תוכן שיווקי

דיוידשילד-פספורטכארד משיקה את פספורטכארד גרמניה, בשיתוף אליאנס

במסגרת הפעילות תמכור פספורטכארד גרמניה פוליסות בריאות בינלאומיות עבור גרמנים ואירופים נוספים שמעתיקים את מקום מגוריהם אל מחוץ לגרמניה

20/04/2020 11:18
אלון קצף, המייסד והבעלים של קבוצת דיוידשילד-פספורטכארד. צילום פרטי

קבוצת דיוידשילד-פספורטכארד, שבשליטת אלון קצף (מייסד ונשיא הקבוצה) וקונצרן הביטוח הציבורי האמריקני White Mountains, השיקה בשבוע החולף את פעילותה תחת המותג PassportCard, להצעת פוליסות בריאות ליציאה ממושכת לחו"ל ורילוקיישן עבור הקהל הגרמני.

הפעילות מנוהלת תחת חברה נוספת בקבוצה, פספורטכארד גרמניה, המטה שלה יושב בהמבורג והיא נותנת, בדומה לפעילות הקבוצה בישראל, מענה 24/7 ושירותי טלה רפואה עבור לקוחות החברה, למניעת הסכנה שבהידבקות בנגיפים ביציאה לקליניקות הרפואיות.

הקמת הפעילות בגרמניה הינה חלק מאסטרטגיית קבוצת דיוידשילד-פספורטכארד להרחיב את שירותיה אל עבר יעדים נוספים בעולם. פעילות זו מצטרפת לפעילות הקבוצה באוסטרליה, בריטניה, קפריסין, ולמתן שירות ללקוחות בכ-100 שווקים שונים, לרבות זה הישראלי.

קצף אמר כי "בחרנו להמשיך בתכניתנו ולהשיק את הפעילות דווקא בתקופה המאתגרת הזו ובעיצומו של משבר כלכלי, על מנת לתת את המענה הנכון ביותר לקהל לקוחותינו דווקא בתקופה זו, שבה הצורך בכיסוי רפואי בינלאומי אמיתי רלוונטי יותר מאי פעם. בגרמניה, כמו גם בישראל, השירות ללקוחותינו מבוצע בצוותים פנימיים 24/7 ומלווה בייעוץ רפואי מלא בתקשורת מרחוק ללא עלות נוספת – והכל לשמירה המקסימלית על שלומם".

בדומה לישראל, פספורטכארד גרמניה תציע ללקוחותיה את השירותים בליווי כרטיס הפספורטכארד הנטען, המאפשר תשלום בגין שירותים רפואיים בלי להוציא כסף מהכיס.

נתונים על החברה החדשה

מקום פעילות: המבורג, גרמניה.
מבטח הפוליסות: אליאנס.
מנכ"ל: איתן וולף, לשעבר עוזר מנכ"ל פעילות דיוידשילד-פספורטכארד ישראל, ובעבר יועצו האישי של המשנה למנכ"ל בנק הפועלים וממייסדי חטיבת החדשנות והדיגיטל של הבנק.

אירועים קרובים