תוכן פרסומי
ראשי » תוכן שיווקי » אתגר העבודה מרחוק: קיסייט שומרת על "בריאות" הרשת הארגונית

תוכן שיווקי


גל אורן, מנהל הפעילות בישראל של קבוצת Network Application & Security בקיסייט. צילום: יח"צ

אתגר העבודה מרחוק: קיסייט שומרת על "בריאות" הרשת הארגונית

ארגונים מתמודדים עם מצב חריג - עבודה מרחוק, שמחייב רמת שירות גבוהה לרשת מבוזרת ● גל אורן, מנהל הפעילות בישראל של קבוצת Network Application & Security בקיסייט: "נדרש כיום, יותר מבעבר, לנטר את הרשת הארגונית, לשמור על רמת ביצועים גבוהה ולעשות זאת 24X7"

פורסם ב-2 באפריל 2020
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

עבודה מרחוק היא צו השעה. מאות אלפי ישראלים החליפו בימים אלה את ההגעה למשרד ומתחברים מרחוק לרשת הארגונית – הכל כדי לקיים את היכולת של ארגונים לתפקד גם במצב חירום. אלא שהמציאות החדשה מייצרת אתגרים חדשים. "מצד אחד, הרשת הארגונית הפכה להיות קריטית להמשך התפקוד של הארגון", תיאר גל אורן, מנהל הפעילות בישראל של קבוצת Network Application & Security בקיסייט, "ומצד שני, היא הפכה להיות מבוזרת בצורה שלא נראתה מעולם בעבר, ונדרש לוודא שקיימת יכולת לספק לארגון ולכל אחד ממשתמשי הרשת אמינות, ביצועים גבוהים ואבטחת מידע. אנחנו מתמודדים עם מצב חדש, שמנוגד לכל תרחיש שהכרנו".

האם תוכל לתת דוגמה לאחד התרחישים שהעבודה מהבית יוצרת?
"בוודאי. ישנן אפליקציות ארגוניות דוגמת CRM או ERP, שעכשיו מתבצעת אליהן גישה מרחוק, ונדרש לוודא שהשירות אליהן ימשיך להיות תקין גם בחיבור מרחוק. מעבר לזה, יש אפליקציות שהשימוש בהן היה זניח יחסית, דוגמת אפליקציות התקשורת הארגונית שהארגון עושה בהן כעת שימוש אינטנסיבי, בין אם מדובר ב-וובקס, סקייפ או כל אפליקציה אחרת לעבודה מרחוק. איך אני, כמנהל IT, יודע מה רמת השירות שמקבלים המשתמשים? האם ישנם צווארי בקבוק שגורמים להפרעות ברשת? האם יש תקלות שניתן למנוע בצורה פרואקטיבית? אלה סוגיות בעלות משמעות בכל יום, אך כיום, כאשר הארגונים פועלים במודל של עבודה מרחוק, אלה שאלות שמצריכות מתן מענה מהיר ויעיל, כדי לאפשר לארגון את הרציפות התפעולית והעסקית שדרושה לו כל כך".

הפתרון: פלטפורמת Hawkeye לניטור רשתי אקטיבי של קיסייט

פתרון Hawkeye של קיסייט מאפשר לשמור על "בריאות" הרשת הארגונית על ידי ניטור רשת אקטיבי ברמת המשתמשים והשירותים. Hawkeye מבצע סימולציה של תעבורה סינתטית בין תחנות הקצה ברשת הארגונית. הסימולציה מתבצעת בזמן אמת ובאופן אוטומטי, ועל ידי כך ניתן לאתר, לאבחן ולתקן תקלות ביצועים עוד לפני שהמשתמשים מרגישים אותן.

Hawkeye מבוסס על גששים אקטיביים שניתנים להתקנה על כל מערכת הפעלה בנקודות הקצה – בין אם מדובר במחשב נייד בבית המשתמש או שרת בדטה סנטר, און-פרמיס או בענן. זה מאפשר לארגון להמשיך, לתפעל ולנהל תקלות בתוך האירוע המתגלגל הזה".

התכונות המרכזיות של פלטפורמת Hawkeye הן:

  • ניטור נקודות קצה מבוזרות (Distributed Endpoints) – הפלטפורמה מאפשרת לנטר אלפי נקודות קצה בכל מקום בעולם, בין אם זה מחוץ לכותלי הארגון, בענן הפרטי או בענן הציבורי.
  • ניטור מגוון אפליקציות – פלטפורמת Hawkeye הינה העשירה ביותר בתעשייה ותומכת באפליקציות תקשורת אחודה, כולל שמע, וידאו, VoIP, ועוד; גישה ורמת שירות גבוהה לאפליקציות דוגמת מיקרוסופט 365 (לשעבר אופיס 365) ודרופבוקס. כמו כן, ניתן לסמלץ ולנטר את איכות השירות של אפליקציות ייעודיות שהארגון פיתח בעצמו.

"המנמ"ר ומנהל התשתיות נמצאים כיום בלחץ גדול מאוד להתמודד עם מצב לא מוכר", סיכם אורן. "פלטפורמת Hawkeye נותנת למנמ"ר ומנהל התשתיות יכולת להתמודד עם אחד האתגרים המרכזיים בימינו בעולם הטכנולוגיה הארגוני".

להורדת דמו לחצו כאן.

אתגר העבודה מרחוק: קיסייט שומרת על "בריאות" הרשת הארגונית Reviewed by on . עבודה מרחוק היא צו השעה. מאות אלפי ישראלים החליפו בימים אלה את ההגעה למשרד ומתחברים מרחוק לרשת הארגונית - הכל כדי לקיים את היכולת של ארגונים לתפקד גם במצב חירום עבודה מרחוק היא צו השעה. מאות אלפי ישראלים החליפו בימים אלה את ההגעה למשרד ומתחברים מרחוק לרשת הארגונית - הכל כדי לקיים את היכולת של ארגונים לתפקד גם במצב חירום Rating: 0

הגיבו