תוכן שיווקי

אמת מיחשוב – שותף AWS Competency for Data & Analytics

18/03/2019 14:01
אמת מיחשוב

אמת מיחשוב, על ידי חטיבת הענן שלה – מידלינק, גאה להכריז על קבלת תואר AWS Competency בתחום Data & Analytics. נכון להיום, אמת מיחשוב היא השותף היחיד בישראל שזכה לסטטוס זה.

מידלינק מספקת שירותי ייעוץ ושירותים מקצועיים לחברות המשתמשות בטכנולוגיית AWS או המעוניינות לעבור לטכנולוגיה זו. שימוש אפקטיבי ב-AWS דורש לעתים קרובות שינויים גם בארכיטקטורה. צוות המומחים של מידלינק נותן ללקוחותיה ייעוץ מקצועי ברמת הארכיטקטורה, וכן הדרכות והכשרות ל-DevOps בנושא פיתוח.

קבלת התואר AWS Competency מוכיחה את יכולותיה הגבוהות של מידלינק לסייע לחברות להעריך ולהשתמש בכלים ובשיטות עבודה יעילות לאיסוף, אחסון, ניהול וניתוח נתונים בכל קנה מידה. הוא אף מכיר בניסיון הרב של אמת מיחשוב במנועי דטה בייס ופלטפורמות אנליטיות בקנה מידה גדול.

"הפיכת נתונים לנכס בעל ערך עבור חברה היא סוגיה מורכבת, הכרוכה בשימוש בעשרות טכנולוגיות, כלים וסביבות. אנחנו גאים להיות שותף של AWS, המספק לנו את מערך השירותים המנוהלים הרחב והעמוק ביותר עבור Data Lakes & Analytics, ובכך מסייע ללקוחותינו לבנות כמעט כל יישום נתונים גדול בענן", אמר דורון, מנהל פעילותמידלינק.

אירועים קרובים