תוכן שיווקי

מדוע משתלם לעסקים קטנים ובינוניים לעבור לענן של מיקרוסופט?

17/12/2018 12:10
שמגר בן ענת (מימין) וניצן ישראלי, מייסדי וויזנס גרופ. צילומים: Eyes Zone ויח"צ, בהתאמה

בשנים האחרונות, ארגונים קטנים ובינוניים רבים לוקחים חלק במהפכת הענן של מיקרוסופט. וויזנס גרופ, המספקת שירותי ענן מתקדמים, פתרונות סייבר ופתרונות אפליקטיביים, זיהתה את המגמה. מייסדיה, ניצן ישראלי ושמגר בן ענת, מסבירים מדוע המעבר של ארגונים קטנים ובינוניים לשירותי הענן של מיקרוסופט, ובמיוחד ל-Azure, הוא צעד נכון, משתלם ומתבקש – הן מבחינה ארגונית והן מבחינה כלכלית.

Azure גמיש ומתאים את עצמו לכל שלב בחיי העסק

״חברות ה-SMB מגלות שענן Azure הוא חלק בלתי נפרד מהחדשנות ויכולת האג'יליות, שחשובות כל כך לעסקים מכל הסוגים – סטארט-אפים וחברות טכנולוגיה, משרדי עורכי דין ורואי חשבון, חברות לוגיסטיקה, מפעלים, סוכנויות ביטוח ועוד. וויזנס, באמצעות CMS, משרתת קשת רחבה מאוד של לקוחות, שמנהלים את הפעילות שלהם בענן״, אמר ישראלי. ״כבר ממש לא חייבים להיות ארגון גדול בשביל ענן. השימוש ב-Azure הוא המשך טבעי לפעילות הרגילה של הארגון במוצרי מיקרוסופט, במיוחד אלה שכבר מנוהלים בענן, כמו Office 365. זה למעשה דטה סנטר On demand, שמאפשר לעסקים דינמיים לעשות Scale up או Scale down בלחיצת כפתור. Azure ערוך לשינויים בארגון״.

לדברי בן ענת, ״בעידן שבו הכל משתנה במהירות וסביבת העבודה הופכת להיות יותר ניידת וחברתית, חברות מחפשות את המענה לשינויים המהירים הן מבחינה ארגונית והן מבחינת התשתית ורצפת הייצור. כאן נכנסת מיקרוסופט עם Azure, הפתרון והמענה האולטימטיבי לצורך הנ"ל. בעת רכישה, החלפה או שדרוג תשתיות מקומיות כגון שרת, על הלקוח לבצע תכנון וחשיבה קדימה, בין אם מדובר בהשלכה כלכלית, בצמיחת העסק או ההיפך. ארגון שהתקדם ל-Azure שינה כבר כמה וכמה פעמים את גודל הצריכה שלו, ואולי גם את מעטפת השירותים, באלסטיות ובתאימות מקסימלית לצרכיו, ללא השבתה. לדוגמה, חברת ייבוא מובילה נאלצת להתמודד עם עומסים בחודשים מסוימים ומתוך כך זקוקה למשאבי מערכת גבוהים מהרגיל. אנחנו מגדילים עבורם את המשאבים ובחלוף העומס מקטינים אותם. בשרת מקומי אי אפשר לגדול עד כמה שהארגון רוצה, מהסיבה שציינתי לעיל".

Azure מאפשר לארגון להרוויח יותר

הצורך של החברות הקטנות והבינוניות להתנהל בדומה לחברות הגדולות הוא משמעותי. לדברי ישראלי, ״המעבר לענן מאפשר לארגונים קטנים ובינוניים להתגבר על חסמים ואתגרים הנובעים מגודלם, להשוות את עצמם מבחינות ארגונית ומקצועית לסטנדרטים של החברות הגדולות ולהגדיל את הפרודוקטיביות ואת פוטנציאל הרווח שלהם. הדבר בא לידי ביטוי בהשקעה בפתרונות אבטחת מידע ותקנות פרטיות (כמו ה-GDPR), וכן בעדכוני תוכנה שוטפים".

בסקר שוק שפרסמה באחרונה חברת המחקר TARI בשיתוף מיקרוסופט נמצא שככל שגדל השימוש בפתרונות הענן של מיקרוסופט אצל לקוחות קטנים ובינוניים, מתגלה עלייה בערכים העסקיים של הארגון. עוד גילה המחקר כי נמצא במקרים שכאלה אפקט חיובי של הכפלת התפוקות של הארגון פי 1.5, וכן ירידה של פי שלושה בהוצאות התפעוליות דווקא בעת הגדלת השימוש במוצרי הענן. בן ענת ציין שגם בישראל, ״לקוחות רבים שלנו מדברים בהתלהבות על היתרונות הכלכליים של Azure, כמו ההכרה בשירות כהוצאה מוכרת, לצד היתרונות התפעוליים שלו, למשל חיסכון במקום ויכולת עבודה מכל מקום בעולם. זאת עוד לפני שנגענו ביעילות הנובעת מהשירותים המוצעים, כגון המשכיות עסקית, למול ההשקעה אם היו הדברים מיושמים מקומית״.

הלקוח מרגיש חוויית שימוש אחרת

אולי אינכם יודעים, אבל מאז שהתחלתם לקרוא את הכתבה, לקוחות Azure כבר שודרגו, באופן שקוף לחלוטין, לגרסאות המתקדמות ביותר של שירותי המערכת. היכולת לקבל את המערכות והגרסאות האיכותיות ביותר מבלי להיות מוטרדים מהתקנות, השבתות, בעיות תאימות או בעיות מקום של החומרה החדשה היא אחת החוזקות המרכזיות של Azure, שמעניקה ללקוחות חוויית שימוש אחרת.

״עם יותר מ-20 שנות ניסיון בתעשיית ה-IT הישראלית יש לנו, בוויזנס, את הניסיון והידע לבנות ארכיטקטורה נכונה ב-Azure בהתאמה אישית מושלמת לצרכים ולתקציב של הארגון, או לאפשר לו להתפתח טכנולוגית עם Azure AI או אפילו פתרונות אינטרנט של הדברים מבוססי Azure, וזה מה שמנחה אותנו ומאפשר לנו להוביל את שירותי הענן של מיקרוסופט", ציין בן ענת.

לדברי ישראלי, ״מרכיב חשוב נוסף, שהופך את העבודה עם Azure לבלתי מנוצחת, הוא עבודה עם מפיץ שמבין טכנולוגיה. אנחנו עם CMS כבר הרבה שנים. הם היו מהראשונים לזהות את השינוי בשוק, ומאז ועד היום מספקים לנו שירות ללא פשרות. גישה זו עושה את כל ההבדל, במיוחד כשזה מגיע מכל שדרת הארגון. יש הפרייה הדדית אמיתית. אי אפשר לטעות, הלקוחות ישר רואים ומרגישים את זה – בשירות, במקצועיות ובמחיר״.

אירועים קרובים