תוכן שיווקי

ServiceNow קנתה חברות בתחומי ה-AI וניהול נכסי התוכנה

החברה מבקשת להעשיר כך את הפלטפורמה שלה ואת הפתרונות שהיא מציעה ללקוחותיה

07/05/2018 10:23
ServiceNow

רגע לפני פתיחת כנס הלקוחות השנתי שלה, Knowledge 2018, בלאס וגאס הודיעה חברת הענן ServiceNow על רכישת שתי חברות – האחת בתחום הבינה המלאכותית והשנייה בתחום ניהול נכסי התוכנה. החברה לא מסרה את סכומי הרכישה, אולם נראה שמדובר בפחות מ-25 מיליון דולר כל אחת – הסכום שחברות בארצות הברית נדרשות לדווח על רכישותיה אם הן נעשות תמורתו או תמורת סכום גבוה יותר. כך או כך, ServiceNow ציינה כי הרכישות נועדו על מנת להעשיר את יכולות הפלטפורמה שלה.

החברה האחרונה שנרכשה היא הסטארט-אפ האמריקני Parlo, המפתח פתרון בינה מלאכותית והבנת שפה טבעית (NLU), בעסקת מזומנים שצפויה להיסגר עוד החודש. האלגוריתם של Parlo מבסס את האינטראקציה של האדם עם המכונה על דיבור, ולכן גורם למשימות להתבצע מהר יותר, בקלות ובהנאה. הרכישה באה על רקע המגמה הכלל עולמית להפוך את חוויית העובד למטרה בעדיפות עליונה עבור ארגונים.

ServiceNow מתכננת להטמיע את הטכנולוגיה של Parlo בפלטפורמה שלה, כפי שהיא עושה עם כל הטכנולוגיות של החברות שאותן היא רוכשת. רכישה זו מחזקת את המגמה של החברה להמשיך ולהשקיע בטכנולוגיית בינה מלאכותית, במסגרת השאיפה לפנות את העובדים לתהליכי קבלת החלטות, אסטרטגיה ומשימות אחרות בעלות משמעות אסטרטגית לחברה, משימות מספקות מבחינת העובדים וכאלה שיאפשרו לה לקדם את לקוחותיה.

"אנחנו נעים במהירות מדטה מובנית כמו מילוי טפסים ושדות לעבר אינטראקציות לא מובנות עם מכונות, כמו טקסט חופשי, קול ומחוות גוף", אמר פט קאסי, סמנכ"ל DevOps בכיר ב-ServiceNow. "מטרתנו היא להפוך את האינטראקציות ביום העבודה לפשוטות, נגישות וטבעיות עבור כולם".

סיוע ללקוחות בטרנספורמציה הדיגיטלית

רכישה זו מצטרפת לרכישה נוספת, שעליה הכריזה החברה כמה ימים קודם לכן, של VendorHawk מסיאטל – מובילה בתחום של ניהול תוכנה כשירות (SaaS), בעסקת מזומנים שצפויה להיסגר, גם היא, החודש. הרכישה נועדה על מנת להרחיב את יכולות ניהול התוכנה של ServiceNow, כדי לסייע ללקוחות להניע תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית באמצעות שקיפות גבוהה יותר של רישיונות תוכנה ועלויות.

חברות מבזבזות מיליוני דולרים על תוכנות שאינן מנוצלות בסופו של דבר ומנמ"רים מבזבזים זמן על מציאת דרכים לצמצום הסיכון מביקורות רגולטוריות של התוכנה. היכולת לנהל נכסים, באתר הלקוח ובענן, בשעה שחברות מחדשות את תשתיות התוכנה כמרכיב קריטי של טרנספורמציה דיגיטלית מוצלחת, היא כורח השעה.

פתרון הענן של VendorHawk מסייע ללקוחות לגלות, להסביר וליצור אופטימיזציה של מנויי SaaS ברחבי הארגון שלהם. הפתרון מעניק תמיכה רחבה ליותר מ-36 אלף אפליקציות SaaS לגילוי ולמיפוי אפליקציות עודפות בארגון. החברה גם מנתחת ניצולת ואופטימיזציה של מנויי תוכנה כשירות באפליקציות מוכרות כמו Salesforce, Box ו-Google G Suite.

שילוב הטכנולוגיה של VendoHawk בפלטפורמת ServiceNow, שיסתיים ב-2019, יעצים את ההיצע של החברה בתחום ניהול נכסי התוכנה, ויביא יכולות חדשות בניהול ספקים ושימוש ב-SaaS.

אירועים קרובים