תוכן שיווקי

סינאל הטמיעה פתרון לניהול המשאב האנושי בכ-10 בתי מלון בישראל

22/09/2019 12:20
ארז בוגנים, משנה וממלא מקום מנכ"ל סינאל מלל פייוויי. צילום: אלעד גרשגורן

סינאל מלל פייוויי, המספקת פתרונות תוכנה משולבי חומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, הטמיעה ביותר מ-10 בתי מלון בישראל פתרון חומרה-תוכנה משולב ייעודי לענף המלונאות, לניהול מקצה לקצה של המשאב האנושי. בין היתר, משתמשים בפתרון המלונות דיוויד אינטרקונטיננטל ורנסנס בתל אביב; איביס, גראנד קורט, עץ הזית וגלוריה בירושלים; גרנד ביץ' בים המלח; גולדן קראון ואוליב בנצרת; חוף התמרים בעכו; ורמדה בחדרה.

הפתרון של סינאל מאגד מערכות בתחומי קליטת עובדים, דיווחי נוכחות, חישובי שכר, סידורי עבודה ואופטימיזציה עסקית. בין היתר, כולל הפתרון ניהול תיק עובד; ניתוח נתוני שכר; מערכת נוכחות מתקדמת, המבוססת על ממשק ה-ווב של מערכת Harmony מבית סינאל; כלים רבי עוצמה לחישוב שעות לתשלום, בהתאם להסכם הקיבוצי של ענף המלונאות; מודול סידור עבודה המאפשר שיבוץ עובדים למשמרות שבועיות, כולל התראה על שיבוץ שאינו תואם את דרישות החוק ואפשרות לחסימת דיווח שאינו תואם; דיווח שעות דינמי על פי מרכזי רווח בהתאם לשעות העבודה בפועל במחלקות השונות; אפשרות לעבודה עם מספר לוחות שנה, בהתאם לאופי העובד; וכן התראות אוטומטיות למנהלים על חריגה בשעות עבודה שלא בהתאם לחוק ויכולות סליקה פנסיונית.

ניהול מרכזי בממשק משתמש נוח

פתרון Harmony הוא מערכת אחודה, המאפשרת לכל מנהל שמשתמש בה לצפות בתנועות המדווחות של העובדים המוגדרים תחתיו בהיררכיה, וכן במיקום הדיווח, שבוצע בסמארטפון. באמצעות המערכת ניתן לבצע ניהול מרכזי, בתצורה של ריבוי משתמשים, והגדרה של משתמשים נוספים על פי הרשאות. כמו כן, היא מצוידת בממשק משתמש נוח, באמצעותו ניתן לצפות בפרטי העובדים ובנתונים הגולמיים של כניסותיהם ויציאותיהם. הפתרון מסנכרן באופן אוטומטי טביעות אצבע בין שעונים מורשים ומאפשר למחוק טביעות אצבע של עובדים לא פעילים. הוא מספק ניהול מקיף של השעונים, כולל ניהול הרשאות, ניהול מספרי ושמות שעונים, וכן הוספת והורדת שעונים.

ארז בוגנים, משנה וממלא מקום מנכ"ל סינאל מלל פייוויי, מסר כי "כחלק מהמחויבות של סינאל לספק מענה תפור ומדויק לצרכים הספציפיים של לקוחותינו, פיתחנו והטמענו פתרון לענף המלונאות. בין היתר, הבנו שלכל בתי המלון מכנה משותף אחד – תחלופת עובדים גבוהה. לכן, כחלק מרכזי מהפתרון לענף המלונאות, פיתחנו מנגנון הקמת עובד פשוט לקליטה מהירה של העובד בארגון באופן שלא ידרוש אישור מידי של חשב השכר – צעד שעלול לעכב את תהליך הקליטה. נמשיך לפעול כדי לספק מענה תפור לתחום האירוח ואנחנו משוכנעים שמלונות נוספים בישראל יצטרפו לרשימת הלקוחות המכובדת שלנו במגזר המלונאות".

מגוון רחב של פתרונות

סינאל מלל פייוויי מספקת מגוון רחב של פתרונות משולבי תוכנה וחומרה מפרי פיתוחה לניהול המשאב האנושי בארגון, הכוללים הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה, וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. החברה מספקת הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים בתחום דיני העבודה והכספים, המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.

מטה סינאל ומרכז המו"פ שלה ממוקמים ביקנעם. לחברה משרדים ברעננה ובאור יהודה וכן פעילות שיווק, מכירות ותמיכה ב-34 מדינות בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית, אירופה, אסיה, חבר המדינות, אפריקה ואוסטרליה, המטופלים באמצעות החברות הבנות Synel Americas ו-Synel UK. סינאל מעבדת מדי חודש מאות אלפי תלושי שכר עבור כ-10,000 לקוחותיה בישראל ומעל לשני מיליון עובדים במשק הישראלי מדווחים נוכחות בשעוניה יום יום.

בקרו בעמודי סינאל בפייסבוק ובלינקדאין.

אירועים קרובים