את חוויית המשתמש. בנוסף, מאפשר Ruckus Cloud יכולות גדילה (Scalability), זמינות גבוהה, תכנות והפעלה מהירה של שירותים על גבי הפלטפורמה.

כלי חדש לאנליטיקה

באחרונה חשפה ראקאס כלי חדש לאנליטיקה, שכבר זכה לשבחים בקרב המנמ"רים והמתקינים בזכות הממשק הנוח והקל לתפעול, הנתונים החיוניים והמענה שנותנת הפלטפורמה להתמודדות עם תקלות ואף מניעתן מבעוד מועד.

Ruckus Analytics הינו שירות Network Intelligence ו-Service Assurance במודל ענן, המאפשר, באמצעות יישום טכנולוגיות למידת מכונה ובינה מלאכותית, נראות מקיפה של הרשת, מאיץ פתרון בעיות ותקלות ועוזר לצוותי ה-IT לעמוד ב-SLAs.

באמצעות מידע אונליין המתקבל מהרכיבים ברשת הופך Ruckus Analytics את הנתונים לתובנות מעמיקות שבעזרתן ניתן לבצע ניהול של הרשת בצורה קלה ואינטואיטיבית, לייעל ולקצר את זמן הטיפול בתקלות, להפחית את העלויות ולנצל את המשאבים בצורה מקסימלית.

גטר קום, הנציגה הרשמית של Ruckus Commscope העולמית, מזמינה אותך להתקדם לשירותי אלחוט במהירות גבוהה, עם רשת יציבה ואמינה, ללא פשרות.

נשמח להציע לך סקר מקצועי ללא עלות, לבחינת הצרכים והפתרונות לקבלת אינטרנט אלחוטי, איכותי, אמין ומהיר.

למידע נוסף היכנסו לכאן או צרו עמנו קשר במייל.

אירועים קרובים