תוכן שיווקי

טוד וורנר לשוק הישראלי: ההצלחה טמונה באיזון בין העסקי לטכנולוגי

במהלך ביקורו של וורנר, הסמנכ״ל האזורי הבכיר, הודיעה קווסט על הגדלת פעילות בישראל

21/07/2019 15:27
מימין: קאשיה סאלה, מנהלת אזורית בקווסט למרכז ומזרח אירופה; טוד וורנר, סמנכ״ל אזורי בכיר בחברה; וגיל באומל, מנהל הפעילות העסקית של החברה בישראל. צילום: On-Air Communication

טוד וורנר, סמנכ״ל אזורי בכיר בקווסט, ענקית ניהול ואבטחת מערכות המידע הארגוניות, הגיע לישראל בפעם הראשונה, ביחד עם קאשיה סאלה, מנהלת אזורית למרכז ומזרח אירופה. במסגרת הביקור הם נפגשו עם לקוחות ושותפים בכירים, ואף חנכו את המשרדים החדשים של החברה בפארק ההיי-טק בחולון.

קווסט מדווחת כי היא גדלה משמעותית בשנה האחרונה ועתידה לצמוח גם ב-2020 וב-2021. מרכז הפיתוח של החברה, שמגייס בימים אלה לשורותיו עובדים בכירים בתחום, אמון על פיתוח מספר מפתרונות הענן המתקדמים של החברה. בין המוצרים פתרון תוכנה כשירות (SaaS) מוביל בתחום ניטור בסיסי הנתונים כשירות, Spotlight Cloud, המבוסס על Microsoft Azure.

״אנחנו עדים לצמיחה ניכרת בפעילות העסקית של קווסט בישראל, ונראה שזה רק קצה הקרחון", אמר וורנר והוסיף ש-״בנוסף למעבר למשרדי הפיתוח החדשים שלנו, אנחנו צופים גיוס טאלנטים לצוות המכירות, להגדלת הפעילות העסקית. קווסט מגדילה את פעילותה בתחומי הענן ומשלבת את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, כמו בינה מלאכותית ולימודי מכונה, במוצרי האבטחה שלה שכבר נמצאים בשוק. נושא אבטחת המידע הנו במרכז העשייה שלנו בכל פעילות. זו אחת הסיבות שאנחנו עולים ועולים בדירוגי גרטנר".

לדברי סאלה, "הצורך לגלות מה קורה עם המידע שלנו, מי חשוף אליו ולהבין בזמן אמת שישנה בעיה הופך להיות אתגר נפוץ יותר ויותר, שרק יחריף עם הזמן".

מוצאים את האיזון בין הפיננסי לטכנולוגי

"השיח כיום עם ארגונים בכל העולם הוא לא רק ברמת איכות המוצרים והפיצ'רים הטכנולוגיים, אלא גם ברמת הצרכים, התועלות וההשלכות של תהליכי ה-IT עבור הארגון עצמו", אמר וורנר. "למשל, כיצד עושים מיגרציה מאובטחת לענן עם אפס זמן השבתה? את הדיון בשיווי המשקל בין הפיננסי לטכנולוגי רואים בימינו הרבה מאוד בעולם, ובפרט באירופה ובארצות הברית. ראיתי את זה גם בפגישות שערכתי בביקור שלי בישראל עם חברות מובילות בכל המגזרים – שהמעבר לענן, בצורה מאובטחת, הנו דיון עסקי, רגולטורי, בטחוני ומנהלי. כלומר, המשמעויות לארגון הן כלכליות ופיננסיות, לא פחות מטכנולוגיות".

מימין: טוד וורנר, סמנכ״ל אזורי בקווסט; קאשיה סאלה, מנהלת אזורית למרכז ומזרח אירופה בחברה; אלי פופריטקי, מנהל פיתוח עסקי וניהול מוצר בסי-דאטה; וגיל באומל, מנהל הפעילות העסקית של החברה בישראל. צילום: On Air Communication

מימין: טוד וורנר, סמנכ״ל אזורי בקווסט; קאשיה סאלה, מנהלת אזורית למרכז ומזרח אירופה בחברה; אלי פופטקין, מנהל מוצר ופיתוח עסקי בסי-דאטה; וגיל באומל, מנהל הפעילות העסקית של החברה בישראל. צילום: On Air Communication

"מפגישות רבות שעורך הצוות הישראלי של קווסט עם חברות וארגונים בשוק המקומי עולה שאנחנו יודעים לעמוד בדרישות הספציפיות שלו, ולתת מענה מהיר וכיסוי רחב מאוד לצרכים. חשוב להבין – יש לנו יכולת להתממשק עם מערכות מורכבות ומרובות מוצרים, ולסייע ללקוחות להפיק הרבה יותר מהמוצרים המובילים בשוק", הוסיף.

גישה הוליסטית למיגרציה, אבטחה ובסיסי נתונים

באחרונה, גרנטר יצאה במחקר מקיף אודות ספקי ענן, לפיו עד 2021, יותר מ-70% מהמשתמשים יעבדו על מערכות שבעיקרן יהיו בסביבות אלה, ועד 2023, פחות מ-20% מהלקוחות ישתמשו במערכות תקשורת, מיילים ומערכות מסוג Collaboration, שיהיו באתר הלקוח ולא בענן. לפי ממצאי אותו המחקר, קווסט נמצאה כיצרנית היחידה שנותנת את המעטפת הרחבה והמלאה ביותר בתחום המיגרציה ל-Office בענן של מיקרוסופט.

קווסט נחשבת ל-ISV – Independent software vendors הגדול בעולם. היא משתפת פעולה ומעניקה ערך מוסף למוצרים של היצרניות המובילות בעולם במספר תחומים, כגון ניהול מיגרציה ואבטחת תשתיות מיקרוסופט בתחום בסיסי הנתונים, עם יצרניות כמו אורקל, SQL של מיקרוסופט, MySQL, קסנדרה, PostgreSQL ו-MongoDB.

נוכחות חזקה בישראל

לדברי גיל באומל, מנהל הפעילות העסקית של קווסט בישראל, "המומחיות שלנו היא לפתור בעיות מורכבות באמצעות פתרונות תוכנה פשוטים, מותאמים ללקוח וקלים ליישום, שיודעים לבצע אוטומציה לתהליכים בארגון. הפתרונות של קווסט נותנים מענה ללקוחות שעברו באופן מלא לענן ואימצו פתרונות כגון Office 365, לאלה ששומרים את התשתיות שלהם מחוץ לענן וגם לאלה שמנהלים סביבה היברידית".

"אנחנו פעילים בכל המגזרים ומרחיבים את הנוכחות בארץ", הוסיף. "אחד מתחומי הפעילות הבולטים שלנו ואחד מהפתרונות שלנו המובילים בעולמות ניטור בסיסי הנתונים, ה-Foglight, מפותח פה, בישראל, על ידי צוות מקצועי שאותו מובילים דויד בן בסט, מנהל הפיתוח, ופיני דיבסק, מנהל המוצר. דבר זה מעניק ערך מוסף גדול מאוד ללקוחות הישראליים, שכן מעבר לקבלת מענה מעמיק ומהיר בעברית, יש להם את היכולת להשפיע על מפת הדרכים של המוצרים".

קווסט משווקת בארץ על ידי סי דאטה, המפיצה הגדולה בישראל, המהווה מכפיל כוח בשוק המקומי לבניית פתרונות רחבים ומגוונים.

אירועים קרובים