תוכן שיווקי

"הפתרון של טיבקו – תשתית המספקת כלים לניהול, הקמה, אבטחה ובקרה"

"הלקוחות שלנו מבינים שהדרך הנכונה להתמודד עם כמות API's שגדלה מיום ליום היא באמצעות תשתית המספקת כלים לניהול, הקמה, אבטחה ובקרה; הפתרון של טיבקו נותן את כל הכלים הללו באותה הפלטפורמה, כך שאפשר ליהנות ממנה ללא מאמץ", אמר דניס קליטביאנסקי, מנהל מוצר API בקבוצת יעל

18/11/2018 10:55
דניס קליטביאנסקי, מנהל מוצר API בקבוצת יעל. צילום: יח"צ

קבוצת יעל, נציגתה של טיבקו בישראל, תקיים ב-4 בדצמבר את כנס הלקוחות של טיבקו בארץ. הכנס יתקיים במלון דניאל בהרצליה וישתתפו בו מומחי החברה מהארץ ומהעולם, שיעבירו הרצאות מרתקות בנושאים הטכנולוגיים המובילים כיום במגזר העסקי, כגון: טרנספורמציה דיגיטלית, ניהול API, אנליטיקה, האינטרנט של הדברים, אינטגרציה בענן ואינטגרציית יישומי ענן. שוחחנו עם דניס קליטביאנסקי, מנהל מוצר API בקבוצת יעל, על מנת שירחיב בנושא שעליו הוא מופקד.

ספר בבקשה על פתרונות ניהול ה-API של טיבקו.
"פתרון ניהול ה-API של טיבקו נקרא TIBCO Mashery, והוא מאפשר ניהול מחזור חיים מלא של ממשקי API באופן המאפשר שליטה מלאה עליהם מרגע התכנון, המשך ביצירה ועד לפרסום ולעבודה עם מפתחים. הפתרון עוזר להאיץ את הטרנספורמציה של הארגון לדיגיטלי, בצורה מאובטחת ומבוקרת, תוך כדי מינוף הערך העסקי שלו".

למי מיועדים פתרונות אלה?
"אנחנו, בקבוצת יעל, מאמינים שבקרוב, כל ארגון, ללא קשר לגודלו, יהיה חייב לעבור את הטרנספורמציה הדיגיטלית כדי לשרוד את השוק הדינמי, וכן לעמוד ברגולציות ובדרישות של הלקוחות. הפתרון מיועד קודם כל לארגונים שרוצים לשדרג את חוויית המשתמש ולספק מוצרים דיגיטליים חדשים לשוק, לתת לגופי הפיתוח בארגון יותר שליטה על הנכסים הדיגיטליים ולהגיב לדרישות השוק במהירות".

טיבקו השיקה השנה גרסה חדשה של Mashery ב-Q4, שתהיה On Premise מלא. תוכל לספר עליה?
"Mashery Local – אותה פלטפורמה שמשרתת אלפי לקוחות מרוצים בענן, במתכונת תוכנה כשירות (SaaS), זמינה כעת להתקנה מקומית אצל הלקוח. לקוחות שלא יכולים להרשות לעצמם חיבור לענן (בשל רגולציה, רגישות נתונים וכדומה) יכולים להשתמש בפתרון TIBCO Mashery Local בהתקנה מקומית, ללא צורך בחיבור חיצוני. הפתרון זמין במגוון תצורות, כולל Virtual Appliance ו-Docker / קוברנטיס".

אילו ארגונים יכולים ליהנות מהגרסה החדשה?
"הכלי מתאים לארגונים שרוצים לעבור שינוי ממערכות מונוליטיות למערכות יותר מבוזרות, לחשוף את המידע והשירותים הרלוונטיים לצרכן הפנימי, דהיינו – גוף הפיתוח או הצרכן החיצוני, השותפים העסקיים ומפתחי צד שלישי, ובכך לייצר שיתוף פעולה וערך עסקי נוסף, להרחיב ערוצים דיגיטליים קיימים ולפתוח הזדמנויות עסקיות חדשות. אין ספק שכל ארגון שהעסק שלו מבוסס על נתונים או שירותים ימצא את הפתרון הזה מתאים למגוון מטרות".

כיצד השוק הישראלי מקבל את הפתרונות הללו?
"השוק הישראלי נמצא כרגע בתחילת הדרך בתחום זה. ניתן לראות את המעבר ממערכות לגאסי לחשיבה דיגיטלית יותר – API First. במגזר הפיננסי, שם עולה נושא הרגולציה של הבנקאות הפתוחה, הלקוחות שלנו מבינים שהדרך הנכונה להתמודד עם כמות API שגדלה מיום ליום היא באמצעות תשתית המספקת כלים לניהול, הקמה, אבטחה ובקרה. הפתרון של טיבקו נותן את כל הכלים הללו באותה הפלטפורמה, כך שאפשר ליהנות ממנה ללא מאמץ".

הקליקו כאן לרישום לכנס.

אירועים קרובים