תוכן שיווקי

ריט טק מכריזה על אינטגרציה של אינטל DCM בפלטפורמת XpedITe

המטרה: לשפר את ניהול הנתונים בסביבות תשתית ורשתות

18/07/2018 11:00
אסף שקולניק, מנכ"ל ריט טק. צילום: יח"צ

ריט טק הודיעה אתמול (ג') על שילוב של טכנולוגיית אינטל DCM בתוך פלטפורמת XpedITe. שילוב זה מאפשר להציע ללקוחות יכולות חדשות של ניטור, ניתוח, חיזוי ובקרה על תשתיות, חדרי מחשב ומרכזי רשת. המודול החדש (Power & Thermal Telemetries) בתוך מערכת XpedITe של ריט טק מעצים את יכולות הניהול והשליטה של מנהלי IT ודטה סנטרים ומאפשר קבלת החלטות נכונה יותר בזמן אמת.

XpedITe היא פלטפורמה לניהול תשתיות IT ודטה סנטרים. זו המערכת האוטומטית היחידה שמנהלת ביעילות מרכזי נתונים, תשתיות IT ורשתות מקצה לקצה על ידי מערכת ניהול אחת. באמצעות טכנולוגיית ה-DCM של אינטל (Intel), המודול החדש בפלטפורמת XpedITe יאפשר למנהלים לפקח, למדוד ולשלוט בזמן אמת ובמדויק על נתוני צריכת החשמל, צריכת האנרגיה, ניהול הציוד בארונות וכן טיפול בקירור ונתונים תרמיים אחרים.

יכולות ה-XpedITe, יחד עם הטכנולוגיה של אינטל, מאפשרות לכל התקן המחובר לתשתית להפוך לחיישן אינטרנט של הדברים שאוסף נתונים באופן שוטף ובזמן אמת, ומספק ללקוחות XpedITe את הנתונים ברמת הבקרה הנדרשת לניהול מיטבי של מערכות הנתונים של ימינו.
הלקוחות מקבלים מיפוי ברמה הגרעינית של צריכת חשמל, טמפרטורה, זרימת אוויר, לחות ומצב השימוש במכשירים ובסביבה שלהם. בכך המערכת מסייעת לחיסכון באנרגיה ובניהול יעיל של פרמטרים שונים של התשתיות בחדרי המחשב.

יחד עם יכולות הניתוח והניהול הקיימות בפלטפורמת ה-XpedITe, מודול ניהול האנרגיה והחשמל של אינטל מוסיף נדבך חשוב בחסכון עלויות משאבי תשתיות התקשורת והדטה סנטר ומאפשר חיזוי של כשלים עוד לפני שהם מתרחשים. מודול ה-Power & Thermal Telemetries החדש מתווסף לששת המודולים הקיימים עבור לקוחות XpedITe.

מערכת XpedITe כבר מוטמעת במספר רב של שווקים שונים ברחבי העולם. היא דואגת לאוטומציה, ביצועים, בקרה ורווח של הלקוחות, שבעזרת פלטפורמה אחת הם מחברים את כל המשאבים והמערכות בסביבה הטכנולוגית שלהם. פלטפורמת XpedITe מסייעת לארגונים לתכנן ולנהל בזמן אמת ובאופן אוטומטי את התשתית, הרשת והמשאבים שלהם על ידי מערכת ניהול אחת, מקצה לקצה, שהיא קלה מאוד לתפעול.

במסגרת השקת פלטפורמת ה- XpedITe עם הטכנולוגיה של אינטל, ריט טק תציג השבוע את הפתרון בביתן אינטל בתערוכת הדטה סנטר הגדולה בהודו, Data Center Dynamic שבבנגלור.

"יכולות שיסייעו ללקוחותינו להיות יעילים יותר ולצמצם עלויות"

לדברי אסף שקולניק, מנכ"ל ריט טק, "אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה שלנו עם אינטל. שיתוף פעולה זה יאפשר לריט לספק יכולות חדשות, שיסייעו ללקוחותינו להיות יעילים יותר ולצמצם עלויות".

ג'ף קלאוס, מנהל פתרונות ניהול דטה סנטרים באינטל, ציין כי "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם ריט טק ולהגיע להזדמנויות חדשות לניהול נתונים בסביבות ה-IT והרישות. שילוב טכנולוגיית Intel DCM שלנו עם פלטפורמת XpedITe של ריט טק פירושה שיחד נוכל להרחיב את טווח ההגעה לפתרונות מתקדמים ללקוחות שלנו".

אירועים קרובים