תוכן שיווקי
לקראת אירוע SagePeople, ה-20 בפברואר

חדש בישראל: מערכת SagePeople, שמציעה חוויית עבודה מתקדמת

10/02/2019 11:32

שוק העבודה בכלל, ובישראל בפרט, הוא שוק של עובדים. במיוחד עבור ארגוני הכלכלה החדשה, שמתמודדים עם שני אתגרים משמעותיים: איתור האנשים המתאימים ושמירה עליהם.

חדי העין ודאי שמו לב לשימוש במילה "אנשים", במקום "עובדים". זאת מהות השינוי העיקרי שעובר על עולם משאבי האנוש – המעבר מניהול "עובדים" לניהול "אנשים", והצורך לספק להם חוויה ייחודית, עם הכלים המתאימים והסביבה הנדרשת, כדי שיוכלו להפיק מעצמם את המיטב.

מיכל טאוב-עובדיה, מנהלת חטיבת יישומי HR ב-Wedo ובקבוצת Unitask, מסבירה: "תחום משאבי האנוש בארגונים עובר שינוי – מתמיכה בעסק להובלת העסק באמצעות ניהול הטאלנטים. הצורך בטרנספורמציה הדיגיטלית מגיע גם לעולם משאבי האנוש, ואחרי שהתרגלנו לשמוע את המונחים 'חוויית לקוח' ו-'מסע לקוח' מכיוון העסק, אנחנו מזהים את המגמה כצורך בוער בתהליכי ניהול הטאלנטים והחוויה שהארגון מעוניין לספק להם. התוצאה הישירה היא השפעה על מערכות משאבי האנוש. אנחנו מזהים דור חדש של מערכות – לא עוד 'מפלצות' מורכבות, אלא פתרונות 'קטנים', פשוטים ודינמיים, המדגישים את ממשק המשתמש מתקדם עם הפנים לאנשים. הכל כדי לספק חוויה חדשה ואחרת".

"לא חסרות דוגמאות לכך", הוסיפה, "החל מהתאמה למובייל ולמכשירים מתקדמים, דרך שימוש בהתראות, דחיפת מידע, הדגשת מידע אישי ומותאם, וכלה בהזמנה של האנשים ליטול חלק פעיל בעיצוב האינטראקציה של הארגון אתם".

פתרון לוואקום בארגוני הביניים

ההיצע בעולם מערכות המידע לתחום משאבי האנוש כולל בעיקר שני סוגים של פתרונות: מערכות גדולות מותאמות לארגוני ענק (אנטרפרייז), המדגישות את תהליכי העבודה מנקודת המבט הארגונית, ומערכות קטנות יותר, המותאמות לארגונים קטנים יותר, בעיקר סטארט-אפים, שמדגישות את חוויית העובד.

בכל מה שקשור לארגוני הביניים (Mid-size) יש ואקום, וכתוצאה מכך הם נאלצים להתפשר ולבחור בין התאמה לתהליכים לבין חוויית עובד.

בתוך הוואקום הזה בולטת SagePeople, שמבוססת על פלטפורמת Salesforce. החברה מציעה פתרון משולב: תמיכה בתהליכי משאבי אנוש המסורתיים (Hire to retire) מצד אחד, ומצד שני מציעה חוויית עבודה מתקדמת באמצעות פורטל עובדים, תמיכה במובייל, שימוש בדו"חות ולוחות מחוונים מותאמים.

בימים אלה חתמה SagePeople על הסכם שותפות עם Wedo, ובשיתוף עם Salesforce מושקת המערכת בשוק הישראלי.

אוליביה אלבז, סגן נשיא אזורי ומנהל המכירות ב-Salesforce ישראל, אמר כי "פתרונות הענן המתקדמים שלנו מספקים לארגונים כלים יוצאים מן הכלל ליישום יעיל של תהליכים עסקיים, עם חוויית לקוח מקיפה ומותאמת אישית. אנחנו עדים לצורך הולך וגובר בכלים אלה גם עבור תהליכים פנים ארגוניים, כגון ניהול משאבי אנוש".

"העובדה ש-SagePeople מבוססת על Salesforce מאפשרת ליהנות מהגמישות הרבה של Salesforce, בשילוב היכולות המובנות וחוויית העבודה המוכרת", אמר. "אלה יתרונות מהותיים, במיוחד לארגונים שכבר הטמיעו Salesforce: קיצור משך הפרויקט, חיסכון במשאבים ללמידה ולהסתגלות, והטמעה פשוטה וקצרה משמעותית אצל משתמשי הקצה".

לי-מור נבון, מנכ"לית Wedo, אמרה כי החברה "גאה להיות השותף הרשמי והבלעדי של SagePeople בישראל. כשפנו אלינו אנשי SagePeople והציעו לנו להיות השותפים שלהם בארץ, הבנו שהשילוב בין המומחיות בעולם משאבי האנוש שקיימת אצלנו והניסיון העצום שצברנו ביישום פרויקטים שונים על Salesforce מאפשר לנו להציע לשוק הישראלי ערך משמעותי, ואנחנו נרגשים על ההזדמנות הגדולה ורואים בה המשך ישיר לצמיחה המשמעותית שאנחנו חווים בשנה האחרונה".

באירוע ההשקה של SagePeople, שייערך ב-20 בפברואר בתל אביב, נציג את המערכת, על החידושים העיקריים הכלולים בה, כולל הדגמה חווייתית בהשתתפות באי הכנס. בנוסף, נדון במגמות בתחום מערכות המידע בתחום ה-HR ונציג את יתרונות השימוש בפלטפורמת Salesforce, ואנשי פלטפורמת הווידיאו המובילה קלטורה ישתפו אותנו בבחירה ב-SagePeople ובחוויית הטמעת המערכת אצלם.

להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים