תוכן שיווקי

"Trifacta מובילה את עולם פתרונות ה-Data Preparation"

27/06/2018 11:55
מובילה בדירוגי חברות המחקר - Trifacta

חברת הייעוץ והמחקר הבינ"ל Ovum קבעה כי Trifacta – ספקית של פלטפורמה מובילה לעולמות ה-Data Wrangling וה-Data Preparation – היא המובילה של עולם פתרונות ה-self-service Data preparation, זאת בדו"ח ראשון מסוגו שפרסמה החברה לתחום, תחת הכותרת "Ovum Decision Matrix, Self Service Data Prep, 2018-19".

בעקבות פרסום הדו"ח, אמר יוסי רודריק, מנכ"ל אקורייט (aQurate), מקבוצת UCL, נציגת Trifacta בישראל, כי "Trifacta מובילה את עולם פתרונות ה-Data Preparation. עם למעלה מ-10,000 לקוחות במגזר הארגוני והמלצות חד-משמעיות של חברות המחקר, אין ספק ש-Trifacta נמצאת בליבה של עסקי המידע".

יוסי רודריק, מנכ"ל אקורייט מקבוצת UCL. צילום: יח"צ

יוסי רודריק, מנכ"ל אקורייט מקבוצת UCL. צילום: יח"צ

בדו"ח נסקרו 8 ספקיות שונות של פתרונות Data Preparation, והבדיקה נעשתה על בסיס דירוג טכנולוגי של הפתרונות, מימוש הפתרון בפועל, והאימפקט של הספקית על השוק.

המחקר של Ovum מצביע על הצורך הגובר בארגונים לפתרונות Data preparation עצמאיים, וזאת כחלק מגיבוש אסטרטגיית אנליטיקה כוללת לארגון. בדו"ח מציינת Ovum את הגידול הניכר במספר משתמשי הקצה בארגון הנדרשים לאנליטיקה של מידע, ושהגישה המסורתית לתחום ה-Data preparation שתמכה בתהליכים שדרשו תפעול ותיווך של אנשי IT, כבר אינה מתאימה לעידן בו משתמשי האנליטיקה דורשים יכולות ביצוע עצמיות (self service).

חוקרי Ovum גם מציינים כי הגידול בכמות ומספר המשתמשים בארגון בכלי האנליטיקה מחייב הצטיידות בכלי Data Preparation בעלי תכונות governance הכוללים כלים לקביעת מדיניות, ניהול וציות ברחבי הארגון; יכולות של הפצת וקולבורציה של המידע בין משתמשים שונים בארגון; והוספת כלי לימוד מכונה Machine Learning, הכוללים לדוגמא המלצות של מנוע הכנת הנתונים לשילוב מידע נוסף באנליטיקה שתאפשר גיבוש תובנות טובות יותר.

"בעידן של אנליטיקה מבוססת self service וגידול אקספוננציאלי של צריכת מידע, ארגונים דורשים גישה יותר גמישה ואיטרטיבית לתחום ה-Data preparation שיאפשר למשתמשים עסקיים שאינם טכנולוגיים להכין את המידע ולצרוך אותו בתנאים שלהם", ציין פייג' בארטלי, אנליסט בכיר לתחום Data and Enterprise Intelligence בחברת המחקר Ovum. "הגישה העצמאית שמציגה Trifacta לתחום נסמכת על פונקציונאליות המוגדרת best-in-breed ומספקת לארגון גמישות מקסימלית ובחירה בפריסת ה-IT והתמיכה בקשת רחבה של מודלים לצריכת מידע על ידי משתמשי הקצה".

לא המחקר היחיד שממצב את Trifacta בפסגה

"Trifacta עלתה על מסך הראדאר של הארגונים והאנליסטים. המחקר של Ovum אינו הראשון או היחיד שממצב את Trifacta בפסגה של עולם פתרונות ה-Data Preparation", ציין רודריק, בתגובה לפרסום הדו"ח.

רודריק אמר כי "קדמו ל-Ovum חברות המחקר פורסטר (Forrester) וגרטנר (Gartner) שזיהו את המובילות של פתרונות החברה."Trifacta הינה מפתחת ומשווקת פלטפורמת Data Preparation המאפשרת לקצר ולייעל את תהליכי הכנת המידע לניתוח, ולהפוך את התהליך לאינטואיטיבי, שקוף ומבוסס שימוש עצמי", אמר רודריק.

"פתרונות החברה מיועדים לסייע לאנליסטים לחקור, לתפעל ולהעשיר מידע גולמי המגיע ממגוון של מקורות, ולהפוך אותו לנקי ומובנה. החברה משתמשת בתהליך העברת המידע מגולמי לנקי בטכנולוגיות לימוד מכונה, ויזואליזציה של המידע, אינטרקאציות אדם-מכונה ועיבוד מקבילי, המיועד לשימושם של משתמשים שאינם טכנולוגיים ולהכנת מידע לאנליטיקה עסקית. הפלטפורמה שלה מאפשרת להפוך את המידע הגולמי לכזה שניתן להפיק ממנו תובנות עסקיות", סיכם רודריק.

 

אירועים קרובים