תוכן שיווקי

"אולטרייד מספקת ערכים מוספים ומשלימים ללקוחותיה עם טרנד מיקרו"

"הטמעת פתרונות אבטחת המידע של טרנד מיקרו משתלבת כפעילות משלימה בפעילות השוטפת של קבוצת אולטרייד, שחלקה הוא בהקמה, מכירה והתקנה של שרתים ודטה סנטרים", אמר ינון גולן, סמנכ''ל מכירות, קבוצת אולטרייד

19/11/2019 14:17
מימין לשמאל: רואי לקנר, מהנדס מכירות, טרנד מיקרו; רויטל אוחיון, מנהלת ערוצים, טרנד מיקרו; ינון גולן, סמנכ''ל מכירות, אולטרייד; שלומי ביטון, מהנדס מכירות, זברה טכנולוגיות; סיגלית לויט, מנהלת מכירות לקוחות גדולים, טרנד מיקרו. צילום: קובי דוברז

כתב: הילל יוסף

"מזה שנתיים, אנו שותף מוביל של טרנד מיקרו בישראל. החוזקות שלנו הן במכירת מחשוב והקמת דטה סנטרים ושרתים. הפתרונות של טרנד מיקרו מספקים הגנה ייעודית עבור החומרה שאנו מספקים לארגונים", אמר ינון גולן, סמנכ"ל מכירות, קבוצת אולטרייד.

קבוצת אולטרייד מספקת שירותים ופתרונות מקצה לקצה – לרבות אפיון צרכים, פתרונות חומרה, תוכנה, ועד שימוש חוזר בחומרה של הלקוח, פינוי וטיפול בפסולת אלקטרונית לשימוש חוזר בתעשייה. בשלוש השנים האחרונות הקבוצה נכנסה לפעילות בעולם האינטגרציה וערכה פרויקטים בתחומי אחסון, גיבוי, שחזור, אבטחת מידע, ניהול מערכות ועוד, לרבות שירותי מיקור חוץ.

"ארגונים", אמר גולן, "נדרשים להגנה כוללת ומעמיקה בתחום אבטחת המידע. פתרון Deep Security הינו ייחודי לענקית האבטחה, ומעניק אבטחה פרו-אקטיבית, אוטומטית, המיועדת לטפל בהתקפות Zero-Day בדטה סנטר ובשרתי הארגון. הפתרון מורכב ממערכת ניהול מרכזית, ומאפשר נראות ושליטה מלאה בסביבות שרתי הארגון, גם בתצורה היברידית. המערכת מספקת בסיס נתונים של חתימות של נוזקות, מבצעת סריקות, מזהה את האיום ומדווחת על האירוע. לאחר מכן תתבצע חסימה אוטומטית. לאף יצרן בעולם אין פתרון מסוג זה וברמת אבטחה כמו שטרנד מיקרו מספקת".

לדבריו, "טרנד מיקרו הכריזה השנה על הרחבת פתרונות ההגנה העמוקה ואבטחת הענן שלה, תוך כדי רכישה של חברות נוספות, כדי להרחיב את ההגנה בענן של גוגל, בקוברנטיס ובג'ימייל".

"הטמעת פתרונות אבטחת המידע של טרנד מיקרו", ציין גולן, "משתלבת כפעילות משלימה בפעילות השוטפת של קבוצת אולטרייד, שחלקה הוא בהקמה, מכירה והתקנה של שרתים, תחנות קצה והקמה של דטה סנטרים".

כך, אמר גולן, "מחלקת האינטגרציה של קבוצת אולטרייד ערכה פרויקט בחברת היי-טק גדולה. הפרויקט כלל הקמה של מערך אחסון, מערכות אבטחת מידע, הטמעת פיירוולים, הקמת סביבת VMware, התקנה והטמעה של מערך תקשורת בסביבת השרתים, והקמת אתר DR. באתר הייצור הטמענו יותר מ-2,000 רישיונות של Deep Security, לטובת הגנה על כל השרתים הפיזיים והווירטואליים".

"צופים הגדלת הפעילות עם טרנד מיקרו במאות אחוזים בשנת 2020"

בשנה שעברה קבוצת אולטרייד רכשה את ELK Information Technologies, תמורת 4 מיליוני שקלים. ELK IT מספקת שירותי IT ומתמחה בפתרונות אינטגרציה ותחזוקה של מערכות. לדברי גולן, "בשל הרכישה, קבוצת אולטרייד מספקת לארגונים ערך מוסף בעולמות של טרנד מיקרו: היא מחזיקה צוות מומחים בעולם של טרנד מיקרו, תחת ELK. יש לנו את קבוצת השירותים המקצועיים בעלת צוות מומחים ייחודי לעולמות של טרנד מיקרו, עם הסמכות של שותף בכיר בישראל, ועשרות לקוחות".

"אנו צופים הגדלת הפעילות עם טרנד מיקרו במאות אחוזים בשנת 2020", סיכם גולן, "בשל העובדה שאולטרייד הינה שותף מוביל של טרנד מיקרו, וכן בשל הסינרגיה בין החומרה שאנו מטמיעים, עם פתרונות התוכנה של טרנד מיקרו".

באחרונה שתי החברות ערכו אירוע בכירים משותף בוויסקי בר, בהשתתפות יותר מ-200 מנמ"רים ומנהלי אבטחת מידע.

אירוע הבכירים המשותף של טרנד מיקרו ואול טרייד בוויסקי בר, בהשתתפות יותר מ-200 מנמ''רים ומנהלי אבטחת מידע. צילום: קובי דוברז

אירוע הבכירים המשותף של טרנד מיקרו ואולטרייד בוויסקי בר, בהשתתפות יותר מ-200 מנמ"רים ומנהלי אבטחת מידע. צילום: קובי דוברז

באירוע הושק פתרון משותף לטרנד מיקרו עם פתרון תחנות רזות מבית BIG. רוויטל אוחיון, מנהלת ערוץ שותפים, טרנד מיקרו ישראל, אמרה כי "השותפות עם אולטרייד הינה חלק משמעותי בפעילות שלנו בארץ. לאחר שיתוף פעולה בן שנתיים, ולאחר שלקחנו חלק בפרויקטים שהסתיימו בהצלחה ואף הניבו הזדמנויות והרחבה של מערך אבטחת המידע בקרב הלקוחות המשותפים, אנו מודים על המקצועיות והיעילות בטיפול ובמתן מענה מהיר ללקוחותינו בישראל. אולטרייד הינה שותפה שמשקיעה בידע, הסמכת מומחים, משאבים נוספים ופיתוח השותפות משנה לשנה".

אירועים קרובים