תוכן שיווקי

איילון משדרגת את הטיפול בפניות בסיוע הרובוט של Yael IFN

הפיתוח החדש משפר את הליך קליטת הדואר האלקטרוני בחברה, המגיע מהסוכנים ומהמבוטחים, ומוודא כי כל פנייה מטופלת באופן המיטבי

08/10/2018 10:45
משה (צ'יקו) יבניאל, מנכ"ל Yael-IFN. צילום: יח"צ

Yael IFN מקבוצת יעל פיתחה עבור איילון ביטוח תוכנה המשדרגת את הטיפול בפניות המגיעות מלקוחות החברה וסוכניה בדואר האלקטרוני, מבטיחה תיוק ראוי של החומר וטיפול יעיל בפנייה, ואף מוודאת את השלמת הטיפול הנדרש בפרק הזמן המיטבי האפשרי. המערכת ממוכנת לחלוטין ומונעת טעויות אנוש ונפילה של מסמכים "בין הכיסאות", כאשר הכל מבוצע תחת נהלים קפדניים ביותר של אבטחת מידע ושמירה על צנעת הפרט.

עמית גבע, סמנכ"ל ומנהל אגף מערכות מידע באיילון, אמר כי "אנחנו מצויים בעיצומה של מהפכת שירות בחברה, והמערכת החדשה הינה אך נדבך אחד בסדרת כלים דיגיטליים שאנחנו מטמיעים לשדרוג השירות שאנחנו מעניקים ללקוחות איילון ולסוכני הקבוצה. מאז הותקנה המערכת אנחנו כבר עדים לקיצור משמעותי בזמן התגובה – מימים לשניות בודדות. הפתרון שסופק חכם, יעיל ופשוט ליישום ולהטמעה".

משה צ'יקו יבניאל, משנה למנכ"ל Yael IFN, ציין ש-"הרובוט עובד מסביב לשעון, לא יוצא להפסקות קפה, ניתן לשכפול, בודק נתוני פוליסה במערכת הליבה ומנתב את המייל לטיפול הרלוונטי בחברה. שילוב הטכנולוגיות של ממשקי מייל, OCR ובניית תהליך עסקי מאפשר לארגונים לבצע באופן אוטומטי מטלות החוזרות על עצמן ומאפשר לעובדים לבצע משימות בעלות ערך גבוהה יותר".

שוחחנו עם יבניאל לגבי הפרויקט ובדקנו מהם היעדים שהוגדרו. "בתהליך המעבר לדיגיטל של איילון, הממשק מול הסוכנים והלקוחות יוצר תעבורת מידע וצרופות במיילים בכמויות גדולות", אמר. "הצורך של איילון היה שיפור מובהק של הטיפול בפניות המבוטחים והסוכנים בדואר האלקטרוני, הפחתת הפוטנציאל לטעויות אנוש בזמן העתקת המידע במיילים וקיצור משמעותי בזמן התגובה – מימים לשניות בודדות. היינו צריכים להבטיח תיוק ראוי של החומר המתקבל בערוצי המיילים, תוך הקפדה על אבטחת מידע והרשאות. בעצם, הכנסת רובוט התוכנה מאפשרת לאיילון לבצע ביעילות משימות בעומס גבוה ומסביב לשעון. על הדרך גם חסכנו בעלויות הדפסה, נייר ותעבורה מיותרת של מיילים".

מהי הטכנולוגיה שהשתמשתם בה ומה החדשנות שהיא מביאה אתה?
"יש פה שילוב של מוצרי יבמ לאוטומציה עסקית, מנועי OCR בעברית, חילוץ אוטומטי של מידע ממסכים וממיילים, ומנגנון תיוג וקטלוג. פיתוח משותף של IFN וצוות מערכות המידע באיילון שילב את המוצר בתהליכי העבודה בארגון, כך שכל מייל מפוענח, מתויג נכון ומתויק בארכיון באופן שצוות הטיפול מקבל מידית משימה לעבודה והחומרים שהתקבלו משותפים בתוך שניות לצוותי איילון.

הטמעת שינוי בדפוסי התנהלות עתירי שנים בארגון וההוכחה שרובוט תוכנה שניתן לשכפול יכול לבצע עבודה מדויקת ומהירה, באופן ממוכן לחלוטין המחליף עבודה של מספר מתייקים, וכל זאת במאמץ והשקעה יחסית קטנים – זה החידוש".

אירועים קרובים