תוכן שיווקי

סינאל משיקה בישראל אינטרקום חכם לניהול מגדלי מגורים באמצעות מותג מערכות האבטחה FERMAX

מותג מערכות האבטחה האלקטרוניות הספרדי FERMAX משיק בישראל אינטרקום חכם, שיאפשר לנהל מגדלי מגורים

17/03/2019 11:52
ארז בוגנים, המשנה וממלא מקום מנכ"ל סינאל מלל פייוויי. צילום: אסנת קרסננסקי

המותג הספרדי FERMAX, הנמנה על 20 החברות המובילות בעולם בשוק מערכות האבטחה האלקטרוניות (Electronic Security Systems), משיק בישראל – באמצעות נציגתו בארץ, סינאל מלל פייוויי – אינטרקום חכם, שיאפשר לנהל מגדלי מגורים. בין היתר, יאפשר האינטרקום, שנקרא Meet IP, ללקוחות הישראליים לקבל ולשלוח הודעות טקסט לכל הדיירים או לחלקם, או לקיים אתם שיחות קוליות. בבניינים רבי קומות, שמאכלסים לעתים יותר מ-100 משפחות, יכולות מסוג זה מקלות על ביצוע פעולות כמו איסוף כספים, תיאום תיקונים וניהול הבניין, זימון אספות דיירים, עדכונים שוטפים ועוד. אייקון נוסף באינטרקום מאפשר שליטה על מעליות הבניין, איתור מקומן וזימון מעלית הן לדייר והן לאורח שלו. כמו כן, משולבת ב-Meet IP מערכת אזעקה פנימית המתריעה על ניסיונות חדירה 24 שעות ביממה, תוך ניטור של עד שמונה אזורים ושליחת התרעות לדייר ולשומר.

המערכת של FERMAX, המבוססת על פרוטוקול אינטרנט (IP), מאפשרת קישור למגוון של חיישנים, כמו: גלאי אש ועשן, גלאי מים, וכן לחיישנים מגנטיים, חיישני IR וחיישני טמפרטורה, המספקים מגוון התרעות בטיחות נוספות. דיירים שיהיו מעוניינים בכך יוכלו לחבר את הפאנל גם למערכות ביתיות כגון תאורה, השקיה, מערכות בידור ועוד. חנות האפליקציות המקושרת ל-Meet IP מאפשרת לשלב מערכת לזיהוי פנים, המתירה כניסה אוטומטית לרשימה של אורחים שקובע הדייר, כולל אפשרות להגדרת טווח של שעות כניסה מותרות. כן ניתן להוריד אפליקציה סלולרית שמאפשרת ביצוע שיחות וידיאו עם מבקר ופתיחת הדלת באמצעות הסמארטפון כתחליף לפאנל האינטרקום, ועוד רבות אחרות.

מוצרי FERMAX מותקנים ביותר מ-70 מדינות ברחבי העולם ומשווקים בישראל על ידי סינאל מלל פייוויי הבורסאית, תחת המותג סינאל סקיוריטי מבית אנטקו. לרגל ההשקה הגיעו לישראל שניים מבכירי FERMAX העולמית, שחשפו את המערכות החדשות בכנס מפיצים שהתקיים במסעדת דקא שבתל אביב.

ארז בוגנים, המשנה וממלא מקום מנכ"ל סינאל מלל פייווי, מסר כי "אני מעריך שבעתיד הקרוב תקושר מערכת ה-Meet IP גם לתשתיות העיר החכמה ולמוסדות כמו עיריות, בתי ספר, מתנ"סים, משטרה ורשויות אחרות, שיוכלו לשגר באמצעותה הודעות לדיירי הבניין כולו, להציע פעילויות, לבצע הרשמות שונות וביצוע תשלומים שונים ועוד. המערכת אף תאפשר שיתופי פעולה עם גורמים מסחריים, הן ברמת הדייר והן ברמת הבניין, לתיאום משלוחים, תחזוקה ותיקונים והצעות שיווקיות שונות נוספות".

אירועים קרובים